SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Jasło oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: Praca przy komputerze. Pozyskiwanie klientów w danym języku telefonicznie lub e-mail. Mile widziana znajomość jednego lub kilku języków m.in. niemiecki lub hiszpański lub francuski.

Data publikacji: 2020-02-06

Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Praca przy komputerze. Pozyskiwanie klientów w danym języku telefonicznie lub e-mail. Mile widziana znajomość jednego lub kilku języków m.in. niemiecki lub hiszpański lub francuski.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Data zakończenia pracy: 01.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
francuski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle

Adres pracodawcy:
Rynek 18, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: jasielski

Gmina pracodawcy: Jasło

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jasło

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 18

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2020

Data dodania oferty pracy: 06.02.2020

Oferta pracy ważna do: 06.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dfc0eb8fdc3100806bb3bfc439a44f47

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW BIUROWYCH - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji biurowej, raportowanie pracy przedstawicieli handlowych, tłumacz z języka Ukraińskiego na język Polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Ewa Ustymowicz - 2016-09-13 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY - 3 000 - 3 600 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych a przy wyższym 4 lata pracy w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ - od 3 500 PLN

zamawianie towaru, sporządzanie wycen itp. (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-07 - Brzeźnica (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

1. Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych.2. Koordynowanie prac kierowców.3. Monitorowanie procesów transportowych.4. Analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych.5. Zapewnienie terminowego wykonywania zleceń.6. Kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki.7. Sporządzanie raportów.8. Wspieranie działu sprzedaży.9. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.10. Inne zlecone prace.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ - od 2 600 PLN

Bieżąca obsługa biura, administracja biurowa.
IXODI SP. Z. O.O. - 2019-12-04 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100) - od 4 000 PLN

obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 100 PLN

przygotowywanie ofert wyjazdów grupowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Piła (wielkopolskie)

KELNER/KA - do 1 850 PLN

podawanie napojów i posiłków
Zakład Gastronomiczny Oberża Przesław Artur - 2016-11-18 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 6 000 PLN

analiza rynku i ofert konkurencji; tworzenie ofert handlowych; udział w targach, wystawach i konferencjach; pozyskiwanie nowych klientów; negocjowanie umów i waunków handlowych; prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy; współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Łuków (lubelskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - od 1 850 PLN

Obsługa maszyny cyfrowej XEROX
SFERA FIRMA PRODUKCYJNO-REKLAMOWA JANUSZ TORCHAŁA - 2016-11-03 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

ORGANIZACJA SPŁYWU INFORMACJI Z ZEWNĄTRZ I WEWNĄTRZZAKŁADU, PROWADZENIE SPRAW OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO.
KPPD Szczecinek SA Zakład Przemysłu Drzewnego Białogard - 2019-02-14 - Białogard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 14,7 PLN

Utrzymanie czystości w magazynach, drobne prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Michałowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KALKULACJI OFERTOWYCH - od 3 500 PLN

- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ (30-) - od 2 200 PLN

sprzedaż ubezpieczeń w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

sprzatanie pomieszczen biurowych i mieszkalnych po remontach budowlanych
GRZEGORZ ROGALSKI - 2019-09-12 - Łoziska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH - od 3 500 PLN

•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 13 PLN

NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-05-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

rozliczanie zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa kadrowa zmian organizacyjnych, inne prace kadrowo - płacowe.
IL COSMETICS POLSKA Sp. z o.o. Ciechanów - 2017-03-07 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EDUKACJI I KOLEKCJI - od 2 300 PLN

opracowywanie kolekcji zbiorów BWA; autorska realizacja wystaw; oprowadzanie po wystawach; dzialalność edukacyjna; organizacja spotkań autorskich; wykładów itd.; współpraca z artystami; ośrodkami wystawienniczymi; nadzór nad magazynem dział sztuki; utrzymywanie kontaktów z nauczycielami i ośrodkami kształcenia
Biuro Wystaw Artystycznych - 2018-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 250 PLN

•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-05-22 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 150 PLN

Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTU Z KONTRAHENTAMI - od 2 000 PLN

utrzymywanie kontaktów z dostawcami i odbiorcami, pozyskiwanie klientów, sporządzanie zamówień , opracowywanie ofert , analiza i zestawień
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - do 3 000 PLN

prowadzenie kadr, księgowanie dokumentów, rozliczanie płac, ZUS
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Urbanowice (opolskie)

SPECJALISTA DS.OCHRONY ŚRODOWISKA - 3 000 - 3 800 PLN

Obsługa klientów dostarczających odpady w zakresie dokumentacji i ewidencji odpadów. Wystawianie dokumentów ważenia odpadów, ewidencjonowanie odpadów. Wystawianie kart przekazania odpadów. Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami.
PORT SERVICE Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ W PROJEKCIE "KONTYNENTY WROCŁAWIA - TWÓJ BILET NA RYNEK PRACY" 1/4 ETATU - 462,25 - 1 200 PLN

1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS WYNAGRODZEŃ - od 6 900 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - ROCZNY CYKL KOMPENSACJI Wykonanie zadań operacyjnych związanych z realizacją rocznego cyklu rekompensat zgodnie z globalnymi wytycznymi i lokalnymi wymogami; Zapewnienie wsparcia na wysokim szczeblu centralnym i rynkowym zespołom HR w celu zapewnienia sprawnego i terminowego zakończenia cykli kompensacyjnych: przygotowanie i przekazanie danych dotyczących badań wynagrodzeń i świadczeń w wymaganych ramach czasowych.; - OCENA PRACY Przegląd i ocena opisów stanowisk z zastosowaniem odpowiedniej metodologii i stosownych narzędzi oraz w ramach harmonogramu SLA w celu wspierania spójności przedsiębiorstwa w stosowaniu zasad wynagradzania i świadczeń. Utrzymanie i zapewnienie spójności opisów stanowisk i danych dotyczących oceny stanowisk w systemach HR - PROJEKTY stałe identyfikowanie i wdrażanie możliwości poprawy mające na celu podniesienie wydajności lub standardów wydajności dzięki uczestnictwu w projektach i ciągłym doskonaleniu.SPRAWOZDAWCZOŚĆ I OBLICZENIA Przygotowywanie regularnych i doraźnych sprawozdań dotyczących wynagrodzeń i świadczeń lokalnych, regionalnych i globalnych dla zespołu wynagrodzeń PMI, dyrektorów i menedżerów ds. Zasobów ludzkich, menedżerów osób i innych wnioskodawców. - SZKOLENIA Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń kompensacyjnych zespołom SSC i innym zainteresowanym stronom w celu zapewnienia właściwej edukacji i przygotowywania zespołów SSC do współpracy w zakresie realizacji cykli kompensacyjnych i innych procesów kompensacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat