SPECJALISTA DO SPRAW SOCIAL MEDIA Rzeszów oferta pracy TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SOCIAL MEDIA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WSPÓLNA 2A, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SOCIAL MEDIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oferta pracy skierowana dla osób niepełnosprawnych, ZNAJOMOŚC NARZĘDZI USPRAWNIAJACYCH PRACĘ W OBSZARZE SOCIAL MEDIA
Nazwa pracodawcy: TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
POLNA 12/4, 35-321 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + ksero orzeczenia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: POLNA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2019
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 27.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa wózka widłowego, praca na linii produkcyjnej, pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Swarzędz (wielkopolskie)
Prowadzenie zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, dokumentowanie spraw z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, ewidencjonowaniem, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych, i okolicznościowych, prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, prowadzenie spraw zwiazanych z doskonaleniem zawodowym pracowników
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2017-09-01 - Rokocin (pomorskie)
Brak danych
PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE "PRZYSZŁOŚĆ" W BYDGOSZCZY - 2017-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych.Wymagane min.2 letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych.
Agent Ubezpieczeniowy Marcin Kołodziejczyk - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie zakupów domów tj. sporządzanie wniosków kredytowych, udzielanie informacji o budynkach, zawieranie umów. Możliwość przyuczenia. Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne ds. finansów), mile widziane doświadczenie.
ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H - 2017-03-31 - Sosnowiec (śląskie)
Handel olejem roślinnym, jadalnym. Praca biurowa przy komputerze oraz telefonie komórkowym.Obsługa klientów wg obowiązującej już bazy klientów + poszukiwanie nowych.Składanie ofert drogą elektroniczną. Pensja zasadnicza + premia od sprzedaży. Praca w godzinach 8:00-16:00
Flota Logistic Bis Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencjonowanie pracy pracowników, naliczanie wypłat, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
poszukiwanie i selekcja osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie materiałów graficznych na potrzeby firmy
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-12-12 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy przygotowywaniu materiałów informacyjnych, szkoleniowych z zakresu odnawialnych źródeł energii i ochrony środowiska. Prowadzenie działalności szkoleniopwej.
Pomorski Ośrodek Dotadztwa Rolniczego w Lubaniu - 2018-05-18 - Stare Pole (pomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Lędziny (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie planów produkcyjnych i rozliczanie ich wykonania.Optymalizowanie wydajności produkcji oraz poziomu zapasu.
Agnex - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie i nadzór nad załadunkami, rozładunkami towarów Przygotowanie towarów do wysyłki oraz kontrola przyjęcia Tworzenie dokumentacji przyjęcia i wydania towarów Nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji Tworzenie raportów i sprawozdań obejmujących realizowane zadania na powierzonym obszarze Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującym w spółce Systemem Zapewnienia Jakości Optymalne wykorzystanie powierzchni magazynowej Dbanie o stan techniczny środków transportu Praca w systemie trzyzmianowym
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Bogumiłów (łódzkie)
Codzienna praca sprowadza się do odsłuchiwania, zapisywania i analizy tekstu mówionego w języku niemieckim; praca przed komputerem
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
prace dociepleniowe, tynki ozdobne, murowanie klinkieru, układanie kafli, wykonywanie izolacji systemowych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i doradzanie klientom, osiąganie postawionych celów sprzedażowych, posługiwanie się nowoczesnymi narzędziami, tworzenie kalkulacji ofert, sprzedawanie polis spośród 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych, okresowe szkolenia poszerzające zakres wiedzy ubezpieczeniowej.
MAG-WER Pośrednictwo Finansowo-Ubezpieczeniowe Krystyna Kotłowska - 2017-11-16 - Luzino (pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretowanie, prawidłowe przechowywanie dowodów księgowych, wystawianie i odbieranie faktur VAT i not korygujących
PHUP "Art-Ex" Export-Import Handel Art. Spoż. I Przemysł. Jan Michalski - 2017-02-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
•aktywne wspieranie sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy•pozyskiwanie i obsługa klientów•prowadzenie negocjacji handlowych,•przygotowywanie ofert handlowych•utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy•aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych•prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;godz. pracy 7-15; rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, ewentualnie do ustalenia); wynagrodzenie 4000 zł brutto + premia
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
Mailowa i telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Obsługa zamówień. Doradztwo i pomoc klientom w doborze najlepszego dla nich rozwiązania. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Sprzedaż podłóg, drzwi i okien.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Legionowo (mazowieckie)
samodzielne zarządzanie projektami, poszukiwanie i organizacja zakwaterowania oraz transportu dla pracowników, pomoc w adaptacji pracowników, tłumaczenie zasad pracy, instrukcji stanowiskowych, propwadzenie ewidencji czasu pracy, administrowanie dokumentacją personalną , wsparcie procesu rekrutacji i selekcji nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Gniezno (wielkopolskie)