SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Grudziądz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: zgodny
Data publikacji: 2019-12-05
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Data zakończenia pracy: 09.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oferta skierowana dla osób bezrobotnych powracających na rynek pracy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d63559c91c1e877e23d4cf97c97cd5df
Podobne oferty pracy
Realizowanie planów sprzedażowych, prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkół (sprzedaż kierrunków szkół), obsługiwanie słuchaczy zgodnie ze standardami firmy, prowadzenie dokumentacjisekretariatu szkoły.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie procesu realizacji zamówienia
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Turowo (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Wyszukiwanie konkursów, sporządzanie aplikacji unijnych, pozyskiwanie klientów potrzebujących ww dotacji.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Śrem (wielkopolskie)
Zadania na stanowisku: - obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna) - sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty - realizacja planów sprzedażyPracodawca oczekuje: - pozytywnego nastawienia i motywacji - doświadczenia w sprzedaży usług turystycznych (mile widziani rezydenci i pasjonaci podróży) - nastawienia pro sprzedażowego i pro klienckiego, inicjatywy w kontakcie z Klientem; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-16
P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o - 2016-04-07 - Kozerki (mazowieckie)
Nadzór nad przydzielonymi projektami obejmujący opracowanie dokumentacji, przygotowywanie inwestycji oraz realizację prac inwestycyjno remontowych w obiektach firmy. Udział w pracach komisji i odbiorach. Nadzór na postępowaniami zamówień prac projektowych oraz budowlanych. Udział w opracowywaniu i realizacji budżetu inwestycji. Przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji zadań. Monitorowanie wydatków oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów.
"Uzdrowisko Horyniec" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-02-12 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów magazynowych, narzędzi i sprzętu, wystawianie dokumentów magazynowych, prowadzenie rejestru elektronarzedzi, prowadzenie ewidencji wyposażenia biurowego, kompletowanie sprzetu i wyposażenia budowy, kontrola merytorychna oraz formalno prawna faktur, wystawianie zapotzrebowań i zamówień w systemie
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i nadzór dokumentacji jakościowej i systemowej ISO, planowanie audytów wewnętrznych i zarządzanie działaniami, zarządzanie niezgodnościami z audytów, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i odswieżających z zakresu wymagań systemu, wdrażanie i utrzymanie w zakładzie wymagań norm ISO, nadzór nad przestrzeganiem obowiazujących procedur, raportowanie przebiegu działan z zakresu funkcjonowania systemu.Miejsce wykonywania pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.pl
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Dekretowanie oraz księgowanie wyciągów bankowych, rachunków i faktur od kontrahentów. Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 2.400 zł brutto do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2017-12-29 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie szkoleń wprowadzających kadrę w zagadnienia pracy z osobami z autyzmem, aktywny udział w tworzeniu narzędzi do pracy z osobami z autyzmem, służących wypracowaniu modelu wsparcia dla osób pracujących z osobami niepełnosprawnymi, weryfikacja programów szkoleniowych prowadzonych dla kadry, prowadzenie konsultacji i poradnictwa dla kadry w zakresie wykonywania zadań, szczególnie w sytuacjach trudnych wynikających z pracy z osobami z autyzmem, wypracowanie, wraz z zespolem, modelu wsparcia osób z autyzmem w placówkach dziennych, koordynowanie prac merytorycznych związanych z testowaniem i doskonaleniem modelu wsparcia dla osób z autyzmem, opracowanie i zredagowanie dokumentu zestawiającego słabe i mocne strony wypracowywanego modelu, wskazującego problemy, zagrożenia, korzyści oraz szanse z realizacji modelu wsparcia osób z autyzmem.
Wspólnota Nadziei Fundacja - 2015-12-08 - Więckowice (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i dostawcami, wystawianie faktur. CV należy składać na adres: fenpol (at) post.pl
FENPOL - OKNA Dawid Meler - 2019-12-18 - Kępno (wielkopolskie)
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Tajęcina (podkarpackie)
nauka kursantów w zakresie prawa jazdy
PRYWATNA NAUKA JAZDY JACEK MORDZAK - 2017-09-25 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru (materiały budowlane), obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Lubin (dolnośląskie)
kontakt z zagranicznymi dostawcami; prowadzenie negocjacji z dostawcami i przewoźnikami; planowanie i realizacja procesów zakupowych; współpraca zinnymi działami w firmie; sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski
ADECCO POLAND SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw mediów społecznościowych
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie listy wynagrodzeń
Szkoła Podstawowa nr 5 - 2017-05-17 - Zakopane (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
praca w godzinach między 07:00, a 22:00; organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy, organizacja procesów logistycznych.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcy (delegacja).
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
kontakt z klientem, bezpośredni oraz przez telefon i internet, oferta dla osób do 30 roku życia z II profilem pomocy, praca we Wrześni - ul. Warszawska 15.
CDW Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Września (wielkopolskie)
2 godz tygodniowo
ZESPÓŁ SZKÓŁ W WÓLCE PODLEŚNEJ - 2016-09-06 - Wólka Podleśna (podkarpackie)
- realizacja planów sprzedażowych- kompleksowa obsługa klienta- indywidualne podejście do klienta- dobór najlepszych produktów i usług- równoważny system pracy ( dwie zmiany )
LIBERTY POLAND S.A. - 2019-05-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów indywidualnych i flotowych w zakresie sprzedaży pojazdów, administracja dokumentacji związanej ze sprzedażą
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Lubin (dolnośląskie)