SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Pasłęk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem
Data publikacji: 2020-03-20
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2804
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5780002648
danePracodawcy_regon: 170005132
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: elbląski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2804
Gmina pracodawcy: Pasłęk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pasłęk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932927
Ulica pracodawcy: pl. Św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 20.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e609c0ca76d17c49b5e402a743abd2c4
Podobne oferty pracy
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-07-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Andrychów (małopolskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż towarów w sklepie owocowo-warzywnym
Sklep Art. Spożywcze i Warzywa Zelma Mieczysław - 2019-09-23 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Przewóz towarów ( alkohol, piwo)
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ GIEC - 2018-04-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prosimy przy składaniu dokumentów o dołączenie kopii świadectwa ukończenia szkoły średniej (wykaz ocen)-jest to wymóg dla wszystkich osób również posiadających wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Kontakt i współpraca z firmami świadczącymi usługi serwisowe aparatury i sprzętu medycznego. 2. Diagnozowanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego. 3. Kontrolowanie prawidłowości eksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z instrukcją obsługi i DTR. 4. Sporządzenie harmonogramu rocznego przeglądów sprzętu i aparatury medycznej. 5. Nadzór nad wykonaniem harmonogramu przeglądów sprzętu i aparatury medycznej. 6. Sporządzanie wniosków na przeprowadzenie procedury przetargowej wraz z opisem zamówienia na wyłonienie wykonawcy przeglądów i naprawy sprzętu i aparatury medycznej. 7. Kontrolowanie dotrzymania zawartych umów z firmami świadczącymi usługi serwisowe. 8. Uczestniczenie w komisji opiniującej stan techn. i kasację aparatury medycznej. Okres próbny 3 m-ce, następnie dalsze zatrudnienie. Wynagrodzenie 2800 zł brutto w okresie próbnym. Godz. pracy 7.30-15.05.
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-31 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie wycen, obsługa klientów, prace biurowe
F.H.U. STYL Alina środa, Krystian Środa S.C. - 2019-01-28 - Wadowice (małopolskie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu. Wysokość wynagrodzenia zależna od posiadanego wykształcenia oraz doświadczenia. Pracodawca wymaga od kandydatów znajomości prawa pracy oraz posiadania studiów podyplomowych lub kursu z zakresu pedagogiki.
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2017-06-21 - Smardzko (zachodniopomorskie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu przy ulicy Zgorzelecka 18 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca biurowa, praca z komputerem, mozliwość wyjazdów służbowychSzczegółowe wymagania znajdują się w ogłoszeniu na stanowisko na stronie www.annaland.pl
Stowarzyszenie Kraina Św. Anny - 2019-07-16 - Otmęt (opolskie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Wielgłowy (pomorskie)
Nadzór na ddokumentacją, organizacja transportu, wystawianie dokumentów transportowych, wystawianie faktur. Wynagodzenie do uzgodnienia min. 2000 zł
Polarica Sp.z o.o. - 2016-06-10 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne.
GIOVANA SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Lublin (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika - produkcja pralin, projektowanie i tworzenia ozdób z karmelu; zakres obowiązków: produkcja pralin, wykonywanie deserów - bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gliwice (śląskie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁU KADROWEGO FIRMY ZATRUDNIAJĄCEJ OK. 40 PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KASY, SPORZĄDZANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
VIOLIN SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów rekrutacyjnych, przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń osób aplikujących do udziału w projekcie, udział w Komisji rekrutacyjnej, organizacja staży, opieka nad uczestnikami projektu w trakcie staży, wspieranieprocesu zatrudnienia uczestników projektu.
Lubelski Ośrodek Samopomocy - 2016-05-06 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż hurotwa skór, obsługa posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej obsługi kadrowo- płacowej, przygotowywanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, sporządzanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń, raportów i zestawień, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie dokumentów emerytalnych. Praca w godzinach 8-16 lub 9-17 (do uzgodnienia).
HUMAN PRO LOGISTICS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa magazynu, dostawa towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Wólka (lubelskie)
Utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy.Stałe doglądanie i uzupełnianie braków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach i innych pomieszczeniach.Sprawdzanie i zabezpieczanie pomieszczeń przed awariami.Dbałość o powierzony sprzęt i narzedzia pracy.Inne prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Jarosław (podkarpackie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości produktów i zgodności ze standardami, wprowadzanie towaru na stan magazynowy, doskonalenie pracowników w jakości sortowanych produktów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Świebodzin (lubuskie)
utrzymywanie kontatków z klientami, pozyskiwanie nowych; aktywna sprzedaż oferowanych produktów; raportowanie działań sprzedażowych; budowanie długofalowych relacji z klientami; odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży,
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-27 - Krupski Młyn (śląskie)
aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientmi firmy, przygotowywanie i wysyłanie ofert, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)