SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Z JĘZYKIEM URDU K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Z JĘZYKIEM URDU K/M
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Z JĘZYKIEM URDU K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
inne, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; dobra znajomość języka urdu, mile widziana dobra znajomość języka angielskiego. Obowiązki: wprowadzanie produktów i wystawienie aukcji w systemie; ustalanie polityki cenowej; zamawianie towaru; nadzór nad realizacją zamówień telefoniczna i emailowa obsługa klienta.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści. Raportowanie.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2016-04-28 - Trzebicz (lubuskie)
obsługa administracyjna zleceń, kontakt z klientami i dostawcami, zaopatrzenie materiałowe, prowadzenie magazynu
MS Elektro Mikołaj Smolak - 2016-05-31 - Ciechanów (mazowieckie)
specjalista kontroli jakości HCCPE
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łazy (lubelskie)
Klejenie, formowanie i pakowanie stojaków reklamowych
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Łowicz (łódzkie)
projektowanie etykiet
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SHINE" Artur Kowalski - 2016-07-05 - Jarocin (wielkopolskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH ZATRUDNIANYCH PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA. SPORZĄDZANIE AKT OSOBOWYCH, WNIOSKÓW O ZASIŁKI, LIST PŁAC, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ.
BIURO RACHUNKOWE ASSET MONIKA SANEK-ŻMUDA - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A. - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami firmy- przygotowywanie materiałów reklamowych dla produktów firmy- promocja produktów fimry w Internecie, w tym w mediach społeczniościowych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
zakup i sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzywkontakt z producentami i firmami handlowymiposzukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-04-15 - Łowicz (łódzkie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,ewidencji czasu pracy, nadzór nad czasem wolnym, urlopami, zwolnieniami lekarskimi, rozliczaniem z ZUS, US.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż i doradztwo klientowi , realizacja sprzedaży ofert turystycznych.
Biuro Podróży WEHIKUŁ - TRAVEL Halina Michniak - 2017-03-07 - Brzesko (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, przyjmowanie i układanie towaru, przyjmowanie reklamacji i zwrotów
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Przyjęcie i przygotowanie surowców, wykonanie przetarcia
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Laski (dolnośląskie)
BIEGŁA OBSŁUGA PROCESÓW PODATKOWYCH KRAJÓW PORTUGALSKOJĘZYCZNYCH, OBSŁUGA KLIENTÓW W JĘZ. ANGIELSKIM ORAZ JĘZ. PORTUGALSKIM, OBSŁUGA SAP
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zabierzów (małopolskie)
-
S3 Smart Seam Solution Sp.z.o.o - 2016-05-13 - Kościerzyna (pomorskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagana znajomość obsługi kompitera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-11-16 - Racibórz (śląskie)
kandydat odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc konstruktorowi w projektowaniu form wtryskowych i odlewniczych, pomoc technologowi w pisaniu programów na maszyny CNC, współpraca z działem produkcji w rozwiązaniu problemów
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie i wydawanie części na magazynie, prowadzenie dokumentacji magazynowej
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-05-10 - Panki (śląskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT Business Developer
EURASIA TRADING, CONTRACTING & HOSPITALITY SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności). Opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu. Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany po 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office, WORD, EXCEL, OUTLOOK). Wymagane nastawienie na klienta, motywacja do pracy, chęć do pracy, otwartość na zmiany. Wymagana bardzo dobra (min. B2+) znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
koordynacja realizowanych projektów
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2015-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Gomunice (łódzkie)