SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lubawa oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 400 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta zagranicznegoBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowychPrzygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowychKoordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówieńWystawianie dokumentów sprzedażowychWspółpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta zagranicznegoBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowychPrzygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowychKoordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówieńWystawianie dokumentów sprzedażowychWspółpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Oferujemy:Możliwość realizacji własnych pomysłów, samodzielność w działaniuSzkolenia produktowe i rozwój kompetencji sprzedażowychPracę w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracyGrupowe ubezpieczenia na życieNagrody jubileuszoweBony, paczki dla dzieci, Dzień Dziecka, karnety do Spa, karnety na jazdę konną, upominki z okazji Dnia Kobiet, Dnia Chłopaka, bale zakładowe, posiłki regeneracyjne; wszystko w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy: Biegłej znajomości języka angielskiego, Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, Doświadczenie w branży meblowej mile widziane, ykształcenia minimum średniego Dobrej znajomości Ms Office Excel, Umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów, Komunikatywności, otwartości i umiejętności negocjacyjnych w kontaktach z klientem. Kontakt osobisty lub e-mail: rekrutacja (at) szynaka.pl
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa lub rekrutacja (at) szynaka.plInformujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Jednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. W razie chęci uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach proszę dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych również w przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska.Informacja Administratora danych o przetwarzaniu danych osobowych.Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w przekazanej aplikacji jest Szynaka-Meble sp. z o.o. z siedzibą w Lubawie przy ul. Dworcowej 20. Kontakt z administratorem danych jest możliwy listownie na powyższy adres lub pocztą elektroniczna na adres: info (at) szynaka.pl Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod (at) szynaka.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO).Pani/Pan dane osobowe nie są przekazywane innym odbiorcą danych oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenie bieżącej rekrutacji lub przez okres 1 roku do celów przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w procesie rekrutacji, w razie nie podania danych osobowych nie będzie możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Adres strony pracodawcy: www.szynaka.pl
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2019
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9e48ef2fc27d3ded5d5c4d5857c3896d
Podobne oferty pracy
prace budowlane, układanie kostki brukowej, praca w zespole, szybkość uczenia się
KM-BUD Kamil Machaj - 2019-03-13 - Kończyce (podkarpackie)
Kierowanie zespołem pracowników. Harmonogramowanie prac projektowych i montażowych. Uzgodnienie harmonogramu prac montażowych z klientami.
P.P.H.U. OLCZAK- GRZEGORZ OLCZAK - 2018-10-01 - Białystok (podlaskie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-10-23 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa sklepu, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej . Pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzone działania marketingowe. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.Pierwsza umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony co najmniej na rok lub na czas nieokreślony.
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Cmolas (podkarpackie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji ogumienia. Obsługa pieca. Ciężka praca fizyczna. Praca w Żywcu. Możliwość zorganizowania transportu pracowniczego na koszt pracodawcy. Praca 3 zmianowa od pn-pt w godzinach 6-14-22-6, na czas określony 5 lat.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Żywiec (śląskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckich
HD Hotel Delfin Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Dąbki (zachodniopomorskie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji HACCP, prowadzenie protokołów produkcyjnych, rozpartywanie reklamacji. Praca w godz. 8.00-12.00 w Jaworzu. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny lub czas określony.
All Taste Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Jaworze (śląskie)
szpachlowanie, malowanie, ogólne prace budowlane
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Andrzej Paździoch - 2016-06-14 - Głogów (dolnośląskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prognozowanie zmian w środowisku wynikających z działalności gospodarczej człowieka, sporzadzanie raportów i opracowań dot. wpływu przedsięwzięcia na środowisko.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie biura i administracji- współpraca z Zarządem Spółki oraz zakładem transportu- przygotowywanie raportów i sprawozdań- inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-03 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
- Ogłoszenie nr 31/RKK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACHposzukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE ZARZĄDZANIA KADRAMI W DZIALE OBSŁUGI KADROWE. Zakres obowiązków:- prowadzenie całokształtu spraw kadrowych w zakresie nawiązywania, przebiegu i rozwiązywania stosunku pracy, - prowadzenie akt personalnych,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- profesjonalna i terminowa obsługa procesów kadrowych, m. in. ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracy,- ustalanie wymiaru przysługującego urlopu wypoczynkowego; nadzorowanie procesu planowania urlopów wypoczynkowych i kontrola terminowości ich wykorzystania, - obsługa Władz Uczelni w zakresie spraw kadrowych podległych im pracowników oraz współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych Uczelni w sprawach personalnych, - obsługa administracyjna procesów oceniania personalizacja arkuszy ocen, ustalanie indywidualnych terminów przeprowadzania ocen,- wystawianie nauczycielom akademickim legitymacji służbowych; sporządzanie i wydawanie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie w Uczelni; sporządzanie i wydawanie kart obiegowych i świadectw pracy (duplikatów, odpisów świadectw pracy),- współpraca z inspektorem ds. BHP i ppoż. w zakresie obowiązkowych szkoleń pracowników,- monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa pracy i prawa o szkolnictwie wyższym,- merytoryczny udział w opracowywaniu regulacji wewnętrznych dotyczących spraw pracowniczych, - sporządzanie sprawozdań i analiz stanu zatrudnienia dla Władz Uczelni oraz innych instytucji, m.in.: MNiSW, GUS-u.- Firma oferuje: zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w ambitnym i dynamicznym zespole, możliwość uczenia się poprzez działanie, możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-10-16 - Katowice (śląskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 800 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca od godz.: 7:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.Wymagania: 1. pełna zdolność do czynności prawnych;2. obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3. nieposzlakowana opinia;4. specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5. specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7. ukończone wyższe studia z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytuł magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu pedagogiki uznane w Rzeczypospolitej Polskiej8. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-02-21 - Bytom (śląskie)
realizacja bieżących działań działu marketingu,uczestnictwo przy tworzeniu oraz realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
jw.
MEWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-28 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji magazynowo-zakupowej (obsługa dokumentów sprzedażowych), utrzymywanie stanów magazynowych na poziomie zgodnym z celami przedsiębiorstwa, kontrola nad przyjętymi i wydawanymi towarami z magazynu, nadzorowanie projektów od strony logistycznej, praca w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
*Zarządzanie powierzonymi projektami inwestycyjnymi, *przycxzynianie sie do realizacji celów i zadań fabryki poprzez dbałość o terminowość i jakość wdrożenia projektów, *koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych zakładu, *sporządzanie raportów z postepu projektów inwestycyjnych*negocjowanie kontraktów związanych z projektami inwestycyjnymi,*pozyskiwanie noweych dostawców usług i materiałów związanych z inwestycjami,*udzielanie wsparcia technicznego i doradztwa wszystkim działom w zakresie urządzeń i maszyn objętych inwestycjami*prowadzenie dokumentacji powierzonych projektów inwestycyjnych*odbiór usług i materiałów związanych z prowadzeniem projektami inwestycyjnymi,*współtworzenie budżetów projektowych,*uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu dokumentacji systemowej
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Namysłów (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo- płacowa pracowników etatowych oraz zleceniobiorców. - Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac - Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczeniem wynagrodzeń ZUS, US, PEFRON. - Prowadzenie akt osobowych, w tym monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich - Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem min. umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań GUS - Aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowych ( urlopy, zwolnienia lekarskie) - Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowników
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-10 - Bełchatów (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Lewin Brzeski (opolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; regeneracja podzespołów; możliwość przyuczenia; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
ACTECHNIKA HENRYK RAKOWSKI - 2017-05-24 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)