SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ROZLICZEŃ Mikstat oferta pracy RUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie,minimum rok na podobnym stanowisku,prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego,znajomość podstaw księgowości,komunikatywność;pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, logistyka,wystawienie faktur
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Mikstat (wielkopolskie)
Pracodawca: RUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 11C, 63-510 Mikstat, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie,minimum rok na podobnym stanowisku,prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego,znajomość podstaw księgowości,komunikatywność;pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, logistyka,wystawienie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikstat
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikstat
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
RUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kaliska 11C, 63-510 Mikstat, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty,kontakt telefoniczny: 601-586-704
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Mikstat
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikstat
Ulica pracodawcy: Kaliska
Numer budynku pracodawcy: 11C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 09.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a32218d0c582b2deb67edfe214e1813
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy językowe. Praca na terenie Wadowic.
Żak Krystian Blue Education - 2018-07-31 - Wadowice (małopolskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-04-16 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb kilentów oraz ustalanie ich hierarchii. Przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy. Obsługa i komunikacja z pracownikami oraz klientami obywatelstwa ukraińskiego i rosyjskiego. Redagowanie pism w języku ukraińskim lub rosyjskim. Gromadzenie, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumenrtacji. Obsługa korespondencji i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Łaszczówka-Kolonia (lubelskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
praca w dziale sprzedaży, wystawianie faktur, przygotowywanie zestawień dot. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Pianowo (wielkopolskie)
Specjalista BHP i Kadr w Zakładzie Aktywności Zawodowej w szczególności będzie odpowiadał za:obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);przeprowadzanie kontroli warunków pracy;bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-09-11 - Białystok (podlaskie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych , mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów , nadzór nad biezącymi płatnościami, operacje na kontach bankowych spółki, dbanie o prawidłowy obieg informacji w biurze.
"SZMIDT" Sp. j - 2016-08-03 - Ligota Piękna (dolnośląskie)
1. Obsługa zgłoszeń telefonicznych od użytkowników zgodnie z ustalonym grafikiem.2. Prowadzenie zgłoszonych problemów od momentu zgłoszenia do rozwiązania.3. Współpraca z partnerami na całym świecie.4. Ustalanie priorytetów i praca z zarejestrowanymi sprawami dostarczanie rozwiązania lub przekazanie ich innego zespołu wsparcia.5. Utrzymywanie wysokiej jakości danych w systemie rejestracji zgłoszeń. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjęcie oraz weryfikacja dostaw do ewidencji magazynowej, kompletowanie dokumentów wysyłki oraz przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów dbanie o porządek na witrynach oraz ladach.
kontakt przez PUP - 2020-04-17 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie rekrutacjii udział w procesie zatrudnienia pracowników, realizacja działań w obszarze Employer Brandingu, wprowadenie danych do ststemu kadrowo- płacowego
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2018-01-11 - Pułtusk (mazowieckie)
Planowanie, organizacja, monitorowanie i rozliczanie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ostrowite (pomorskie)
- przygotowanie tradycyjnych potraw kuchni kaukaskiej i ukraińskiejm np: żarkoje, ucha, placki hreczane, pielemieni, buchy i inne
Mateusz Gratkowski EMPIRE - 2017-07-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami z Syrii, wyjazdy służbowe, negocjowanie warunków umów (j.arabski)
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
szkolenie pracowników
KJ INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-28 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Systemowa i administracyjna obsługa procesów zamówień Wprowadzanie danych do systemu w tym faktur VAT Kontakt z kontrahentami handlowymi firmy w zakresie zamówień i administracyjnej obsługi dokumentów handlowych Nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz przesyłkami kurierskimi, Ewidencja i archiwizacja faktur Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz firmy Monitoring asortymentu sieci handlowych i okresowy zakup próbek porównawczych Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu handlowego, w tym przygotowywanie wycen i kalkulacji nowych produktów Windykacja faktur w ramach podległych klientów Dbanie o porządek w biurze Dokonywanie pomiarów prób handlowych
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Bogumiłów (łódzkie)
Księgowanie dokumentów magazynowychPrzygotowanie dokumentów do biura rachunkowegoSprawozdawczośćKsięgowanie po stronie zbytu
Spółdzielnia Pracy ZŁOMOWIEC - 2020-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie doświadczeń
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Sulejowie - 2019-03-19 - Masłowice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
logistyk
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i sprzedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
Jerzy Kosek.1.Market Budowlany JEŻYK - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
Staż w Polskim Związku Niewidomych.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 65.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna ze standardami i procedurami firmowymi, układanie grafiku pracy
DEALZ Poland Sp. z o. o. - 2019-07-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
przygotowywanie potraw i napojów w barze orientalnym-kuchnia wietnamska, przyrządzanie potraw wietnamskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zgierz (łódzkie)
sprzedaż i marketing usług informatycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-17 - Opole (opolskie)