SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I KONTAKTÓW ZE WSCHODEM (NR 2261) Bydgoszcz oferta pracy SK WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I KONTAKTÓW ZE WSCHODEM (NR 2261)
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: organizacja spotkań z klientami z Europy Wschodniej, rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenia w j. rosyjskim, ukraińskim, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji,
Data publikacji: 2020-08-11
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SK WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja spotkań z klientami z Europy Wschodniej, rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenia w j. rosyjskim, ukraińskim, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji,
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
system wynagradzania godzinowy 30h/tygodniowo, 17 zł/h
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I KONTAKTÓW ZE WSCHODEM (NR 2261)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.08.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość rosyjskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym, znajomość prawa pracy i zasad rekrutacji na rynkach wschodnich, znajomość procesów rekrutacyjnych, komunikatywność, odporność na stres, znajomość obsługi programu Microsoft WORD, EXCEL, umiejętność wykonywania, tworzenia zestawień oraz tabel
Nazwa pracodawcy:
SK WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 9671364219
danePracodawcy_regon: 361100667
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
SK WORK SERVICE Sp. z o.o. Sp. K. ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz, p. Julia Sędacka, j.sedacka (at) krismar.biz kontakt w godzinach: 8.00-16.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: SK WORK SERVICE Sp. z o.o. Sp. K., ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz w godz. 8:00-16:00, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Zygmunta Augusta
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 11.08.2020
Oferta pracy ważna do: 25.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b1957749b29812acf344dc5648227f0
Podobne oferty pracy
Prowadzenie i rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, rozliczanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Łódź (łódzkie)
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
nauczyciel wspomagający
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zadań przewidzianych dla służb parków krajobrazowych (zgodnie z ustawą 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody), wykonywanie projektów i opracowywanie materiałów do publikacji edukacyjnych,prowadzenie zajęc edukacyjnych z dziećmi.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2020-02-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu szkolnego (telefonów, korespondencji, obsługa komputera, tworzenie pism, obsługa kserokopiarki itp.)
Publiczna Szkoła Podstawowa SPSK Stowarzyszenie Przyjaciół Szkół Katolickich - 2017-08-17 - Przytocznica (wielkopolskie)
- komunikacja pomiędzy obcokrajowcami ( kandydatami do pracy ) a pracownikami w zakresie zadań związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia w języku rosyjskim i ukraińskim- kontakt z organami administracyjnymi w zakresie procedur w sprawach dotyczących legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców- weryfikowanie zgodności dokumentacji dla cudzoziemców- rejestracja oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi- praktycznie wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych- współpraca w Urzędzie Wojewódzkim w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Urzędzie Pracy, Straży Granicznej- przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę- praktycznie wykorzystanie prawa pracy ( kodeks pracy oraz cywilny )
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towaró,obsługa komputera,terminala,kasy
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy i innych dokumentów księgowych, ewidencjonowanie dokumentów we właściwych rejestrach,wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie delegacji służbowych, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków, przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-UE
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2019-03-28 - Kwidzyn (pomorskie)
- udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy lekarzy w poszczególnych poradniach- sprawdzanie uprawnień pacjentów do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych- rejestrowanie pacjentów poprzez zgłoszeniaosobiste, telefoiczne- zakładanie i uzupełnianie historii choroby oraz porządkowanie i przechowywanie ich w szufladach kartotecznych- przyjmowanie zgłoszeń od pacjentów na wizyty lekarskie domowe, przekazywanie ich właściwemu lekarzowi
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Kluczbork (opolskie)
ROBOTY ZWĄZANIE Z SZALOWANEM I BETONOWANIEM WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIEJSCE PRACY ZACHODNIOPOMORSKIE, WIELKOPOLSKIE, DOLNOŚLĄSKIE, LUBUSKIE
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HYDROTECHNICZNYCH RUSIECKI ADAM JAREMI RUSIECKI - 2016-09-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzór nad legalnym zatrudnieniem pracowników z zagranicy, legalizacja pobytu, prowadzenia dokumentów kadwych, reprezentowanie biura w kontaktach z urzedami. Prowadzenie dokumentacji w języku ukriański, rosyjski , angielskim. Odpowiedz na e-maile w odpowiednim czasiei zgodnie z prodcedurami, współpraca z działem księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwania i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji.Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Praca na czas określony: 25.02.2019-24.02.2020Godziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencjiRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca - Restauracja McDonald's
BAKS Alina Borucka Restauracje McDonald's - 2019-08-22 - Lębork (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw samochodów, rozliczanie szkód transportowych, koordynowanie procesu sprzedaży, obsługa programu administracji sprzedaży, obsługa urządzeń techniki biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Płock (mazowieckie)
Zaopatrywanie placów budowy w niezbędne materiały
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Pawłów (świętokrzyskie)
Praca przy stole produkcyjnym
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne K.W.S. ŻABCZYŃSCY S.J. - 2019-09-17 - Łaskarzew (mazowieckie)
czyszczenie, pakowanie elementów meblowych. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia. Praca jednozmianowa w godz. 7:00-15:00. Wynagrodzenie 2600 zł brutto+ premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 502 667 606 lub 33 876 66 92.
Karcz Józef ZPH STOLARSTWO TAPICERSTWO, EXPORT-IMPORT W SPADKU - 2020-08-06 - Barwałd Górny (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie i weryfikowanie potrzeb oraz zamawianie towarów na potrzeby oddziałów, prowadzenie procesów zakupowych, celem zoptymalizowania kosztów i zapewnienia ciągłosci operacyjnej Spółki, ciągła kontrola i analiza różnic w cenach zakupu od dostawców, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, monitorowanie rynku w celu poszerzenia bazy potencjalnych dostawców i towarów, zlecanie robót podwykonawcom oraz zamawianie materiałów, sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu.
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Teresin (łódzkie)
f
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Lędziny (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, negocjacje biznesowe, oferty i przygotowywanie koncepcji dla biznesu potencjalnych klientów, przygotowywanie umów do akcpetacji i podpisu, koordynacja wykonywanych prac montażowych i kontakt z serwisem technicznym, uczestniczenie w odbiorach. Wybieranie pieniędzy z urządzeń parkingowych na podległym ternie (Dolny Śląsk) i wpłacanie na konto, reagowanie na zdarzenia, odbieranie telefonów w przypadku awarii, kontakt z właścicielami obiektów zarządzanych, wykonywanie drobnych prac naprawczych (wymiana zesputych podzespołów). Pracodawca zapewnia samochód służbowy, laptop, telefon. Miejsce pracy: Dolny Śląsk, czasami cała Polska. Wynagrodzenie: 1850 zł (podstawa) + 1095 zł (premia) + % od sprzedaży. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: zdzislaw.kowalewicz (at) gmail.com
ParkSystem Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym, ODBIERANIE I WYKONYWANIE TELEFONÓW.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie platformą e-commerce: praca nad przygotowaniem oraz wdrożeniem systemu oprogramowania serwisu, e-commerce do obsługi sklepu internetowego, monitorowanie, modernizacja i udoskonalanie funkcjonowania oprogramowania, oraz usług serwisu e-commerce, wsparcie programistyczne w nadzorowaniu oraz usprawnieniu procesów sprzedaży, w serwisie e-commerce, napisanie i przygotowywanie aplikacji zgodnie z uzgodnioną specyfikacją, przygotowanie i utrzymywanie działającego prawidłowo oprogramowania jako usługi na serwerach, wdrażanie oprogramowania w siedzibie Spółki oraz w każdym miejscu wskazanym, przez Spółkę (np. oddziały, sklepy stacjonarne), przygotowywanie pełnej dokumentacji oprogramowania z zakresu użytkowania systemu, w tym szczegółowy opis funkcjonalności i modułów oprogramowania.bsługa techniczna oprogramowania, a w szczególności: zapewnienie prawidłowej dostępności systemu on-line, pomoc techniczna dla oprogramowania, zabezpieczenie dobowych kopii systemu baz danych, usuwanie nieprawidłowości w działaniu oprogramowania lub serwera w sposób, który zapewnia ciągłość pracy użytkowników systemu, usuwanie wykrytych usterek i nieprawidłowości w działaniu systemu, modernizacja i udoskonalanie oprogramowania zgodnie z najnowszymi wymaganiami rynku usług e-commerce oraz wskazówkami Spółki.
ELTRIM KABLE Sp. z o.o. - 2020-02-27 - Ruszkowo (warmińsko-mazurskie)