SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Krzywiń oferta pracy System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Małgorzata Ludowicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.
Data publikacji: 2018-11-18
Lokalizacja: Krzywiń (wielkopolskie)
Pracodawca: System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Małgorzata Ludowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Awdańców 23, 64-010 Krzywiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzywiń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krzywiń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : komunikatywność, poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie w pracę[Umiejętność 1] : pracowitość, łatwość uczenia się, dokładność, umiejętność pracy w zespole[Inne] : Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie, umowę o pracę na pełen etat, system jednozmianowy (od poniedziałku do piątku), możliwość rozwoju.
Nazwa pracodawcy:
System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Małgorzata Ludowicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Awdańców 23, 64-010 Krzywiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Krzywiń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krzywiń
Ulica pracodawcy: Awdańców
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 20.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-09-11 - Rytel (pomorskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa i prawidłowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Radomsko (łódzkie)
sporządzanie umów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2018-07-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
rozwiązywanie, rozpoznawanie opiekuńcze osób chorych, pomaganie osobie chorej, niesamodzielnej w zaspakajaniu potrzeb bio-psychospołecznych. Praca 12h/24
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ, NADZÓR NAD DZIAŁANIAMI KLORYGUJĄCYMI I ZAPOBIEGAWCZYMI
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Skierniewice (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacjiw zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywne wizerunku firmy
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-07-03 - Bytów (pomorskie)
kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Bramki (mazowieckie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT Business Developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierajace do firm drogą telefoniczną poprzez chat, fax, mail, poczta tradycyjna, rejestrowanie dokumentów w systemie komputerowym, wykonywanie połaczeń wychodzacych w celu poinformowania o statusie sprawy. Miejsc e pracy: Wrocław ul. Grabiszyńska 251a Kontakt kandydatów z pracodawcą: wroclaw (at) acneuro.com,
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie zapytań handlowych, wyszukiwanie dostawców, koordynacja realizacji zamówień i dostaw, organizacja i nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową, kontrolowanie i analiza bieżących stanów magazynowych, import z Azji
ZOLTA Maciej Żółty - 2018-01-29 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta, sprzedawanie ofert i wycen, spisywanie i realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji biurowej
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów (branża gastronomiczna, siłownie, fitness kluby. itp.), praca w godz. 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu i dokumentów rozliczeniowychRozliczanie inwentaryzacji zapasówWspółpraca z kontrahentami w zakresie spraw finansowychTworzenie i rozwiązywanie rezerw kosztowychMonitorowanie i rozliczanie wydatków inwestycyjnych.
RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Górka (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-10-18 - Kęty (małopolskie)
wprowadzanie zakupów do systemu, wystawianie faktur.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentacja i sprzedaż obuwia, reprezentacja firmy.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nowy Targ (małopolskie)
Obsługa klienta, praca z personelem, zapewnienie atmosfery w pracy, kontrola zamówiń, prawidłowa transakcja, okresowa inwentaryzacja ( branża gastronomiczna). Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydató telefonicznyOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki: -udział w prowadzeniu postępowań w zakresie zwalczania zakłóceń radioelektrycznych;-udział w prowadzeniu kontroli bezpośrednich stacji radiokomunikacyjnych;-udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych, wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji oraz w Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych;-wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień;-prowadzenie postępowań administracyjnych oraz opracowywanie projektów decyzji w zakresie wydawania pozwoleń radiowych, prowadzenie ewidencji pozwoleń i naliczanie opłat w tym zakresie;-prowadzenie postępowań kontrolnych i pokontrolnych z zakresu etykietowania wyrobów;-udział w sporządzaniu opinii, na wniosek urzędów celnych, w sprawie spełniania przez wyroby wymagań zasadniczych i innych;-pobieranie próbek wyrobów wprowadzonych do obrotu.
Urząd Komunikacji Elektronicznej - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dodawanie produktów do niemieckiej i polskiej wersji sklepu internetoweo; obsługa zamówień, zwrotów i klinetów; tłumaczenie w wersji niemieckiej sklepu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Radzymin (mazowieckie)
Mobilna obsługa klienta - polegająca na obsłudze klientów w biurze i w terenie, dostarczaniu polis, wyliczeniu składek, obsłudze funduszy inwestycyjnych, telefonicznym monitoringu wpłat, wykorzystaniu dokumentacji fotograficznej ubezpieczonych pojazdów i majątku.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łańcut (podkarpackie)
*aktywne rozwijanie relacji Handlowych i budowa potencjału Firmy, *samodzielne pozyskiwanie nowych klientów, *przygotowanie ofert, *aktywna współpraca z innymi działami Firmy oraz Firmami współpracującymi, *dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, *bieżąca współpraca z poszczególnymi Działami Firmy, *wykonywanie innych bieżących prac administracyjnych , poleceń przełożonego
LABORATOIRE L'IDEAL PARISIEN SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Niegoszowice (małopolskie)