SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Chodzież oferta pracy BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym-informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej -promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank-pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie realizacji z aktualnymi klientami Banku-zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów banku
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym-informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej -promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank-pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie realizacji z aktualnymi klientami Banku-zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w obsłudze kasowej-umiejętność kontaktu z klientem , dynamizm w działaniu, zaangażowanie w pracę i wytrwałość , wysoka kultura osobista i etyka zawodowa-znajomość obsługi aplikacji komputerowej -gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Kościuszki 64A, 64-700 Czarnków, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina pracodawcy: Czarnków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czarnków
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 64A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników sprzedaży; praca w młodym, dynamicznym zespole. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Trzebielino (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Projektowanie układów elektrycznych oraz układów automatyki maszyn i urządzeń oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, przygotowywanie dokumentacji technicznej, kontrola stanu technicznego systemów elektrycznych, opracowywanie algorytmów sterowania, tworzenie i wdrażanie aplikacji w sterownikach PLC, diagnozowanie i dokonywanie napraw systemów elektrycznych oraz wykonywanie zmian parametrów pracy sterowników.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - elektryczne/ elektromechaniczne.
"DANREX SERVICE " S.C. - 2018-11-09 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
ciężka praca fizyczna, sprzątanie parkingu, terenu zewnętrznego, łazienek, korytarzy, szklanych powierzchni, pomieszczeń służbowych
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Zielona Góra (lubuskie)
prace związane z budowaniem chodników, dróg, parkingów
LEADER-BRUK MATEUSZ MALARZ - 2018-07-18 - Wężowice (opolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, ofertowanie planowanych inwestycji
INNOTEC Sp.z o.o Recz - 2016-10-25 - Recz (zachodniopomorskie)
zawieranie kontraktów z kontrahentami z UE, Rosji i Białorusi, kontrola procesów produkcji wyrobów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdynia (pomorskie)
analiza potrzeb edukacyjnych, opracowywanie planów, zakresu i tematyki szkoleń, organizacja szkoleń od strony merytorycznej i logistycznej, nawiązywanie współpracy z trenerami, firmami szkoleniowymi, monitoring, sporządzanie raportów z przebiegu szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, współpraca z klientami chińskimi
HUAWEN EDUCATION SCIENCE & TECHNOLOGY SP. Z O.O. - 2019-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku niemieckiego - pracana programie rozliczeniowym (niemieckojęzycznym) - mailowy oraztelefoniczny kontakt z klientem - Sporządzanie pism niemieckojęzycznych -kontakt telefoniczny z niemieckim urzędem skarbowym, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
KIMKO Firma Wielobranżowa Jarosław Szczerba - 2018-09-11 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych, - pozyskiwanie nowych klientów, - przygotowywanie ofert handlowych.
PROGUEST Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Sulejówek (mazowieckie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-11-28 - Chocianów (dolnośląskie)
Przygotowanie certyfikatów dla klientów. Przygotowanie statystyk z produkcji. Kontakt z klientem w sprawie wysyłek. Obsługa dokumentacji magazynu. Rozkład silosów.
ALPLA NDM Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Promowanie sprzętu medycznego; utrzymywanie kontaktów z dostawcami, udział w rozmowach tłumaczenia; tłumaczenie ulotek, folderów itp., negocjacje handlowe; udział w targach zagranicznych; raportowanie przełożonym; udział w szkoleniach.
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2016-07-05 - Zabrze (śląskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
udzielenie pomocy i wsparcia rodzinom zastepczym, zapewnienie dostępu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Znajomość zagadnień związanych z inżynierią ruchu, znajomość zagadnień związanych z systemami ITS.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-07 - Kalisz (wielkopolskie)
dokonywanie translakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni kontakt z klientami francusko-języcznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
- weryfikacja i wprowadzanie zmian w bazie klientów ukraińsko-języcznych- kontakt i obsługa klientów ukraińsko-języcznych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja pracowników, praca biurowa
FULL-TIME IHAR HUBKIN - 2018-10-31 - Głubczyce (opolskie)
- Pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż. Sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m. in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów oraz specjalistów z branż technologicznych. Sprzedaż produktów multimedialnych. Sprzedaż prenumerat czasopism specjalistycznych. Telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową. Wysyłka ofert drogą elektroniczną. Ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM. Monitoring należności. Raportowanie bieżących wyników pracy.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto (w tym prowizja od sprzedaży, premia targetowa indywidualna i grupowa). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, druga umowa - 12 miesięcy, trzecia umowa - 21 miesięcy, czwarta umowa - czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w tele-sprzedaży, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność użycia odpowiedniej argumentacji.
ELAMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
Prace pomocnicze przy produkcji.
"TADREW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Kęty (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wykonywanie i regenerowanie części zamiennych z metali oraz innych materiałów.
LSC Communications Europe Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Ocena surowca, ocena półproduktu, obena produktu końcowego.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-02-16 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
pomiary emisji zanieczyszczeń w środkowisku ogolnym i w środowisku pracy, badania laboratoryjne, pomiary czynników fizycznych i chemicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)