SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEADAŻY I MARKETINGU Duszniki-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEADAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie ofert, opracowanie strategii marketingowej, wspieranie działu recepcji, ustalanie dostępności ofert
Data publikacji: 2020-05-20
Lokalizacja: Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie ofert, opracowanie strategii marketingowej, wspieranie działu recepcji, ustalanie dostępności ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEADAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8831827700
danePracodawcy_regon: 021035953
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984077
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data dodania oferty pracy: 20.05.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?63f7f6bf16d7fe01cf9a56a176022168
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa mailowa lub telefoniczna klienta niemieckojęzycznegoPrzyjmowanie zamówień, reklamacjiDrobne prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2016-06-16 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE POPRAWNE SALDO KASY, ROZLICZANIE ŚRODKÓW PŁATNICZYCH, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE.UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE. WYNAGRODZENIE 2.100 ZL BRUTTO + PREMIAPRACA W RUCHU RÓWNOWAZNYM W GODZINACH 09:00 - 19:00CN NA ADRES EMAIL : KATARZYNA.BIALEK (at) MORZYC.PL
DESIGN DEVELOPMENT - 2018-08-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-korygowanie, zatwierdzanie i rozliczanie zleceń produkcyjnych zgodnie ze zużyciem-bieżąca ewidencja obrotów magazynowych - wystawianie dokumentów magazynowych-kontrola zgodności zużycia surowców z normami akcyzowymi-ewidencja towarów zwróconych przez klientów-weryfikacja wystawionych przez dział handlowy faktur korygujących - obroty magazynowe-przygotowywanie zestawienia kosztów wyrobów poddanych ponownemu przerobowi-ewidencja wpływających dokumentów zakupowych w systemie komputerowym-obsługa klientów odbierających towar
IZOHAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Pomieczyno (pomorskie)
odpowiedzialność za system cms sprzedaży oraz obsługa klientów hurtowych. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, word,exel subiect, program graficzny, obsługa drukarki fiskalnej, dyspozycyjność, sumiennośc, punktualnośc, umiejętnośc pracowania w grupie, znajomość branży rtv. Mile widziana znajomość języków obcych. Praca w godzinach 9-17. Miejsce pracy Imielin ul. Nowozachęty 14.
Eurosat Bis S. J - 2016-04-05 - Imielin (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Branża: sprzęt medyczny. Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Realizacja zamówień, fakturowanie, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie wszystkim klientom wysokiego standardu obsługi; zapoznanie się z programami do rezerwacji imprez turystycznych, biletów autokarowych, samolotowych, promowych; przygotowywanie umów; realizowanie planów sprzedaży; udział w akcjach marketingowych (zgodnie z programem stażu) od pon. do pt. w godz. 10:00-18:00. Po stażu od pon. do pt. w godz. 10-18; sob. 10-13
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Bełchatów (łódzkie)
obsługa firmy w zakresie usług spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bytom (śląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistaniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków.
Kasa Rolnicza Ubezpieczenia Społecznego - 2016-09-05 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- nadzór i konrtolowanie robót instalacyjno-wodno-kanalizacyjnych- sporządzanie kosztorysów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W TRZEBNICY - 2020-03-11 - Trzebnica (dolnośląskie)
- wyrejestrowania, zarejestrowania i sporządzanie innych dokumentów w programie Płatnik- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych zus- sporządzanie list płac- wyliczanie podatków dot. wynagrodzeń pracowniczych, sporządzanie deklaracji podatkowych- sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, odpowiedzi komorniczych i innych dokumentów- prowadzenie teczek osobowych- sporządzanie innych dokumentów nie wynikających z kodeksu pracy, np umów zleceń- kontrola terminowości badań lekarskich itp- kontrola obiegu dokumentów i pilnowanie kompletności- współpraca z personelem biura- praca z klientem- obsługa korespondencji email i telefonów biurowych firmy
Halszka sp. z o.o. - 2020-11-02 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów z dotychczasowymi i nowymi klientami, realizacja planów sprzedażowo-marketingowych, aktywne kreowanie wizerunku firmy
RYTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2019-05-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca na terenie kopalni jako elektromonter na powierzchni. Serwis i obsługa maszyn i urządzeń elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska i programu stażui
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala2) koordynacja prac pracowników działu technicznego (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane)3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonymi na terenie Szpitala4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji)5) udział w opracowywaniu i realizacji palnów remontów, inwestycji i przeglądów6) nadzór nad robotami remontowymi7) odbiory techniczne wykonanych prac8) udział w organizacji przetargów i konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem10) udział w tworzeniu i realizacja budżetu działu11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp13) nadzór nad prawidłowym wykorzystywaniem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę2) pracę w przyjaznej atmosferze3) możliwość rozwoju zawodowegopraca na jedną zmianę - 7 godzin 35 min.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2020-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Pon-Pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Opole (opolskie)
. Konserwacja bieżąca narzędzi :- Analiza i monitorowanie tygodniowej listy kontrolnej;- Koordynowanie prac z działem produkcji w przypadku usterek.2. Usuwanie usterek narzędzi:- Analizy wykonanych interwencji. Ustalenie priorytetów;- Execution and recording in history.3. Wprowadzanie usprawnień dotyczących konserwacji:- Analiza i realizacja prac zgłoszonych przez inne działy;- Analiza wykonanych usprawnień.
kontakt przez PUP - 2020-05-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Rozwój sprzedaży na wyznaczonym terenie, aktywne zdobywanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie realizacji zleceń od klientów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ELKABEL" S.J. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów i docelowego rynku produktu, prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe, zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Wyryki-Połód (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa maszyn, praca przy zwierzętach.
Gospodarstwo Rolne Ryszard Ślęzak - 2020-09-28 - Czerwonka (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klientów, dbanie o porządek na sali sprzedaży ( miejsce pracy: Piotrków Trybunalski, ul. Ślaska, nowo budowany market)
DINO POLSKA SA - 2019-07-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Współpraca z zespołem bibliotekarzyw zakresie promocji, współpraca z samorządami, mediami lolalnymi. regionalnymi i ogólnopolskimi, informowanie o wydarzeniach planowanych w Bibliotece i Izbie regionalnej,sporządzanie i redagowanie dokumentacji, redagowanie tekstów, dokumentacji zdjęciwej z wydarzeń i imprez o charakterze promocyjno- kulturalnym prowadzonych przez Bibliotekę i Izbę Regionalną, przygotowanie i gromadzenie bieżącej dokumentacji w tym projektów pism w związku z realizacją zadań, planowanie, koordynacja, współorganizacja i promocja imprez o charakterze promocyjnym, wydarzeń kulturalnychw gminie Zielonki i poza regionem. w którym zaangażowane są Biblioteka i Izba regionalna, kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych tj.banerów, ulotek, broszur, tekstów reklam, artukułów do prasy i na strony www. itp(opracowanie koncepcji, redakcja, wybór i opracowanie zdjęć, współpraca z drukarnią)
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Zielonki (małopolskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń w programie SqolaProwadzenie dokumentacji za pomocą programu PłatnikGUS - sprawozdaniaPfron
Zespół Szkół Mechanicznych w Gorzowie Wlkp. - 2017-06-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)