SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - BRANŻA WYPOSAŻENIE WNĘTRZ/ ŁAZIENEK Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM Kraków oferta pracy LUIGI VISCOGLIOSI EUROCOMEX
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - BRANŻA WYPOSAŻENIE WNĘTRZ/ ŁAZIENEK Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - rozbudowa kontaktów dystrybucji, pozyskiwanie nowych klientów w krajach rosyjskojezycznych,- tłumaczenie umów i warunków handlowych- tłumaczenie dokumentacji handlowej,- dbanie o rozwój i reglarny wzrost sprzedaży,- budowa pozytywnych relacji z klientami,- dbanie o wizerunek firmy, dostępność oraz rozpoznawalnośc marki na rynku- stała współpraca z włoskimi dostawcami.
Data publikacji: 2020-06-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: LUIGI VISCOGLIOSI EUROCOMEX
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pana Tadeusza 6, 30-727 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- rozbudowa kontaktów dystrybucji, pozyskiwanie nowych klientów w krajach rosyjskojezycznych,- tłumaczenie umów i warunków handlowych- tłumaczenie dokumentacji handlowej,- dbanie o rozwój i reglarny wzrost sprzedaży,- budowa pozytywnych relacji z klientami,- dbanie o wizerunek firmy, dostępność oraz rozpoznawalnośc marki na rynku- stała współpraca z włoskimi dostawcami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
0Praca od poniedziałku do piatku, wynagrodzenie składające się z podstawy i premii od 3000 zł do 5000 zł.Pierwsza umowa na okres próbny do 3 miesięcy.Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - BRANŻA WYPOSAŻENIE WNĘTRZ/ ŁAZIENEK Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2020
Data zakończenia pracy: 17.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
włoski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielność w działaniu, duża motywacja do pracy, nastawienie na realizację celów, wysoko rozwinięte umiejętności negocjacji, umiejętności interpersonalone i komunikacyjne, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość rynku wyposażenia łazienek oraz wiedza o zasadach jego funkcjonowania. WYMAGANA ZNAJOMOŚĆ DWÓCH JĘZYKÓW OBCYCH.Znajomość języka rozyjskiego na poziomie biegłym, znajomość języka angielskiego lub włoskiego na poziomie średniozaawansowanym.
Nazwa pracodawcy: LUIGI VISCOGLIOSI EUROCOMEX
danePracodawcy_nip: 6762317738
danePracodawcy_regon: 120224382
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Pana Tadeusza 6, 30-727 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysyłać na adres info (at) eurocomex.net, w tytule maila nr. Ref. SPB2B/06/2020
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Pana Tadeusza
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3725fe668dcf5cd0454ac76ea02d48c2
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w tym wyliczanie wynagrodzeń umów o pracę i umów zleceń,rejestracja umów w programie Płatnik, wystawianie zaświadczeń ZUS i US, wystawianie zaświadczeń RP7, księgowanie list płac w programie OPTIMA, wystawianie not księgowych podległym jednostkom.Praca na 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. NowaKontakt kandydatów z pracodawcą: dolnoslaska (at) zhp.pl, 717360102Oferta skierowana również do osób niepełnosprawnych sala E, A
ZHP Chorągiew Dolnośląska - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudział w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/ obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres; niezbędna gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie); mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Lubliniec (śląskie)
Przyjmowanie pojazdów zakupionych (OT), oraz likwidacja pojazdów sprzedanych (kasacyjnych) LT, rejestrowanie zakupionych, wyrejestrowanie pojazdów sprzedanych, wymiana dowodów rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji eliminacyjnej dla kasowanych pojazdów, prowadzenie rejestru i wydawanie książek napraw pojazdów, wykonywanie wykazu pracy Stacji Obsługi w rozbiciu na rodzaje wykonywanych prac w danym miesiącu, sporządzenie miesięcznych kart płac dla grupy SO, przygotowywanie wykazu pojazdów do ubezpieczenia OC oraz AC, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Łosice (mazowieckie)
Organizacja pracy podległym pracownikom, sprawdzanie kosztorysów.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-01-16 - Sopot (pomorskie)
Zarządzanie marketingowe jest idealne dla osób, które swobodnie komunikują się z klientami i innymi specjalistami w swoich organizacjach. Wymaga umiejętności obiektywnej obserwacji,
BILGICA TASTE SP.ZOO - 2020-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Niepołomice (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie stanu magazynu surowców wykonywanie analiz,raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego,,utrzymanie kontaktów z działem zakupów i logistyki , sprzedaży i marketingu w zakresie otrzymywania określonych informacji na temat zleceń i zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Turowo (zachodniopomorskie)
j.w.
BPO POLAND SP. Z O.O. - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie specyfikacji jakościowych dla poszczególnych substancji dodatkowych, przypraw i materiałów pomocniczych folii i gazów ochronnych. Opracowanie i aktualizacja zestawień, dotyczących występowania alergenów i GMO w przyprawach i substancjach dodatkowych, weryfikacja sporządzanych metod produkcyjnych pod względem zgodności procesu. Opracowywanie planu mycia oraz instrukcji mycia i dezynfekcji maszyn, pomieszczeń i sprzętu drobnego, sporządzanie i realizacja harmonogramów kontroli mikrobiologicznej higieny pracowników i kontroli mikrobiologicznej warunków higieny produkcji.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-24 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Obsługa serwisowa klientów firmy. Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (9 miesiecy). Praca na pełny etat.Praca; 8:00-16:00. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży IT, Mile widziane certyfikaty inżynierskie producentów lub inne dyplomy potwerdzające ukończenie kursów specjalistycznych. Wymagania: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. - CV- Kontakt osobisty z Pośrednikiem Pracy w PUP Katowice w celu odebrania skierowania na spotkanie z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
obsługa strony internetowej, portali społecznościowych, marketing, znajomość trendów internetowych
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Telefoniczna obsługa klientów, wykonywanie zlecenia , zgodnie z wewnętrznymi standardami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Bit CC - 2017-07-20 - Września (wielkopolskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
nadzór nad działalnością OSP
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kłodawa (lubuskie)
Operator oczyszczarki strumieniowo-ściernej
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2017-07-17 - Niedomice (małopolskie)
Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - 2017-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii. Negocjowanie umów i kontraktów. Język Angielski oraz Francuski wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym oraz liczne delegacje na teren Algierii.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Algierii.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość algierskiego rynku w zakresie paliw i produktów pochodnych. Wymagana znajomość języka angielskiego i francuskiego w mowie w stopniu zaawansowany, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
pośrednia i bezpośrednia obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współtworzenie strategii marketingowej oraz jej realizowanie, współtworzenie i nadzór nad komunikacją marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, przygotowywanie kampanii i akcji promocyjnych, tworzenie programów lojalnościowych dla klientów i ich realizowanie , organizacja udziału w targach, wystawach i spotkaniach temetycznych, koordynowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowo-produkcyjnych oraz ich dystrybucja do klientów, współpraca z agencjami reklamowymi; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie / wyższe - marketing, wysoka kultura osobista, samodzielność i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki, kreatywność, pomysłowość, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; FIRMA ZAPEWNIA: ciekawą i koncepcyjną pracę na samodzielnym stanowisku w młodym zespole, duże mozliwości rozwoju zawodowego, możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej firmie produkcyjnej
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)
1. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy potencjału i funkcjonowania społecznego.2. Kwalifikowanie uczestnika do preferowanej ścieżki wsparcia (1. Społecznej lub 2. Społ.- zawodowej).3. Wydawanie opinii dla uczestnika ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej (po pierwszym miesiącu uczestnictwa) w zakresie kierowania uczestnika do WCI i wyboru zewnętrznego kursu zawodowego i praktyk, badania predyspozycji udziału i określanie formy wsparcia udziału w projekcie dla każdego uczestnika.4. Prowadzenie monitoringu postępów w zakresie reintegracji społecznej (wszystkich uczestników, przez cały okres ich udziału w projekcie).5. Opracowywanie raportu końcowego dla każdego uczestnika.6. Badanie postępu efektywności społecznej i zatrudnieniowej na zakończenie udziału w projekcie.7. Pełnienie roli opiekuna wsparcia przez cały okres udziału w projekcie.8. Prowadzenie konsultacji indywidualnych w zależności od potrzeb uczestnika.9. Współpraca ze Stowarzyszeniem KARAN oraz MOPS w zakresie reintegracji każdego uczestnika.10. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.11. Współpraca z kadrą projektu i udział w spotkaniach kadryForma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista wsparcia, w terminie do dnia 24.06.2020 r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Dyrektor Wrocławskiego Centrum Integracji - Róża Szerement, tel. 504 799 565. Oferta dostępna w sali C, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o bezpieczeństwo osób bedących na terenie obiektu oraz obiektu, praca w systemie 12/24
Clar System S.A. - 2017-02-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:- weryfikacja dokuemntów i koordynacja rozliczeń z podwykonwacami,- tworzenie i kompletacja dokumentów do rozliczeń z Inwestorem,- monitorowanie stanu zaawansowania realizacji pod kątem rozliczeń finansowych w oparciu o uaktualniane harmonogramy realizacji w oparciu o dane nt. postępu prac,- sporządzanie raportów i prognoz dotyczących rozliczeń,- weryfikacja roszczeń, przygotowanie propozycji i koordynacja działań w przypadku ich otrzymania
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, rejestarcja oświadczeń i zezwoleń na pracę, archiwizacja dokumentacji
Bixen Sp. z o.o. - 2018-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. czeskiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Gliwice (śląskie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w godzinach 9-17tłumaczenie stron internetowych, współpraca z biurem rachunkowym w Hiszpanii, telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta w języku hiszpańskim
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Jasionka (podkarpackie)
Zakres czynności:kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa przygotowywanie dokumentów kadrowych w tym świadectw pracy, umów o pracę, listy płac,sporządzanie deklaracji ZUS, GUS,PIT,PFRON,INTRASTATprowadzenie i rozliczenia ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichzarzadzanie wynagrodzeniami : sporządzanie listy płac, obliczanie obciążeń ( składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych ,ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzinprowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracownikówewidencja danych w systemach kadrowo-płacowych oraz bieżąca aktualizacja dokumentacja firmy w zakresie regulaminów
P.P.H.U. "FASSO" - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)