SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Ostrów Wielkopolski oferta pracy NOWAK BOGDAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BONEX "
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie,konieczne doświadczenie w sprzedaży internetowej,konieczna znajomość branży odzieżowej;sprzedaż na Allegro, Olx, Facebookopracowywanie, wystawianie, sprzedaż, prowadzenie witryny firmy, promowanie firmy i jej wyrobów
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: NOWAK BOGDAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BONEX "
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krotoszyńska 99, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie,konieczne doświadczenie w sprzedaży internetowej,konieczna znajomość branży odzieżowej;sprzedaż na Allegro, Olx, Facebookopracowywanie, wystawianie, sprzedaż, prowadzenie witryny firmy, promowanie firmy i jej wyrobów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: organizacja sprzedaży internetowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
NOWAK BOGDAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BONEX "
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Krotoszyńska 99, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny: 505-155-660
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Krotoszyńska
Numer budynku pracodawcy: 99
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Żarów (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych
INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2017-04-27 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów; wykonywanie rozliczeń bankowych, delegacji służbowych krajowych i zagranicznych; dokonywanie rozliczeń walutowych oraz VAT-u itd.
Arkema Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-09-03 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
-Kontrola i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,-Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,-Ewidencjonowanie i rozliczanie instrumentów finansowych w tym faktoring, leasing, wycena kredytów i inne zgodnie z MSSF,-Prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz realizacja czynności związanych z rozliczaniem, kontrolą i windykacją należności,-Prowadzenie ewidencji majątku spółki środki trwałe, gospodarka magazynowa itp.,-Udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSSF (rachunek zysków i strat, bilans, rachunek przepływów pieniężnych) oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym, kwartalnym, półrocznymi rocznym,-Bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy,-Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,-Inne powierzone prace w zakresie posiadanych kompetencji
RADPOL S.A. Człuchów - 2018-10-04 - Człuchów (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
Zgodny zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Puławy (lubelskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej- zaopatrzenie- prowadzenie gospodarki samochodowej
MOSTOSTAL MONTAŻ SP. Z O. O. - 2018-06-06 - Słupca (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Pilnowanie obowiązku badań lekarskich, szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2017-01-10 - Pszczew (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, kontakty z kontrahentami, wspieranie działu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
koordynacja realizowanych projektów
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2015-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa; wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych; przeprowadzanie badania rynku; zaplanowanie budżetu marketingu internetowego. Współpraca z rosyjsko oraz ukraińskojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu• organizacja transportu towaru do klienta • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z klientem biznesowym (kontakt telefoniczny i e-mailowy) w jezyku angielskim, języku francuskim i języku rosyjskim, praca na umowę na czas nieokreślony na dwie zmiany: I 9:00 - 17:00, II 10:00 - 18:00, oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Domu Wczasowym WAM odział Rewita- Jurata
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-02-21 - Jurata (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie z PFRON, obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant oraz Płatnik
CONSULTOR SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA GIEŁDY LOGISTYCZNEJ, SZUKANIE ZAŁADUNKÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, EWIDENCJA I KOORDYNACJA DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREW" S.C. KRZYSZTOF KOWALCZYK, SŁAWOMIR KOWALCZYK - 2018-09-05 - Raba Niżna (małopolskie)
rekrutacja osób na poszczególne stanowiska pracy w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
-Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
Zrywka drewna sosowego na terenie leśnictwa Lubień i Skorodnica
Zakład Usług Leśnych Zbigniew Janisz - 2016-10-24 - Wyryki-Wola (lubelskie)
obsługa klienta, marketing
"FERREX" SP. ZO.O. - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
przewóz osób w ruchu przygranicznym
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Gliczarów Dolny (małopolskie)