SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ostróda oferta pracy DR HOHN sp z o.o Ostróda
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: DR HOHN sp z o.o Ostróda
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spokojna 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: DR HOHN sp z o.o Ostróda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Spokojna 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv , list motywacyjny na adres firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Spokojna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: na 30 maja stan zatrudnienia wynosil 176
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wieluń (łódzkie)
Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie zamówień, dostawa towarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2017-03-23 - Opole (opolskie)
Obsługa finansowa projektu, rozliczanie oraz sprawozdawczość finansowa
"BUSINESS SCHOOL"HANNA POLAK,MARCIN POLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-12 - Tarnów (małopolskie)
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracy pracowników obsługi- organizacja okresowych przeglądów budynków- wykonywanie prac związanych z zamówieniami publicznymi- organizacja remontów, napraw sprzętu- dbanie o doby stan infrastruktury i urządzeń- gospodarka odzieżą ochronną, nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie ośrodka- przechowywanie i archiwizacja dok.technicznych ośrodkaWYMAGANIA: wykształcenie średnie i 5 lat stażu lub wyższe i 4 lata stażu; preferowane wykształcenie techniczne; biegła obsługa urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-04-13 - Lubliniec (śląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów,nadzorowanie spłat zobowiązań.Kontakt z klientami zagranicznymi hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
Zapewnianie sprawnego i terminowego eksportu/importu towarów, kompletowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja działań i współpraca z urzędami celnymi i agencjami celnymi, tworzenie raportów, taryfikacji produktów, tworzenie raportów GUS/Intrastat.
GHG Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac przy urządzeniach sterowanie ruchem kolejowym.Montaż instalacji i urządzeń elektrycznych
ZAKŁAD AUTOMATYKI I TELEKOMUNIKACJI SP. Z O.O. - 2016-12-23 - Gdynia (pomorskie)
OBsługa klienta, przekazywanie niezbędnych informacji na temat produktów i uslug; realizacja cewlów sprzedażowych; sprzedaz towarów i uslug, obsluga kasy fiskalnej; koordynacja ruchu klientów w obrębie atrakcji sportowych; prowadzenie akcji reklamowych, wręczanie ulotek, wydawanie karnetów i kart promocyjnych; wykonywanie wszystkich obowiazków zgodnie z ustalonym harmonogramem w oparciu o obowiązujące w spółce standardy. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 8 godzin dzinnie-dyspozycyjność w godz. 5:40-23:30. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów na szkolenie
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie: 1 rok; biegła znajomość jęz. ukraińskiego i rosyjskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, obsługa umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie, nadzorowanie i weryfikacja spraw związanych z prawidłową eksploatacją sieci i instalacji wewnętrznych wod.kan.gaz, c.o., c.c.w.u., w zasobach spółdzielni, rozliczenia z telewizja kablową, zaopatrzanie grupy remontowej w materiały budowlane
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów, doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowywanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu, analiza rynku, przygotowanie ofert, realizacja założonych planow sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola monitoring produkcji,
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2016-09-20 - Świdwinek (zachodniopomorskie)
Przygotowanie produktu do sprzedaży: formatowanie naklejek, składaniepudełek, metkowanie produktu, wzrokowa kontrola produktu, praca w godz. 8-16
Chameleon s.a - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
nadzór nad sklepem stacjonarnym oraz internetowym, zamawianie towaru
Firma Ankara Sp. Jawna Zofia Lenart, Wioleta Stainska - 2017-03-10 - Bytom (śląskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa komputera, znajomość rynków UE (branża przemysłowa), doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, znajomość j. hiszpańskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa klientów na rynkach hiszpańskojęzycznych, wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Lublin (lubelskie)
1)Kompletowanie faktur i rachunków obcych, sprawdzenie pod względem formalno – rachunkowy oraz opisanie ich.2)Dekretacja dokumentów zgodnie z paragrafami klasyfikacji budżetowej, 3)Wyodrębnienie i klasyfikacja wydatków strukturalnych, 4)Sporządzanie kalkulacji kosztów związanych z wynajmem sal gimnastycznych, holu, sal dydaktycznych i bufetu, opracowywanie planu wydatków rzeczowych i wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi w ramach programu PABS, 5)Pobieranie i rozliczanie zaliczek w kasie ZOJM na bieżące potrzeby szkoły, 6)Rozliczanie wydatków opłacanych kartą płatniczą.7)Bieżący kontakt z pracownikami ZOJM w zakresie obsługi finansowo-księgowej placówki, 8)Dostarczanie dokumentów do księgowości i działu płac ZOJM.9)Kompletowanie dokumentów dotyczących płac.Kontakt e-mail: gm40wroc (at) poczta.fm.Oferta w sali E.
Gimnazjum nr 40 im. Noblistów Polskich - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, opracowywanie nowoczesnych stategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie odbiorców oraz dostawców zza wschodniej granicy Polski, utrzymanie relacji z klientami oraz ich obsługą, rozliczenie i ewidencjonowanie zakupu towarów, bieżąca obsługa klientów placówki.
AMBIT Jan Zielonkowski i Wspólnicy Sp. J. - 2017-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA MASZYNY DO DRUKU NA TEKSTYLIACH ORAZ PLOTERÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ŁATWOŚĆ UCZENIA SIĘ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, PRACODAWCA ZAPEWNIA PRZESZKOLENIE, PRACA W SYSTEMIE JEDNOZMIANOWYM/DWUZMIANOWYM
DZX.PL SPÓŁKA Z OGRANICZIONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
kontrola jakości pracy na produkcji
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Marki (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Przodkowo (pomorskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)