SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gdańsk oferta pracy HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa bezpośrednia klienta, wystawianie faktur.Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", obsługa Ms Office.
Data publikacji: 2016-06-02
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Struga 16, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa bezpośrednia klienta, wystawianie faktur.Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", obsługa Ms Office.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku od godz. 08.00-16.00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.06.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", znajomość materiałów budowlanych , komunikatywność, kreatywność. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Stuga 16. Kontakt telefoniczny: 601-627-350, mailowy: biuro (at) chem-bud.com.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy:
HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Struga 16, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Struga
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 01.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w sklepie spożywczym
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY DUET - KRZYSZTOF JAROMIRSKI - 2016-03-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie środków finansowych, monitoring dostępności funduszy; pisanie projektów wraz z tworzeniem budżetu projektu, harmonogramu rzeczowego, wniosku aplikacyjnego; monitoring przebiegu realizacji dofinansowanych przedsięwzięć, przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej
ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Prace ślusarskie, monterskie przy konstrukcjach stalowych
JWW INVEST SA - 2016-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami pochodzącymi z Polski oraz Ukrainy, komunikowanie się z klientami w j. ukraińskim, przygotowanie pojazdów do sprzedaży, sprowadzanie aut za granicę
CAMPER - 2016-03-14 - Sochaczew (mazowieckie)
Wg programu stażuRPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Głusko (lubuskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów; branża elektryczna, elektroinstalatorska itppraca na miejscu w biurze hurtowni oraz w terenie
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Chorzów (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych oraz komputera Word,Excel,Outlook
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
ochrona obiektów
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Chorzów (śląskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Utrzymanie w czystości i porządku terenu wokół Zakładu stosownie do pory roku. Dbałość o czystość w budynku wewnątrz i na zewnątrz. Utrzymanie w czystości i porządku w pomieszczeniach gospodarczych.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2017-02-16 - Tychy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, doradztwo handlowe, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Dobrodzień (opolskie)
rozwój sieci sprzedaży, zawieranie kontraktów handlowych z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KOORDYNOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ INWESTYCJI PRZETARGOWYCHPRACA W BIURZE: •ROZLICZANIE CAŁOŚCI INWESTYCJIPRACA W TERENIE:•KONTROLA ZGODNOŚCI ZUŻYTEGO MATERIAŁU Z PROTOKOŁEM•RAPORTOWANIE WYNIKÓW•KONTROLA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
SOLARTIME SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompletacja obrabianych elementów wg przewodnika produkcyjnego, ustawianie maszyny, przygotowywanie powierzonego materiału do dalszegj produkcji, dbałość o powierzone maszyny.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: germanistyka, administracja itp. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Rybnik (śląskie)
jw.
Rett-Pol Bogusław Godlewski - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności , dbanie o ekspozycję i zatowarowanie
"STOKROTKA" Sp. z o. o. - 2018-07-30 - Połaniec (świętokrzyskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-11-04 - Karczew (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe przygotowywanie ofert przetargowych, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy, dbałość o właściwy przekaz informacji, realizacja wyznaczonych celów.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel), wysokie zdolności komunikacyjne, mile widziane doświadczenie w sprzedaży przetargowej i zamówień publicznych, mile widziana znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub e-mail: rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień publicznycgh
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Chełm (lubelskie)
Przewóz towaru na terenie kraju.
Andrzej Stanik Usługi Transportowe - 2015-10-29 - Jelenie (wielkopolskie)
Koordynowanie zakupów i dostaw owoców na rynkach wschodnich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE AGRIM MIROSŁAW BLADOWSKI - 2016-04-14 - Kartuzy (pomorskie)