SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Bielsko-Biała oferta pracy MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wynajem powierzchni biurowych, przygotowywanie umów, podpisywanie, wyszukiwanie Klientów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wynajem powierzchni biurowych, przygotowywanie umów, podpisywanie, wyszukiwanie Klientów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2016
Data zakończenia pracy: 20.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie (kierunek bez znaczenia), wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B" oraz umiejętność obsługi komputera. Preferowane osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (o stanowisko mogą się starać również osoby bez orzeczenia).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Opolska 22, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt telefoniczny w godz. 10.00-17.00 lub CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy:
wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 21.01.2016
Oferta pracy ważna do: 21.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wdrażanie i utrzymanie systemu jakości, współpraca z dostawcami jakości dostaw
FABRYKA PLASTIKÓW KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
DZIAŁANIA HANDLOWO-MARKETINGOWE :przygotowywanie ofert handlowych, promocji , telefoniczne zbieranie zamówień, fakturowanie i przygotowywanie dokumentów dostaw; godz. pracy 8-16
Premar Słupsk - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)
Zatrudnianie pracowników, akta osobowe, płace. Obsługa i rozliczanie programu Płatnik. Rekrutacja pracowników młodocianych. Spisywanie umów w celu przygotowania zawodowego. Kompletowanie dokumentów do egzaminów czeladniczych i mistrzowskich.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2019-07-05 - Nysa (opolskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwords.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
fachowe doradctwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu,kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy,Sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
TERG S.A. - 2017-06-18 - Marki (mazowieckie)
nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
REMSOD SP Z O O - 2017-02-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nauka i pomoc: wykonywanie czynności zootechnika, prowadzenia dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Dobrzyniewo (wielkopolskie)
Nadzór nad procesem zaopatrzenia, dostosowywanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potrzeb i realizacja zamówień na materiały, negocjowanie warunków zakupów, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Kalisz (wielkopolskie)
wystawianie polis ubezpieczeń majatkowych i osobowych, rozliczenia polis, obsługa klienta - przyjmowanie dokumentów, pomoc w pracach biurowych, obsługa urządzeń biurowych (urzadzenia wuelofunkcyjne), segregowanie i sprawdzanie dokumentów, obsługa komputera oraz programów ubezpieczeniowych, kontakt telefoniczny oraz mailowy, pomoc klientom w wypełnianiu druków, dbanie o czystość i porządek iw miejscu pracy.
AS BILANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-01 - Dzwola (lubelskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-10 - Rychtal (wielkopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. IT należy w szczególności nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z realizacją umów informatycznych, nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych, w zakresie całokształtu zadań związanych z merytoryczną obsługą umów informatycznych należy w szczególności:a) koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;b) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami;c) zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;d) nadzór nad organizacyjno technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków;e) udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacja;f) nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;g) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;h) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;i) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów;j) nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;k) bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami;l) bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnychm) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP;n) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
- obsługa kontrahentów- dbanie o estetykę sprzedaży - aktualizacja cen towarów na sprzedażyOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: WyryPraca w godzinach: 10-18 pn-pt . Możliwość pracy w soboty w godz. 8-15- za sobotę będzie do wybrania dzień wolny . (ok. 2 soboty w m-cu).
INSTALATOR sp. zo.o. sp.k - 2017-02-01 - Wyry (śląskie)
doradztwo , pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnych, pomoc w rozliczaniu projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFPROW), EFS, EFRP; koordynowanie działań zwiazanych z tworzeniem i realizacją wielosektorowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020; przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD "Dolina Drwecy", służących aktywizacji społeczności lokalnej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania DOLINA DRWĘCY - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: doradzanie kierownikom i pracownikom na temat polityk i procesów z zakresu zasobów ludzkich (urlopy macierzyńskie, ojcowskie, zwolnienia zdrowotne, bezpłatne urlopy etc.) Przygotowywanie raportów i analiza danych dotyczących wielkości i stanu etatów/zatrudnienia Asystowanie przy transferach pracowniczych, przygotowywanie szacunkowych wyliczeń kosztów w dedykowanym narzędziu. Ścisła współpraca z zespołem d/s migracji i asystowanie przy ubieganiu sie o wizę. Udział w projektach takich jak przeprowadzanie ankiet pracowniczych Przygotowanie materiałów HR w językui angielskim i francuskim.Oczekiwania: wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja, biegła biegła znajomość programów MS Office, Excel i PowerPoint, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość języków obcych: angielski, francuski biegle.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa, handlowa obsługa klienta powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa prowadzonych firm. Sporządzanie dokumentacji do ZUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
Biuro Podatkowe "Konsultant" - 2018-08-02 - Chrzanów (małopolskie)
Specjalista ds. usług turystycznych
AGNIESZKA DĄBROWSKA AD INNOVATIONS - 2016-09-23 - Kraków (małopolskie)
Frezowanie detali według rysunków technicznych, wiercenie, szlifowanie. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie i obsługa sprzedaży za pośrednictwem serwisów sprzedażowych, komunikacja z kilentami, zamówienia
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Montaż i demontaż rusztowań na budowach na terenie całej Polski.
PHU ALKAR JAKUBOWSKA KARINA - 2017-08-04 - Kartuzy (pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa wózka widłowego
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-17 - Rudna Mała (podkarpackie)
w/g zawodu
SZKOŁA PODSTAWOWA W CZARNOWICACH - 2019-07-02 - Czarnowice (lubuskie)
-Kompleksowa obsługa zgłoszeń oraz zamówien składanych przez klientów,- Prowadzenie dokumentacji związanejz procesem zakupów i sprzedaży produktów przez internet,- Przygotowywanie zamówień składanych przez klientów oraz wysyłka,- Zarządzanie magazynem produktów,
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
·Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy, itd.)·Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym·Ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników·Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS w programie PŁATNIK·Przygotowywanie i realizacja działań rozwojowych w zakresie HR·Sporządzanie analiz i raportów kadrowych·Bieżąca archiwizacja dokumentacji pracowniczej
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pon- pt 9-17
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Opole (opolskie)