SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlwoych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraqz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlwoych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraqz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejętność negocjacji biznesowych, umiejętność pracy pod presją, wysokie zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, znajomość rynków wschodnich, ze szczególnym uwzględnieniem rynku ukraińskiego oraz rosyjskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 27.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Podobne oferty pracy
wg programu stażu. Staż ze środków unijnych PO WER skierowany dla osóbponiżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Dobroń Duży (łódzkie)
prawo jazdy kat. C+E, aktualne uprawnienia
PPUH "PREBET - BUD" S.J. - 2017-07-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, przygotowanie i wysyłka towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Oława (dolnośląskie)
organizacja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej i przepompowni scieków
URZĄD GMINY ŁYSZKOWICE - 2018-11-19 - Łyszkowice (łódzkie)
sprzedaż technologii iusług informatycznych; obsługa strony firmowej; drobny serwis sprzętu komputerowego; pomoc w konserwacji sieci teletechnicznej; udział w montażach u klienta; bez odpowiedzialności finansowej- inkasowanie gotówki
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
koordynowanie wysyłki, wystawianie wysyłki: faktura, paragon, listy przewozowe, rozliczanie pojemników z tras, wprowadzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z działalnością i profilem firmy,- zapoznanie z asortymentem oferowanym przez firmę,- pomoc podczas szkoleń: koloryzacji, pielęgnacji, regeneracji, stylizacji,- próby samodzielnego prowadzenia szkoleń w ww. zakresie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych kontrahentów, tworzenie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2017-07-26 - Mazańcowice (śląskie)
liczenie towaru w sieci handlowej OBI
kontakt przez OHP - 2018-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prostych rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy i rozbiórki budynków.
Usługi Ogólnobudowlane Ewa Mitrut - 2017-07-13 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie kosztów wykonywanych robót, rozliczanie i prowadzenie dokumentacji w procedurze FIDIC - praca na ternie woj. podkarpackiego (pracodawca zapewnia dojazd do pracy)WYMAGANIA: wykształcenie wyższe 1 rok doświadczenia zawodowegoKONTAKT Z PRACODAWCą TEL. 16 628 40 00
GEO Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Radymno (podkarpackie)
Informowanie o ofertach firmy
FITNESS CLUB ERNESTO Ernest Więch - 2016-07-05 - Grajewo (podlaskie)
Prowadzenie ewidencji wagonowej: naprawczej, eksploatacyjnej, najmu/dzierżawy. Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów-obsługi technicznej. Wyłączanie wagonów do planowanych napraw. Zlecanie napraw okresowych i bieżących. Kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Właściwe przygotowanie zbiorników do odbioru TDT.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa sklepu internetowego, realizowanie zamówień, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Wieluń (łódzkie)
Współpraca z instytucjami finansowymi - obsługa bieżącego oraz udział w pozyskiwaniu nowego finansowania, prognozowanie przepływów pieniężnych,zarządzanie płynnością Spółki, przygotowywanie cyklicznej informacji zarządczej o wynikach finansowych Spółki, bieżące raportowanie oraz analizy na wewnętrzne potrzeby Spółki, analiza ryzyka kursowego i dokonywanie transakcji zabezpieczających,prowadzenie dokumentacji cen transferowych.
URSUS S.A. - 2016-03-16 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kluczbork (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
• Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
Manpower - 2016-03-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
rozliczanie faktur, kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczychNadzór nad procesem reklamacji,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcjiSzkolenia pracowników z zakresu kontroli jakościPrzeprowadzanie audytów wewnętrznych i audytów dostawców
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad sytemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwerów, nadzór i opieka nad stronami oraz sklepami internetowymi: Prestashop, Mineadmin, Firmes. Tworzenie e-mailingów (w koorporacji z działem marketingu) budowa i pozycjonowanie stron produktowych, raportowania wyników, współtworzenie i realizacje planów sprzedażowych.Umowa o pracę na okres próbny - 1 miesiąc
BEAUTY VITAL AKADEMIA PIĘKNA I ZDROWIA AGNIESZKA VÖLKER - 2015-12-10 - Piła (wielkopolskie)
Promocja bazy turystycznej, przygoytowanie ofert , sprzedaż usług turystycznych, obsłga klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Szymbark (pomorskie)
Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wystawianiew faktur, WZ, dokumentów sprzedażowych, nazdór nad obiegiem w/w dokumentów, obsługa zamówień, koordynacja dostaw, znajomość MS Office, obsługa klienta, samodzielność w organizowaniu pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stare Kozłowice (mazowieckie)
Kontakt i zakup towaru na rynkach wschodnich Ukraina, Rosja, Kazachstan. Handel zbożami i mięsem. Rozmowy z kontrahentami w języku rosyjskim i ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Chełm (lubelskie)
kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera, ze względu na charakter dzialalności sporadyczne uczestniczenie w odbiorze przywiezionego do sklepu towaru - dźwiganie paczek 20-25 kg
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-25 - Oświęcim (małopolskie)