SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ OŚWIETLENIOWYCH Skarżysko-Kamienna oferta pracy Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ OŚWIETLENIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: -Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu oświetleniowego i audiowizualnego
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 25, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu oświetleniowego i audiowizualnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ OŚWIETLENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
monter-elektronik - naprawa sprzętu audiowizualnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia SEP do 1 kV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Współpraca w zespole.
Nazwa pracodawcy: Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Słowackiego 25, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: skarżyski
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Adres strony pracodawcy: http://mck.skarzysko.pl/
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
Miejskie Centrum Kultury im. L. Staffa w Skarżysku Kamiennej:- Prowadzi zajęcia i warsztaty w dziedzinach: plastycznych, fotograficznych, teatralnych, tanecznych, muzycznych, interdyscyplinarnych ...- Organizuje: koncerty, spektakle, seanse, wystawy, prezentacje, pokazy, turnieje, konkursy, wydarzenia kulturalne, eventy ...- Realizuje: światło, dźwięk, obraz, ekspozycje, reklamy...- Świadczy usługi w powyższym zakresie oraz wynajmu udostępnienia: sprzętu, wyposażenia, strojów, scenografii, pomieszczeń, terenu ....Świadczymy usługi w zakresie:- nagłośnienia i oświetlenia imprez artystycznych, sportowych- nagłośnienia konferencji, spotkań i imprez okolicznościowych- wypożyczania rekwizytów, ekranów wystawowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
monter-elektronik - naprawa sprzętu audiowizualnego
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?833b6c2f6fc147eea1d2956cf7ea9c43
Podobne oferty pracy
Doradztwo transportowe, ewidencjonowanie czssu pracy, pozyskiwanie nowych klientów.
P.H.U TACHO DRIVER ARIEL STACHOWICZ - 2018-10-02 - Złotowo (kujawsko-pomorskie)
ZAKŁADANIE, PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ ROLNICZYCH. OPRACOWYWANIE WYNIKÓW, PUBLIKOWANIE PRAC, WSPÓŁPRACA Z INNYMI JEDNOSTKAMI DOŚWIADCZALNYMI, PRACE GOSPODARCZEWYMAGANIA: TECHNIK, INŻ. ROLNICTWA, ZNAJOMOŚĆ PRAC W ROLNICTWIEPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00PRACA SPORADYCZNIE W WOLNE DNI
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2018-11-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, kontakt wyłącznie na e-mail.
Centrum Dializa Sp.z o.o Sosnowiec Szpital Białogard - 2016-03-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
Budowanie strategii/koncepcji sprzedażowej - pozyskiwanie nowych klientów dla systemów ERP.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Radomsko (łódzkie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
OBSŁUGA MASZYN CNC LASER - PLAZMA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE MECHANICZNE; PRACODAWCA PROSI WYŁĄCZNIE O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:rekrutacja (at) hst2.pl;GODZINY PRACY: 08.00-16.00;
HURTOSTAL 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników samorządowych i oświaty, prowadzenie dokumentacji, rozliczeń, korespondencji z ZUS, US z PEFRON-em, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników, rozliczanie informacji podatkowych. Nabór kandydatów w ramach ogłoszonego konkursu-szczegóły BIP Urząd Gminy Strzelce
Urząd Gminy Strzelce - 2019-08-07 - Strzelce (łódzkie)
wykształcenie wyższe, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), biegła obsługa pakietu MS OFFICE,bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych, praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji,ważne jest posiadanie umiejętności szybkiego i samodzielnego redagowania tekstówdyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myslenia koncepcyjnego, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja własnej pracy1 zmianawynagrodzenie: 2774,96 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w gabinecie i wykonywanie podstawowych zabiegów chirurgicznych.
Przychodnia weterynaryjna Canis Marek Zięba - 2019-01-24 - Sitaniec (lubelskie)
przygotowanie ofert handlowychkoordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowychnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientamisporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zleceń, projektowanie haftu.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów ze wschodu; rozwój sprzedaży i pdtrzymywanie relacji z klientem; tłumaczenie ofert i katalogów branzowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łomianki (mazowieckie)
Całokształt prac związanych z marketingiem i reklamą Spółki
ZURAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Znajomość aktów normatywnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków jak i działalność Spółdzielni. Terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie zadań oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o trudnościach w realizacji zadań oraz stwierdzonych nieprawidłowościach.Racjonalne zorganizowanie stanowiska pracy, przestrzeganie estetyki miejsca pracy oraz sprawna i kulturalna obsługa interesantów.Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i p.poż. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i organami spółdzielni w sprawach związanych z zakresem czynności. Wykonywanie innych prac nie wchodzących w zakres działania stanowiska, zlecanych doraźnie przez przełożonego.Podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych i zawodowych drogą samokształcenia jak i szkolenia organizowanego w ramach działalności Spółdzielni. WYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00 16.00/ wt. czw. 07.00 15.00/ pt. 07.00 14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-09-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym, sporządzanie dokumentów kadrowych, naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik).
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Nysa (opolskie)
- pozyskiwanie funduszy na szeroko rozumianą działalność jednostki- tworzenie, realizacja i rozliczanie projektów,- organizacja i koordynacja wydarzeń kulturalnych
Polkowickie Centrum Animacji - 2019-03-27 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie, preferowane wyższe; min. dwa lata stażu pracy; praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; znajomość programu Comarch ERP Optima - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporzadzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Gliwice (śląskie)
Obsługa urządzeń oraz asortymentu/garderoby klientów. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godzinach 6-14, 14-22. Wynagrodzenie 2000 zł brutto na okresie próbnym.
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
Pracownik biurowo-kadrowy realizuje zgodnie z przepisami politykę kadrową w firmie, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, obsługa urządzeń biurwoych
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Olesno (opolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Katowice (śląskie)
zarządzanie procesami zamówień, zaopatrzenia księgarń, nadzorowanie rotacji, wywoływania i nadzorowania zwrotów, śledzenie nowości na rynku wydawniczym i kreowanie listy ofertowej, bieżący nadzór i aktualizacja listy dostępnych tytułów, wspólpraca z dostawcami w tym ustalanie warunków i rozliczanie zobowiązań handlowych, udział w tworzeniu i realizacji polityki handlowej
Przedsiębiorstwo "Dom Książki" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Białystok (podlaskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym,merytorycznym i rachunkowym - dekretowanie i księgowanie wyciągówbankowych i innych dokumentów księgowych - kontrola rozrachunków zdostawcami i odbiorcami - kontakt z kontrahentami - przygotowywanierozliczeń podatkowych i deklaracji VAT - przygotowywanie zestawień iraportów, sporządzanie pism - wykonywanie podstawowych czynnościbiurowych (segregowanie dokumentów) - realizacja zadańwyznaczonych przez Prezesa firmy - uzgadnianie kont księgowych iweryfikacja sald - współpraca z pozostałymi działami
PROTEC Budowa Prototypów i technika wytłaczania Sp z o.o. - 2018-02-01 - Chróścice (opolskie)
osługa programu Płatnik i Optima, rozliczanie wynagrodzeń pracowników, rejestrowanie i zgłaszanie pracowników w ZUS, inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
FORSAGE TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Częstochowa (śląskie)