SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Pruszcz Gdański oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży, sporządzanie ofert i wycen handlowych. Telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem, analiza i interpretacja wyników prowadzonych działań, proponowanie nowych rozwiązań dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, analiza rynku, czynny udział w działaniach marketingowych.Praca od poniedziałku do soboty w godzinach: 8-16 lub 10-18 zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 24, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży, sporządzanie ofert i wycen handlowych. Telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem, analiza i interpretacja wyników prowadzonych działań, proponowanie nowych rozwiązań dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, analiza rynku, czynny udział w działaniach marketingowych.Praca od poniedziałku do soboty w godzinach: 8-16 lub 10-18 zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, nastawienie na realizację celów, samodyscyplina, asertywność, zaradność oraz optymizm. Doświadczenie w sprzedaży mile widziane. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
danePracodawcy_nip: 5891444734
danePracodawcy_regon: 220141931
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Cicha 24, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934620
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 16.10.2020
Oferta pracy ważna do: 17.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a0337133da050c9a3e39f6c64d9186e1
Podobne oferty pracy
PRACE NA WYSOKOŚCI ZWIĄZANE Z WYMIANĄ POKRYĆ DACHOWYCH, MONTAŻEM OKIEN, MUROWANIEM KOMINÓW.PRACE OGÓLNOBUDOWLANE.PRACA W GODZ. 7-15 (MOŻLIWOŚĆ PRACY W GODZINACH NADLICZBOWYCH)
"DACHEKSPERT" Łukasz Wróbel - 2015-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego. Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
ogólny nadzór nad prawidłowością na kontach księgowych, spporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT naliczonego i należnego, sporządzanie deklaracji podatku VAT, nadzór nad windykacją należności, kontrola i rozliczanie inwestycji, środków trwałych, wykonywanie innych prac zleconych przez Głownego Księgwego
DKB Inwestycje Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe lub średnie; podstawowa znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja czasu pracy, inicjatywa, komunikatywność, znajomość obsługi komputera i Ms Office, kreatywność; zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej i poszkoleniowej; przyg. mat. szkoleniowych; publikacja szkoleń na portalu BUR; kontakt z uczestnikami szkoleń, trenerami i dostawcami; kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami; rejestracja aktywności kontaktów i realizacji zadań; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych.Tworzenie i realizacja zamówień prototypowych i seryjnych.Kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, terminowości.Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami. Inicjowanie i prowadzenie działań z zakresu redukcji kosztów. Monitorowanie rynku, zbieranie informacji dotyczących nowych potencjalnych dostawców.Monitoring cen surowców.Pozyskiwanie i wybór nowych dostawców.Wspieranie relacji z wybranymi dostawcami.Wyjaśnianie niezgodności dostaw. Prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców.Sporządzanie analiz, zestawień i raportów.Nadzorowanie prawidłowości baz danych w systemie ERP.Współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań.Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pracowników w kontaktach zewnętrznych.
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-30 - Palikówka (podkarpackie)
Prowadzenie tłumaczeń na miejscu u klienta,zatrudnianie nowych pracowników,współpraca z działem prawnym oraz urzędami-dbanie o legalność pobytui prace cudzoziemców.
GERENDIS APO Sp. z.o.o. Sp.K. - 2018-11-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
analiza rynku w sektorze FMCG; analiza stanu zaopatrzenia, poziomu marż, rotacji i zapasów, poszczególnych grup towarowych; analiza efektów ekonomicznych handlu
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" - 2017-10-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
organizacja spotkań z klientami z Europy Wschodniej, rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenia w j. rosyjskim, ukraińskim, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji,
SK WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych pacjentów do bazy, zakładanie kartotek, prowadzenie dokumentacji w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2020-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta.Negocjacje handlowe.Przygotowywanie ofert handlowych.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2019-08-16 - Lublin (lubelskie)
-kompleksowa obsługa gości;-dokonywanie rezerwacji;-prowadzenie dokumentacji dot. obsługi klienta;-współpraca z w łaścicielami wynajmowanych apartamentów.
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2018-09-17 - Chłapowo (pomorskie)
wprowadzanie danych w systemie finansowo- ksiegowym, kompletowanie dowodów ksiegowych i weryfikacja wystawianych dokumentów pod względem rachunkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i zestawień finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Szkło Spółka z o.o. - 2017-02-17 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykulów medycznych, środków pomocniczych i ortopedycznych
LEMAR E.CZYŻA, P.BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa. Sporządzanie dokumentacji w związku z postępowaniami o decyzje zgodne z przepisami prawa ochrony środowiska. Prowadzenie bieżącej dokumentacji i jej analiza. Kontakt z jednostkami administracji publicznej oraz klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej( umowy, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe), przygotowywanie danych do płac oraz naliczanie wynagrodzeń, przygot. rapartów kadrowych informacji dla ZUS, GUS,PFRON, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji m.in. PIT, PFRON, ZUS, prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników, nadzór nad szkoleniami BHP, badaniami lekarskimi, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników.
RAGEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-09-03 - Głogów (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, PRZYGOTOWYWANIE PISM, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ I ANALIZA DANYCH.DEKLARACJA PRACY: UMOWA ZLECENIE MIN. 3 MIESIĄCE, PEŁEN WYMIAR GODZIN
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości hotelowych w zakresie transportu bagaży. Stała współpraca z recepcją hotelu. Dbałość o czystość na terenie obiektu. Drobne prace naprawcze.
KFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Hotel Villa Baltica - 2017-03-24 - Sopot (pomorskie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych;okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony;godz. pracy 8-16;wynagrodzenie 3500 zł brutto/mies. plus premia kwartalna
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE " GRAS " PIOTR GRABOWSKI - 2019-06-24 - Korzybie (pomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
jw,
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie, tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanów materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami, współpraca z innymi działami firmy. zaangażowanie, dokładność, sumienność. Mile widziana znajomość programów magazynowych, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w grupie. umowa na 3 miesiące. godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-06-12 - Słupsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, umieszczanie ogłoszeń w internecie w języku ukraińskim i rosyjskim, prowadzenie rozmów z kandydatami, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, raportowanie o wynikach.
SYMETRICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie dokumentów dot.zatrudnienia,zwolnienia,przeszeregowania- sparządzanie kart ewidencji czasu pracy- kontrola wykorzystanych urlopów pracowniczych
TEATR im. S.Jaracza w Łodzi - 2020-01-23 - Łódź (łódzkie)