SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ostrów Wielkopolski oferta pracy SIÓDEMKA TAURUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnieprawo jazdy kat. BSprzedaż materiałów budowalnych.1 zmianawynagrodzenie zależne od prowizji
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: SIÓDEMKA TAURUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 74, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnieprawo jazdy kat. BSprzedaż materiałów budowalnych.1 zmianawynagrodzenie zależne od prowizji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Przedstawiciel handlowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność aktywnej sprzedaży
Nazwa pracodawcy:
SIÓDEMKA TAURUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Poznańska 74, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 74
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a69e4d6f715de14bde6c15882dff8325
Podobne oferty pracy
Prowadzenie projektów inwestycyjnych.Koordynacja działań związanych z uzyskaniem stosownych zezwoleń, przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt tel. 41 361 97 13
EKOBOX S.A. Wiśniówka 75/gm.Masłów - 2016-02-25 - Wiśniówka (świętokrzyskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów,wprowadzanie towarów na stan magazynowy,redagowanie poczty elektronicznej,procesowanie towarów luksusowych,procesowanie artykułów bez kodu,obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Świebodzin (lubuskie)
-Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu oświetleniowego i audiowizualnego
Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej - 2019-10-14 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-36-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej oraz przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, zmianą warunków zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę.2. Sporeądzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON oraz sprawozdań do GUS.3. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: PIP, ZUS, US.4. Obsługa systemu kadrowo - płacowego.5. Sporcądzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osóbfizycznych.6. Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.7. Sporeądzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy.8. Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego i Funduszu Pracy pracowników.9. Przygotowanie różnego rodzaju zestawień z zakresu kadr i płac.10. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe ( preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, finanse, administracja)Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Staż pracy: minimum 2 lata.3. Znajomość przepisów i ustaw: kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych do ustawy, o pracownikach samorządowych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.4. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi urządzeń biurowych.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 1 rok.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.Warunki pracy:1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.2. Miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a.3. Praca przy stanowisku komputerowym.4. Praca na ww. stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym; dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; analiza rachunków; sporządzanie sprawozdań GUSPraca w godzinach: od 7.00 do 15.00
BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dobór oraz sprzedaż przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Podtrzymywanie kontaktów z klientami, aktualizacja baz klientów, analiza i przygotowanie raportów , zapewnienie sprawnej obsługi, uzupełnianie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kiełczygłów (łódzkie)
Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, faks, komputerowy program prawniczy ,,LEX"), prace biurowe, bieżąca obsługa korespondencji, dokumentacji , dbałość o prawidłowe przechowywanie i opisy dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, archiwizacja dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, sprawdzenie pod względem formalno-prawnym złożonych wniosków o wszczęcie postępowania, przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zarządzeń dotyczących powołania komisji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych Publicznej i Urzędu Zamówień Publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Siedlce (mazowieckie)
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Gniezno (wielkopolskie)
Specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Radymno (podkarpackie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach kleintów; bezpośredni kontakt zklientem rosyjskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
Nadzór dokum. pracowników, nadzór budynku, przeglądy, bieżące sprawy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Suwałki (podlaskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Planowanie i realizacja działań handlowych spółki, marketing i reklama.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kraków (małopolskie)
- Odpowiedzialność przede wszystkim za administrowanie środowiskiem przechowywanie informacji w wielu regionach geograficznych. Zakres odpowiedzialności obejmujący SAN (Sieć Pamięci Masowej) o/lub NAS (Pamięć podłączona do sieci) zawiera: zadania administrowania i przechowywanie informacji; konserwację urządzenia przechowywania informacji; konfigurację urządzenia przechowywania informacji; regulację działania systemu; zaawansowanie wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 04.05.2016 r. do 03.05.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyka / Elektronika i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot: administrowania i przechowywania informacji; konserwacji oprogramowania przechowywania informacji; konfiguracja urządzeń przechowywania informacji; regulacja działań systemu; wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
wspołudział w tworzeniu (misji, wizji, wartości) planów rozwoju i strategii firmy, w szczególności konstrukcja strategii marketingowej. Wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, współpraca z agencjami i urzędami pracy. Zarządzanie stroną internetową - aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie jej pozycjonowania, serwisów internetowych i portali społecznościowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pełna obsługa/opieka swojej grupy klientów zagranicznych, wsparcie w zakresie realizowanych projektów z udziałem klientów zagranicznych, wprowadzanie dokumentów do systemu, dbałość o obieg dokumentów w firmie, bieżąca współpraca z innymi działami firmy, odpowiedzialność za odbiór i dystrybucję korespondencji telefonicznej, mailowej, faksowej, pocztowej, skanowanie oraz archiwizowanie dokumentów w wersji elektronicznej, wsparcie w organizacji podróży służbowych (m.in. rezerwacja hoteli, biletów, etc..), rozliczanie delegacji krajowych, zagranicznych, ryczałtów samochodowych, zaliczek itp. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa gości hotelowych. Praca na umowe zlecenie w godz. 7-22 w równoważnym systemie czasu pracy w Ustroniu Morskim. Umowa o pracę po 1 miesiącu próbnym.
Platforma Rozwoju S.A. - 2017-01-25 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i przeprowadzanie postepowań przetargowych na prace remontowo konserwacyjne,przeprowadzanie audytów weryfikujących poprawność zlecanych robót i usług,nadzór nad rozliczaniem rzeczowo-finansowym wykonawców z wykonanych prac remontowo konserwacyjnych, nadzór nad prawidłowością merytoryczną i formalną rejestrów zleceń, rejestrów faktur prowadzonych przez Biura Obsługi Klienta w ramach umów na konserwację zasobu.nadzór nad umowami dotyczącymi technicznego utrzymania zasobu.Jedna zmiana 7:30-15:30, docelowo umowa na czas nieokreślony.Kontakt kandydatów z pracodawcą: MAGDALENA ANDRZEJEWSKA, MARIA GRZEGORCZYK,tel. 713235712
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o - 2020-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z obsługą pojazdów, prowadzenie dokumentacji związanych z pracą kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Piła (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów ze wschodniej części Europy, sporządzanie ofert handlowych w języku ukraińskim, specyfikacji.Praca na terenie kraju, Ukrainy, Litwy oraz Łotwy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Rogoźnik (śląskie)
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
FUNDACJA ŁÓDZKI INKUBATOR INNOWACJI I EKSPORTU - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy na stanowiska produkcyjne
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Skoczów (śląskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: ul. Niepodległości 18-22/424GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie średnie mile widziane ekonomiczne, otwartość, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)