SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Jeziorko oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów firmy.Pozyskiwanie i obsługa klientów. Prowadzenie negocjacji handlowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami.
Data publikacji: 2020-06-29
Lokalizacja: Jeziorko (podlaskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 40 A, 18-421 Jeziorko, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów firmy.Pozyskiwanie i obsługa klientów. Prowadzenie negocjacji handlowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jeziorko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łomżyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2007
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piątnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej. Obsługa programu WF-MAG oraz urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP. Z O. O.
danePracodawcy_nip: 7181927737
danePracodawcy_regon: 45119499200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 40 A, 18-421 Jeziorko, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: łomżyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2007
Gmina pracodawcy: Piątnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jeziorko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0403608
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 40 A
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z pakowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 28.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?05c9665a82b7fc7fa3abbbae183d9b0b
Podobne oferty pracy
zidentyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace hydrauliczne na terenie Krakowa. Wyjazd z Sułkowic o godz. 06.15. Mile widziane doświadczenie.
Usługi Instal.Sanit. CO-GAZ RUSEK MARIAN - 2016-11-30 - Sułkowice (małopolskie)
-przygotowywanie dokumentów produkcyjnych,-sprawdzanie dostępności materiałów i półfabrykantów-analiza zdolności produkcyjnych,-współpraca z działem zakupów, produkcji, logistyki,-optymalizacja zapasów
kontakt przez OHP - 2019-05-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Wypełnianie obowiązków z zakresu księgowości i finansówJedna zmiana 8-16, Wynagrodzenie od 3000 zł brutto Zatrudnienie luty/marzec 2019
RTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Kazimierzowo (warmińsko-mazurskie)
- nadzorowanie i przygotowywanie raportów dla członków zespołu- nadzorowanie wpłat pracowników - bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwnie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami. Wdrożenie ustaleń dot. projektów realizwoanych w ramach umów z klientami. Identyfikacja oraz wyszukiwanie potencjalnych klientów. Przygotowywanie i prezentacja oferty oraz prowadzenie rozmów i negocjacji w celu doprowadzenia do podpisania umowy z klientami poprzez działania własne. Efektywna komunikacja i współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.Umowa zlecenie, zatrudnienie 3 lataPraca w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
1) prowadzenie rekrutacji na organizowane przez CKU formy kształcenia,2) prowadzenie dokumentacji słuchaczy oraz uczestników poszczególnych usług szkoleniowych,3) sporządzanie umów cywilnoprawnych,4 ) weryfikacja opłat za świadczone usługi edukacyjne,5) prowadzenie spraw administracyjno-technicznych związanych z organizowanymi formami kształcenia,6) tworzenie bazy danych pracodawców województwa dolnośląskiego,7) zamieszczanie ofert w Bazie Usług Rozwojowych oraz ich aktualizacja,8) udzielanie informacji na temat oferty edukacyjnej CKU,9) aktualizacja strony internetowej CKU,10) przygotowanie sprawozdań cząstkowych i końcowych w zakresie prowadzonych spraw,11) przygotowanie i przekazanie gromadzonej dokumentacji do archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy - 2018-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
sortowanie odpadów surowcowych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biurowych oraz kabin sortowniczych, rozładunek odpadów wielkogabarytowych
kontakt przez OHP - 2017-03-28 - Bierkowo (pomorskie)
Organizacja i przyjęcie dostaw oraz transferów.
Organizacja i kompletacja zgodnie z planem dostaw do klientów.
Planowanie harmonogramu dostaw.
Zarządzanie zespołem kierowców.
Kontakt z klientem indywidualnym.
Optymalizacja procesów Home Delivery.
Sporządzanie raportów i zestawień.
Dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych.
Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur.
Media Expert - 2015-12-22 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie kadr, płac, ZUS, księgowość, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa pracowników od zatrudnienia do zwolnienia, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS,GUS,PFRON.
"LOGI-PACK MALPAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Żabia Wola (mazowieckie)
1. Nauka organizowania kursów/szkoleń kierowców.2. Nauka prowadzenia dokumentacji szkoleniowej.3. Zapoznanie się z rozliczeniem czasu pracy instruktorów i pojazdów z GPS.4. Nauka prowadzenia programu szkoleniowego ELKA.5. Nauka obsługi kasy fiskalnej i sporządzania raportów kasowych.6. Nauka sporządzania sprawozdań ze szkoleń, prowadzenia ewidencji materiałowej.7. Nauka prowadzenia dziennika korespondencji.8. Zapoznanie się z regułami dot. reklamy ośrodka.9. Nauka obsługi klientów w ośrodku szkoleniowym. 10. Zapoznanie się z wewnętrznymi procedurami ISO.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, ODBIERANIE TOWARU, ORAZ INNE OBOWIĄZKI
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2018-09-10 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Radomsko (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie podłoża (szlifowanie, odkurzanie), układanie warstwy gruntu, wylewanie warstwy nośnej, cięcie dylatacji
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Jaworzno (śląskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klienta, sporzązdanie pism i protokołów, prowdzenie dokumentacji szkoleniowej, kompleksowa obsługa szkoleń i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Trzebinia (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, prowadzenie korespondencji,prowadzenie sekretariatu,prowadzenie archiwum Biura , realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-04-19 - Chodzież (wielkopolskie)
Obsługa kadrowa pracowników w tym: prowadzenie akt osobowych,sporządzanie dokumentów kadrowych, zaświadczń, umów, aneksów, swiadectw pracy itp., sporządzanie list płac i umów cywilnoprawnych, archwizacja dokumentów, zatrudnianie obcokrajowców, aktualizacja danych, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie deklaracji ZUS-u, monitorowanie ważności badań okresowych pracowników, prowadzenie kasy.
"ELJAKO-AL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Legionowo (mazowieckie)
- dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ormiańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Nadzór i monitoring w sprawach analizy wykorzystania maszyn; Prowadzenie nadzoru nad remontami i inwestycjami w obszarze maszyn i urządzeń oraz sprzetu technicznego, a w szcze4gólności : określenie zasad utrzymania i eksploatacji oraz ustalanie warunków technicznych naprawy i eksploatacji; Uzyskanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego;Współpraca z organamiTransportowego Dozoru Technicznego w zakresie warunków odbioru urządzeń technicznych ;Nadzór nad gospodarką wagonami oraz sporzadzanie harmonogramu napraw planowych wagomnów;Zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy rewizyjne wagonów oraz sledzenie przebiegu ich terminowej realizacji. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dozorowej wagonów i maszyn;Wystawianie faktur vat korygujących i wewnętrznych na roboty i usługi odpłatne w oparciu o sporządzane klakulacje; Bieżące śledzenie przepisów dotyczących organizowania przetargów, organizowanie przetargów w swoim zakresie działania; Uzgadnianie pod wzgledem merytorycznym dokumentów finansowych obcych i własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Terminowe sporzadzanie należnych sprawozdań. Pracodawca oferuje: Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślonymożliwosć podnoszenia kwalifikacji zawodowychszeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych ( ubezpieczenie zdrowowtne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%karty multisportdofinansowanie do wczasów i wycieczek.Miejsce pracy: ul. Hubska 6 , 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych, zasiłków ,i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń ze stosunku pracy,Weryfikacja poprawności list płac i raportów płacowychSporządzanie zaświadczeń z zakresu wynagrodzeń, w tym RP-7, ZUS-Z3.Realizację zajęć komorniczych, alimentacyjnych i innych,Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,Raportowanie, sporządzanie sprawozdań płacowych
SUPERDROB S.A. - 2019-04-05 - Karczew (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów,pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży,prezentacja firmy,utrzymanie obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chrzanów (małopolskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie i procesowanie informacji na temat pracowników zgodnie z globalnymi wytycznymi i standardami dla danego kraju, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dla nowych pracowników, aktualizowanie i wprowadzanie nowych informacji do wewnętrznej bazy danych, przygotowywanie raportów płacowych, wsparcie działu personalnego firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Piła (wielkopolskie)
nadzor nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci,
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-03-24 - Białystok (podlaskie)