SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Koło oferta pracy " SIM KOŁO" Iwona Sosnowska-Walczak
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymywanie relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż i promocja produktów.
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Koło (wielkopolskie)
Pracodawca: " SIM KOŁO" Iwona Sosnowska-Walczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ASNYKA 35, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymywanie relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż i promocja produktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: " SIM KOŁO" Iwona Sosnowska-Walczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
ASNYKA 35, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie rekrutacyjne z pracodawcą należy umówić się wcześniej telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kolski
Gmina pracodawcy: Koło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koło
Ulica pracodawcy: ASNYKA
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: działalność agencji reklamowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 08.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1372a3758d4ecc6290603b0496e816af
Podobne oferty pracy
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-02-28 - Głuchołazy (opolskie)
sprzedaż towarów i usługprzygotowywanie ofertzamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Żory (śląskie)
Sprzedaż szkoleń, obsługa klienta biznesowego.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Żory (śląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych oraz osobowych, tworzenie i opieka nad dokumentacją szkodową. Kontakt z ubezpieczelniami ws. likwidacji, sporządzanie dokumentów, pism, odwołań i wezwań, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE NADZORU SANITARNEGO
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2019-03-01 - Słubice (lubuskie)
wprawadzenie danych do systemu, tworzenie opisów produktów, przygotowywanie produktów do sprzedaży
F.H.U. "DAVIX" Małgorzata Edwards - 2016-05-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
Sprzedaż turnusów rehabilitacyjnych, drukowanie umów i folderów reklamowych.Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych, z ustalonym II profilem pomocy, poniżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lębork (pomorskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie klientów w zakresie usług dostarczania energii elektrycznej, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-przeprowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie-przeprowadzanie szkoleń nowo zatrudnianych pracowników-współpraca z kierownikami poszczególnych działów-opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. BHP-inne zagadnienia wynikające z karty stanowiskowej
HOMANIT KROSNO ODRZAŃSKIE - 2017-12-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Po 3- miesięcznym okresie próbnym umow na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-01-22 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów, zarządzeń, wykazów, raportów i sprawozdań związanych z zatrudnieniem, naliczanie świadczeń, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-02-02 - Drużków Pusty (małopolskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Ukladanie produktów na palecie, prace ze skanerem.
EDUARD MALEVICH - 2017-04-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowanie i wydawanie potraw, półproduktów. Organizacja pracy kuchni. Praca w Futura Park Modlniczka
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Modlniczka (małopolskie)
Sprzedaż części samochodowych, dzwiganie ciężkich elementów.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
1) wsparcie prowadzenia rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,2) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny,3) tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,4) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych,5) bieżące, prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych,6) przygotowywanie dokumentów do prawidłowej rejestracji operacji gospodarczych i finansowych,7) analiza dokumentów finansowych,8) sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych i magazynowych,9) wsparcie w zakresie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości sprawozdań finansowych w tym GUS,10) wsparcie w sporządzaniu w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,11) udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione organa kontrolne,12) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,13) prowadzenie kartotek wynagrodzeń,14) regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych,15) prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych,16) wypłata udzielonych zaliczek i ich rozliczanie,17) regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań, 18) odprowadzanie składek ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,19) wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac,20) wystawianie rachunków,21) prowadzenie dokumentacji składek członkowskich,22) prowadzenie rachunku bankowego,23) prowadzenie spraw kadrowych,24) przygotowywanie wniosków o płatność i ich prawidłowe rozliczenie25) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,26) wsparcie merytoryczne dot. wnioskowania wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,27) realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży,28) prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,29) prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,30) prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Kraina Łęgów Odrzańskich" - 2019-03-05 - Prochowice (dolnośląskie)
Zgodny
"ALLIUM" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
udział w inwentaryzacji, codzienne monitorowanie stanu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie relacji z klientami obecnymi i aktywne pozyskiwanie nowych, dbanie o terminowość realizacji zamówień klientów, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży, kontrolę oraz monitorowanie bieżących wyników, rozwój i analiza sprzedaży nowych produktów, poszukiwanie dostawców usług, raprtowanie wyników sprzedaży. Praca może być wykonywana w ramach home office.
KM System Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Jaworzno (śląskie)
-Telefoniczna obsługa Klienta, Partnera Biznesowego FM Group;- Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy;- Koordynowanie zamówień na produkty;- Udzielanie informacji o procedurach, regulaminach programów motywacyjnych;- Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-03-07 - Strzeszów (dolnośląskie)
SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-07-04 - Podgrodzie (podkarpackie)
!!! Szczegóły dotyczące konkursu na stronie --- www.katowice.so.gov.pl ---- w zakładce oferty pracy !!!!- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Praca na stanowisku specjalisty (w zakresie psychologii) w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.09.2016r.).- Praca: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-06-27 - Sosnowiec (śląskie)