SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (0246) Łojewo oferta pracy TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (0246)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie biura i administracji- współpraca z Zarządem Spółki oraz zakładem transportu- przygotowywanie raportów i sprawozdań- inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Łojewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-101 Łojewo 70, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura i administracji- współpraca z Zarządem Spółki oraz zakładem transportu- przygotowywanie raportów i sprawozdań- inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (0246)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łojewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego (MS Office) oraz urządzeń biurowych ,- mile widziane studia podyplomowe o kierunku lub specjalności BHP,- mile widziane uprawnienia inspektora ppoż
Nazwa pracodawcy:
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
88-101 Łojewo 70, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na e-mail kadry (at) transpol-kruszywa.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łojewo
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 03.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udział w spotkaniach zespołu antydyskryminacyjnego, przygotowanie i udziału w wydarzeniach promocyjnych, redagowanie i pisanie tekstów. Przygotowywania materiałów graficznych, obsługa mediów społecznościowych i portalu antydyskryminacyjnego. Wydobywania informacji promocyjnych na podstawie spraw pojawiających się w punkcie, przygotowanie planu ich komunikowania, współpraca z koordynatorką programu antydyskryminacyjnego. Praca wykonywana w wymiarze 60 godzin miesięcznie.
STOWARZYSZENIE HOMO FABER - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
-zapewnianie właściwego poziomu obsługi Gości hotelowych i restauracyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami,-dbanie o czystość i estetykę w miejscu pracy wg, ustalonych procedur,-dbanie o najwyższą jakość świadczonych usug,-utrzymywanie dobrych relacji z zespołem
Sowia Dolina Frank Enözel - 2018-05-07 - Pieszyce (dolnośląskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
zakupy, remonty, logistyka
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
Rozliczania list płac, sporządzanie umów o prace, zakladanie akt osobowych.
KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA "SALDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Serwis i montaż maszyn i urządzeń przemysłowych oferowanych przez Spółkę Wichary Technologies, przede wszystkim pojazdy LOCOTRACTORY
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Pyrzowice (śląskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORTECAkontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacjiobsługa dedykowanych programów magazynowychpraca w Lesznie i Jarocinie
Lepus 2 Marian Zając - 2016-12-16 - Leszno (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami, analizowanie rynku pod kątem potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, WYMAGANIA: wykszt. średnie, z doświadczeniem w handlu, w obsłudze klienta i w doradztwie, samodzielność w realizacji zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, obsługa MS OFFICE. Miejsce pracy : Lubliniec
EXPACK Kraków - 2015-11-09 - Lubliniec (śląskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
Zapoznanie się z strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania urzędu. Zapoznanie się z przepisami prawa w zakresie funkcjonowania WIOŚ oraz przepisami prawa dotyczącymi ochrony środowiska. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania Państwowego Monitoringu Środowiska, w tym z wykonywaniem pomiarów jakości powietrza, hałasu , pół elektromagnetycznych i wód . Poznanie struktury i sposobu wypełniania baz danych .
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)
opiniowanie regulacji wewnętrznych pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami organów nadzoru, interesem klienta, normami etycznymiidentyfikacja potencjalnego ryzyka braku zgodności z przepisami prawaProwadzenie wielu projektów średniej wielkości oraz wspieranie innych projektówkontakt z zagranicznymi partneramiKontrola jakości produktów zgodnie z normami i instrukcjami technologicznymi na każdym etapie produkcjiMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa 1 Kontakt z pracodawca telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:oObsługę administracyjną biuraoObsługę klientów firmyoProwadzenie bieżącej administracjioAdministrowanie sprawami pracowniczymioRozliczanie faktur i kosztówoRaportowanie produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie projektów transportowych, kooordynacja badań marketingowych, tworzenie map i schematów w programach QGIS, COREL XDRAW, edycja i tworzenie rozkładów jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Odkurzanie wykładzin, wycieranie podłóg, sprzątanie schodów, korytarzy, czyszczenie koszy, wymiana worków, sprzątanie toalet, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych.
kontakt przez OHP - 2018-04-26 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)
pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- dobra znajomość języka niemieckiego- znajomość obsługi komputeraUmowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2018-02-08 - Racibórz (śląskie)
sporządzanie raportów, wprowadzanie dokumentów zakupowych do systemu, obsługa klientów hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, maglowanie, prasowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
prace komputerowe, sprzedaż, handel,
KULBIR DHALIWAL MOTORS I SERWIS - 2017-08-18 - Zielonka (mazowieckie)
Reprezentowanie firmy w kontakcie z klientami. Kompleksowa obsługa pracowników. Rekrutacja i selekcja pracowników. Współpraca z działem kadr.
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa biura, przyjmowanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lubin (dolnośląskie)
wsparcie działu HR w prowadzeniu rekrutacji - nauka zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonywanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych. Wynagrodzenie 2100 brutto + premia uznaniowaWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 731 100 351 lub e-mail: ewa.pazera (at) architekciedukacji.pl
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-11-03 - Lubań (dolnośląskie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż wskazanych produktów, kontakt telefoniczny (wychodzący i przychodzący) z klientami, również w sprawach obsługowych i reklamacyjnych.
TVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Gdynia (pomorskie)