SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy. Poza aktywną sprzedażą zajmuje się również reklamacjami i wspiera klientów w sytuacjach problemowych.
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy. Poza aktywną sprzedażą zajmuje się również reklamacjami i wspiera klientów w sytuacjach problemowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
danePracodawcy_nip: 5213870495
danePracodawcy_regon: 383797059
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 06.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b042c4a9beedca79e0414a0455656541
Podobne oferty pracy
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z OWU.Zatrudnienie następuje po uzyskaniu wpisu do KNF.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
Rekrytacja osób z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Łódź (łódzkie)
Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2016-11-18 - Racibórz (śląskie)
Utrzymanie porządku na obiekcie.Godziny pracy: 10.30 - 18.30.
KATOLICKIE SZKOŁY NIEPUBLICZNE - 2020-09-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Planowanie przewozów oraz ustalanie warunków transportu, podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz obsługa zleceń transportowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + premia.
GRUPA TOBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace biurowe, redagowanie pism, obsługa klienta obcojęzycznego
SOLAR-BAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-10 - Katowice (śląskie)
Wynajem powierzchni biurowych, przygotowywanie umów, podpisywanie, wyszukiwanie Klientów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zarządzanie procesem produkcyjnym,kontrola nad planem produkcyjnym i jego realizacja.Raportowanie wyników.
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2020-03-17 - Tczew (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnejwykładanie i przyjmowanie towarudbanie o miejsce pracy
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
analizy rynków motoryzacyjnych Ameryki Środkowej i Południowej, kontakt z potencjalnymi klientami, aranżowanie i organizacja spotkań online, rozliczanie działalności, negocjowanie cen, organizacja transportu towarów z terenu Ameryki Południowej i Środkowejraportowanie i współpraca z Zarządem
kontakt przez PUP - 2020-09-22 - Strzegom (dolnośląskie)
Sporządzanie listy płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie akt pracowników, sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych ZUS, PFRON, GUS, US. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 9:00-18:00.
DONE Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K - 2018-06-14 - Andrychów (małopolskie)
-
OŚRODEK WCZASOWY ALGA W MRZEŻYNIE - 2017-01-05 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
utrzymanie porządku przy budynkach komunalnych w Rościszewie, tj. Urządzie Gminy, w parku przyległym do Urzędu Gminy, Pomniku Ofiar Hitleryzmu, Gminnym Domu Kultury, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej oraz na placu zabaw w centrum Rościszewa- łącznej powierzchni 3,5 ha., prace będą polegały na pielęgnacji trawników, tj. wyrywaniu chwastów koszeniu trawy, grabieniu liści i skoszonej trawy, przycinaniu krzewów ozdobnych, pielęgnacji rabat kwiatowych, wysiewie i nasadzaniu roślin oraz podlewaniu, remoncie i utrzymaniu dróg gminnych w miejscowościach: Babiec Piaseczny, Babiec Rżały, Śniedzanowo, Kuski, Zamość- łącznie na odcinku 28 km, prace będą polegały na uzupełnianiu ubytków w jezdni żwirem i leszem, porządkowaniu poboczy, wycinaniu krzewów i przyrostów ze skarp
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Rościszewo (mazowieckie)
specjalista ds. organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Myszków (śląskie)
- nadzór i konrtolowanie robót instalacyjno-wodno-kanalizacyjnych- sporządzanie kosztorysów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W TRZEBNICY - 2020-02-06 - Trzebnica (dolnośląskie)
Zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązywania umowy, promocji, zmain wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aklualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, wymagana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
TRAPP-GmbH Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Pawłów (śląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, montaż skrzynek sterowniczych
Zakład Metalowo- Elektrotechniczny ny "Bajpax" Jerzy Burzyński - 2018-02-01 - Nieznanice (śląskie)
• Zakup materiałów produkcyjnych na terenie Polski lub innych krajów- branża metalowa• Efektywne zarządzanie procesem zakupowym• Analizowanie potrzeb firmy i klienta wewnętrznego• Nadzór nad terminowością dostaw• Planowanie zakupów• Nadzór nad dokumentacją zakupową
P.P.H.U. STAL-SERWIS S.C. J.STRUSIŃSKI R.STRUSIŃSKI - 2019-03-11 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kierowców, rozliczanie delegacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, terminy badań lekarskich, szkoleń, uprawnień, rozliczanie kierowców z dokumentów transportowych, przygotowywanie dokumentacji wyjazdowej kierowcy, współpraca z działem spedycji, działem personalnym, księgowości, sczytywanie danych z kart kierowców przygotowywanie raportów do Zarządu.
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
Obsługi Działu Usługowo- Handlowego
PHUP Elektrotech S.C. Bożena Piątek, Ryszard Piątek - 2020-07-16 - Strzegom (dolnośląskie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
KONTROLA JAKOŚCI DOSTARCZANYCH OWOCÓW I WARZYW; KONTROLA PROCESU KOMPLETACJI I WYSYŁKI PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH; TWORZENIE BIEŻĄCYCH RAPORTÓW Z PRZEPROWADZONYCH KONTROLI.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Grójec (mazowieckie)
samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, przygotowanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, sporządzenie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, przygotowanie sprawozdań GUS, ewidencja czasu pracy, urlopów, ewidencja zwolnień i naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
GRAVIS RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI Spółka z o.o. - 2018-03-27 - Legnica (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sprawozdania GUS w zakresie kadr, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, zarejestrowania i wyrejestrowania w ZUS
Zespół Szkół Nr 8 im. Tadeusza Kościuszki - 2019-01-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
DORADCA ZAWODOWY
STOWARZYSZENIE RODZICÓW I PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RADOŚĆ" - 2018-07-16 - Dębica (podkarpackie)