SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Jasło oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Praca przy komputerze. Pozyskiwanie klientów w danym języku telefonicznie lub e-mail. Mile widziana znajomość jednego lub kilku języków m.in. niemiecki lub hiszpański lub francuski.
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Praca przy komputerze. Pozyskiwanie klientów w danym języku telefonicznie lub e-mail. Mile widziana znajomość jednego lub kilku języków m.in. niemiecki lub hiszpański lub francuski.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
francuski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Rynek 18, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2020
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dfc0eb8fdc3100806bb3bfc439a44f47
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji biurowej, raportowanie pracy przedstawicieli handlowych, tłumacz z języka Ukraińskiego na język Polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Ewa Ustymowicz - 2016-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych a przy wyższym 4 lata pracy w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)
zamawianie towaru, sporządzanie wycen itp. (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-07 - Brzeźnica (małopolskie)
1. Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych.2. Koordynowanie prac kierowców.3. Monitorowanie procesów transportowych.4. Analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych.5. Zapewnienie terminowego wykonywania zleceń.6. Kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki.7. Sporządzanie raportów.8. Wspieranie działu sprzedaży.9. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.10. Inne zlecone prace.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa biura, administracja biurowa.
IXODI SP. Z. O.O. - 2019-12-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert wyjazdów grupowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Piła (wielkopolskie)
podawanie napojów i posiłków
Zakład Gastronomiczny Oberża Przesław Artur - 2016-11-18 - Chełm (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku i ofert konkurencji; tworzenie ofert handlowych; udział w targach, wystawach i konferencjach; pozyskiwanie nowych klientów; negocjowanie umów i waunków handlowych; prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy; współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Łuków (lubelskie)
Obsługa maszyny cyfrowej XEROX
SFERA FIRMA PRODUKCYJNO-REKLAMOWA JANUSZ TORCHAŁA - 2016-11-03 - Puławy (lubelskie)
ORGANIZACJA SPŁYWU INFORMACJI Z ZEWNĄTRZ I WEWNĄTRZZAKŁADU, PROWADZENIE SPRAW OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO.
KPPD Szczecinek SA Zakład Przemysłu Drzewnego Białogard - 2019-02-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
Utrzymanie czystości w magazynach, drobne prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Michałowice (małopolskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Łowicz (łódzkie)
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-09 - Katowice (śląskie)
sprzedaż ubezpieczeń w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)
sprzatanie pomieszczen biurowych i mieszkalnych po remontach budowlanych
GRZEGORZ ROGALSKI - 2019-09-12 - Łoziska (mazowieckie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-05-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozliczanie zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa kadrowa zmian organizacyjnych, inne prace kadrowo - płacowe.
IL COSMETICS POLSKA Sp. z o.o. Ciechanów - 2017-03-07 - Ciechanów (mazowieckie)
opracowywanie kolekcji zbiorów BWA; autorska realizacja wystaw; oprowadzanie po wystawach; dzialalność edukacyjna; organizacja spotkań autorskich; wykładów itd.; współpraca z artystami; ośrodkami wystawienniczymi; nadzór nad magazynem dział sztuki; utrzymywanie kontaktów z nauczycielami i ośrodkami kształcenia
Biuro Wystaw Artystycznych - 2018-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-05-22 - Lubin (dolnośląskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z dostawcami i odbiorcami, pozyskiwanie klientów, sporządzanie zamówień , opracowywanie ofert , analiza i zestawień
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr, księgowanie dokumentów, rozliczanie płac, ZUS
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Urbanowice (opolskie)
Obsługa klientów dostarczających odpady w zakresie dokumentacji i ewidencji odpadów. Wystawianie dokumentów ważenia odpadów, ewidencjonowanie odpadów. Wystawianie kart przekazania odpadów. Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami.
PORT SERVICE Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - ROCZNY CYKL KOMPENSACJI Wykonanie zadań operacyjnych związanych z realizacją rocznego cyklu rekompensat zgodnie z globalnymi wytycznymi i lokalnymi wymogami; Zapewnienie wsparcia na wysokim szczeblu centralnym i rynkowym zespołom HR w celu zapewnienia sprawnego i terminowego zakończenia cykli kompensacyjnych: przygotowanie i przekazanie danych dotyczących badań wynagrodzeń i świadczeń w wymaganych ramach czasowych.; - OCENA PRACY Przegląd i ocena opisów stanowisk z zastosowaniem odpowiedniej metodologii i stosownych narzędzi oraz w ramach harmonogramu SLA w celu wspierania spójności przedsiębiorstwa w stosowaniu zasad wynagradzania i świadczeń. Utrzymanie i zapewnienie spójności opisów stanowisk i danych dotyczących oceny stanowisk w systemach HR - PROJEKTY stałe identyfikowanie i wdrażanie możliwości poprawy mające na celu podniesienie wydajności lub standardów wydajności dzięki uczestnictwu w projektach i ciągłym doskonaleniu.SPRAWOZDAWCZOŚĆ I OBLICZENIA Przygotowywanie regularnych i doraźnych sprawozdań dotyczących wynagrodzeń i świadczeń lokalnych, regionalnych i globalnych dla zespołu wynagrodzeń PMI, dyrektorów i menedżerów ds. Zasobów ludzkich, menedżerów osób i innych wnioskodawców. - SZKOLENIA Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń kompensacyjnych zespołom SSC i innym zainteresowanym stronom w celu zapewnienia właściwej edukacji i przygotowywania zespołów SSC do współpracy w zakresie realizacji cykli kompensacyjnych i innych procesów kompensacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)