SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW Jabłonowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa obecnych i przyszłych klientów firmy, pomoc w pozyskaniu nowych dostawców z Turcji, pomoc w nawiązaniu kontaktów z fabrykami i importerami, negocjacja cen, kontrola jakości towaru, obsługa reklamacji i zwrotów
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Jabłonowo (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jabłonowo, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa obecnych i przyszłych klientów firmy, pomoc w pozyskaniu nowych dostawców z Turcji, pomoc w nawiązaniu kontaktów z fabrykami i importerami, negocjacja cen, kontrola jakości towaru, obsługa reklamacji i zwrotów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jabłonowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2019
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, przygotowanie deklaracji do ZUS, GUS, PEFRON, sporządzanie umów
KWAPISZ Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe - 2017-11-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Nadzór nad pracą wydziałów produkcyjnych. Zamawianie materiałów i narzędzi do produkcji. Ustalanie harmonogramów wykonania zleceń.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Mława (mazowieckie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, TWORZENIE OFERT PRACY ORAZ UMIESZCZANIE ICH NA PORTALACH INTERNETOWYCH, OCENA ZGŁOSZONYCH OFERT PRACY, KONTAKT Z POTENCJALNYMI PRACOWNIKAMI (GŁÓWNIE Z UKRAINY).WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM MILE WIDZIANA, 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa bieżące sprzedazy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klientów
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-03-24 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie szkoleń i wdrożeń na terenie całej Polski. Prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej. Budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami.
MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie i koordynowanie zadań zakładu pracy określonych przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy, sprawowoanie nadzoru nad przestrzeganiem w Szpitalu obowiązujących przepisów bhip, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych, organizowanie podstawowych i okresowtych szkoleń bhip, opracowywanie projektów instrukcji, zarządzeń wewnętrznych i regulaminów dot. bhip, udział w opracowywaniu planów inwestycji, modernizacji i remontów, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub zmodernizowanych obiektów i innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. bezpieczeństwo pracowników, dokonywanie analiz oraz oceny przyczyn wypadków przy pracy i rejestru zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby, przygotowywanie protokołów dot. okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz dokumentów dot. chorób zawodowych, prowadzenie obowiązującej ewidencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zadań stanowiska, opracowywanie rocznych analiz i bieżące informowanie kierownictwa Szpitala o występujących zagrożeniach.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn ślusarskich i naprawa maszyn.
Więcborskie Zakłady Metalowe "WIZAMOR" Sp. z o. o. - 2019-01-30 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
analiza dokumentacjii wymagan technicznychzwiązanych zproceduraprzygotowania oferty dot.produkcji,montażu konstrukcji stalowych.kalkulacja nakladów kosztów,zastosowywaniei opracowanie ofert w kontekscie mozliwosci technicznych Spółkioraz w oparciu optymalizacji ekonomicznej
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-01-05 - Słupca (wielkopolskie)
umiejętność przygotowania samochodu do wydania klientowi (mycie, sprzątanie)
F.P.H.U "ADMAR" - 2018-02-26 - Świętochłowice (śląskie)
wykonywanie wyrobów pogrzebowych, wieńce, wiązanki
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr.1 III LO - 2017-11-02 - Gdynia (pomorskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Obsługa systemów CRM, raportowanie wyników, zawieranie umów, tworzenie ofert i polis.
kontakt przez OHP - 2016-11-21 - Gliwice (śląskie)
kontakt i pozyskiwanie nowych klientówanaliza potrzeb klientówoferowanie produktów i towarów AETtworzenie strategii marketingowej AETuczestnictwo w targachwymagane wykształcenie wyższe z dziedziny elektronikidobra znajomość języka angielskiegowiedza dotycząca podzespołów i układów elektronicznychumiejętność nawiązywania kontaktów handlowych
AET Sp. z o.o. Sp.k - 2016-09-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w Agencji komunikacji marketingowej.nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami , prezentowanie telefonicznie i mailowo naszej oferty
LOYAL SOLUTIONS Sp. z o.o - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Tajęcina (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER.
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z O. O. - 2016-06-07 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta bankuI zmiana 8-16 pn-wt, 9-17 śr-pt Wynagrodzenie od 1850zł brutto + prowizja uzależniona od efektów pracy. Po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na stałe.
PLUS BANK SA - 2016-05-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-06-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Okuwanie plandek, banerów, krojenie wyrobów z tkanin technicznych.
Spółdzielnia Inwalidów Techniczna - 2017-06-26 - Józefów (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, listy płac, ZUS, Bhp,
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Nowy Targ (małopolskie)
transport maszyn leśnych zestawem ciągnik Valtra+przyczepa, zabezpieczenie materiałów do ciągłej pracy maszyn leśnych
DOMINIK GRUSZCZYŃSKI plFOREST - 2016-09-05 - Niechcice (łódzkie)