SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (ART. 150F DOTYCZY OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) Gorzów Wielkopolski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (ART. 150F DOTYCZY OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2016-02-16
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (ART. 150F DOTYCZY OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSLUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Adres pracodawcy:
Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Krajeńskie, powiat: strzelecko-drezdenecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: strzelecko-drezdenecki
Gmina pracodawcy: Strzelce Krajeńskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Krajeńskie
Ulica pracodawcy: Al. Wolności
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
- rekrutacja pracowników z Polski i Europy wschodniej - znajomość języka ukraińskiego z uwagi na rekrutacje pracowników z Europy Wchodniej
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie czynności określonych w ustawie "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004r. oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
POWIATOWY ZESPÓŁ SZPITALI W OLEŚNICY - 2016-02-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
-sporządzanie ofert ubezpieczeniowych,-prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami,-prowadzenie korespondencji elektronicznej oraz dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami. wystawiane faktur sprzedażowych,wystawianie dokumentów PZ,WZ
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Tuchom (pomorskie)
Fundraising, działania marketingowe i PR, koordynacja projektów.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Handlowiec
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)
Praca na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) ma za zadanie m.in.:planować i koordynować zadania osób i organizacji realizujących projekt;budować i zarządzać zespołem projektowym oraz pełnić rolę lidera, w tym motywować i szkolić członków zespołu projektowego;integrować i używać specyficznych metodyk z branży (takie jak rozwój systemu, produkt systemu i inne)Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
1. Współpraca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków-wstępne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zamówień klientów oraz ich kontrola-obsługa klientów w zakresie doboru produktów-potwierdzania cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy-przygotowani dystrybucja próbek produktów-obsługa i utrzymywanie relacji partnerskich z istniejącymi klientami-pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z długotrwałej współpracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(oświadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stanów magazynowych-tworzenie dokumentów magazynowych np. dekompletacja3. Obsługa sprzedażowa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego związanego z eksportem-przygotowanie kontraktów w języku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-działania związane z certyfikacją produkcji-monitoring i kontrola jakości4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań z klientami, dokonywanie wszelkich niezbędnych rezerwacji, ubezpieczeń)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podróży zagranicznych5. Obsługa sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, współpraca z informatykiem dotycząca zmian w ofercie, realizacja zamówień z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targów zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udział w odprawie w agencji celnej8. podróże krajowe i zagraniczne związane z obsługą klientów lub udziałem w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesięcznych raportów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda Śląska (śląskie)
opis stanowiska:- sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji,- analiza zapytań ofertowych, współpraca z klientem,- nadzorowanie ofert wysłanych do klienta pod kątem zadowolenia z oferty, ewentualnych poprawek oraz możliwości złożenia zamówienia/ podpisania umowy.kandydatowi na stanowisko specjalisty ds. ofert oferujemy:- wdrożenie w specyfikę stanowiska oraz w system i sposób przygotowywania ofert dla klientów.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-05-17 - Chomino (zachodniopomorskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa spraw kadrowych
BLUMENA Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, nadzorowanie sprzedaży, raportowanie, przygotowywanie ofert ze standardami firmy, koordynowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY, OBSŁUGA ROLNIKÓW, PRACA W TERENIE.
"EKO KŁOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Żyraków (podkarpackie)
1. Rekrutacja osób na stanowisko opiekun osób starszych w Niemczech.2. Podstawowe prace administracyjne (obsługa drukarki, ksero, podpisywanie umów)3. Organizowanie spotkań rekrutacyjnych4. Działania marketingowe (wystawianie ogłoszeń)
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Obsługa fax, kserokopiarki, odbieranie telefonów, segregowanie dokumentacji firmy, wysyłanie korespondencji, obsługa komputera w programach Word, Excel, Windows.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Dąbrowa (łódzkie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Nadzór nad wydajnością materiałową i pracy ludzkiej przy produkcji mebli twardych, nadzorowanie pracowników i organizacji pracy, zapewnienie jakości i bezpieczeństwa produktu. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PPHU "MEBLOHAND" Braun Leonard - 2016-02-11 - Jankowy (wielkopolskie)
Kwalifikowany pracownik ochrony.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Top-Servis" Bąk Mirosław - 2016-12-02 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej. utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-22 - Karczew (mazowieckie)
Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie realizowanych w COSSG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanej, przygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących realizowanych robót budowalnych, usług, zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, udział w realizowanych inwestycjach pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót / budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, udział w przeglądach pod nadzorem osóbposiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Lubiń (wielkopolskie)
Pomoc klientom w rejestracji kart SIM poprzez weryfikację ich tożsamości za pomocą kamery internetowej lub aplikacji. Obsługa klienta przez telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i platform mediów społecznościowych. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Bułgaria (Bułgaria)
prowadzenie zaopatrzenia budów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mysiadło (mazowieckie)