SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Piła oferta pracy OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 680 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie harmonogramu pracy z młodzieżą, udział w opracowywaniu ścieżki wsparcia dla uczestników i absolwentów OHP na cały okres kształcenia danego rocznika oraz okres usamodzielniania absolwenta OHP; planowanie indywidualnych spotkań konsultacyjno-informacyjnych z uczestnikami OHP; ustalanie harmonogramu szkoleń zawodowych; sporządzanie analiz dotyczących sytuacji młodzieży na lokalnym rynku pracy; analizowanie rynku pracy w kontekście potrzeb szkoleniowych klienta; rozpoznanie lokalnego rynku pracy i edukacji, jego najważniejszych uczestników: pracodawców, instytucji działających na rzecz młodzieży i pracodawców (np. izby rzemieślnicze, stowarzyszenia pracodawców, itp.); utrzymywanie stałych kontaktów z urzędami i pracodawcami na terenie działania; monitorowanie potrzeb lokalnych pracodawców, społeczności; opracowywanie oferty szkoleniowej na podstawie informacji zebranych od lokalnych pracodawców, planowanie kosztów realizowanych kursów; hospitowanie zajęć na kursach według ustalonego planu i sporządzanie sprawozdań z hospitacji; prowadzenie ścisłej współpracy z jednostkami pionu kształcenia i wychowania (CKiW, OSiW, HP, na terenie danego CEiPM); udział w pracach zespołów wsparcia uczestników; promocja usług wsród potencjalnych klientów OHP oraz rozpowszechnianie działalności w środowisku lokalnym, uzupełnianie dokumentacji.Miejsce wykonywania pracy: Piła
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kujawska 10, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie harmonogramu pracy z młodzieżą, udział w opracowywaniu ścieżki wsparcia dla uczestników i absolwentów OHP na cały okres kształcenia danego rocznika oraz okres usamodzielniania absolwenta OHP; planowanie indywidualnych spotkań konsultacyjno-informacyjnych z uczestnikami OHP; ustalanie harmonogramu szkoleń zawodowych; sporządzanie analiz dotyczących sytuacji młodzieży na lokalnym rynku pracy; analizowanie rynku pracy w kontekście potrzeb szkoleniowych klienta; rozpoznanie lokalnego rynku pracy i edukacji, jego najważniejszych uczestników: pracodawców, instytucji działających na rzecz młodzieży i pracodawców (np. izby rzemieślnicze, stowarzyszenia pracodawców, itp.); utrzymywanie stałych kontaktów z urzędami i pracodawcami na terenie działania; monitorowanie potrzeb lokalnych pracodawców, społeczności; opracowywanie oferty szkoleniowej na podstawie informacji zebranych od lokalnych pracodawców, planowanie kosztów realizowanych kursów; hospitowanie zajęć na kursach według ustalonego planu i sporządzanie sprawozdań z hospitacji; prowadzenie ścisłej współpracy z jednostkami pionu kształcenia i wychowania (CKiW, OSiW, HP, na terenie danego CEiPM); udział w pracach zespołów wsparcia uczestników; promocja usług wsród potencjalnych klientów OHP oraz rozpowszechnianie działalności w środowisku lokalnym, uzupełnianie dokumentacji.Miejsce wykonywania pracy: Piła
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 680 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3019
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, mile widziane ze specjalnością doradztwo bądź poradnictwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, socjologii, psychologii, pedagogiki, pedagogiki pracy. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, umiejętnośc planowania pracy własnej oraz pracy pod presja czasu, a także w zespole. Umiejętność strategicznego i analitycznego myslenia, MS Office, poczta elektroniczna, internet. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA
danePracodawcy_nip: 7781172922
danePracodawcy_regon: 001036945
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
28 Czerwca 1956 roku 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Kontakt telefoniczny celem umówienia spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Adres strony pracodawcy: www.wielkopolska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: 28 Czerwca 1956 roku
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242402
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.10.2020
Oferta pracy ważna do: 25.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9e08b3d94d6673631a7e40f74952c602
Podobne oferty pracy
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
prowadzenie biura, nawiązywanie długofalowych relacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, koordynowanie działań marketingowych
PHU DALIX BOŻENA DRĘŻEK - 2019-08-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
upowszechnieni informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie się z zasadami panującymi w biurze podróży MY TRAVEL. Dbanie o czystośc na stanoiwksu pracy. Nabycie umiejętności z zakresu obsługi turystycznej. Nabycie umiejętności w zakresie nowoczesnych form przekazywania informacji i reklamy. Obsługa klienta, wykonywanie obowiązków terminowo, z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klienta. Odbieranie poczty elektronicznej. Obsługa urządzeń biurowych. Nadzór nad dokumentami firmowymi. Rozmowy telefoniczne. Organizacja spotkań z klienta,i.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pozyskiwanie środków unijnych , realizacja zadań wynikających ze statutu SCK
Sztumskie Centrum Kultury w Sztumie - 2018-10-16 - Sztum (pomorskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie,odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej,prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii) współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.) współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzanie ofert handlowych, szukanie nowych kontrahentów i utrzymywanie dobrych relacji z z obecnymi.
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2019-09-26 - Grajewo (podlaskie)
Promocja usług medycznych,rehabilitacyjnych i w zakresie opieki nad osobami starszymi,prowadzenie strony internetowej
Specjalistyczne Centrum Pielęgnacyjno-Opiekuńcze EWA-MED sp. z o.o. - 2018-03-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Mycie, krojenie warzyw, zmywanie, sprzątanie itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Duchnice (mazowieckie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Legnica (dolnośląskie)
Obowiazki związane z wykonywanym zawodem
HEINZ-PLASTICS Polska Sp. z o.o. - 2019-03-22 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, wsparcia kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr, płac, zus, księgowanie sprzedaży faktur zakupowych, banków i inne prace księgowe wg zakresu obowiązków
MICHAŁ BAJOREK FIRMA ,,ZABŁOCKI" - 2018-10-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
XEDOS PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Lublin (lubelskie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie, wdrożenie i zatwierdzanie dokumentacji systemowej i produkcyjnej zgodnie z przyjętym systemem oraz wymaganiami GMP; zapewnienie prawidłowego sposobu postępowania w działaniach wyjaśniających związanych z odchyleniami i reklamacjami w obszarze produkcji sterylnej; współpraca z działem produkcji w zakresie postępowań wyjaśniających oraz odchyleń w procesie; prowadzenie działań wyjaśniających; udział w opracowywaniu analiz ryzyka i bieżących audytach działu produkcji; zarządzanie Przeglądem Jakości Produktów
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
osoba pierwszego kontaktu dla wszystkich zapytań o media i wszystkich klientów; przygotowywanie prezentacji na briefingi medialne i inne spotkania; organizowanie i nadzorowanie imprez firmowych, takie jak targi, dni otwarte, seminaria, konferencje itp.; utrzymywanie i aktualizowanie informacji na stronie internetowej organizacji; zarządzanie i aktualizowanie informacji oraz kontaktowanie się z użytkownikami w serwisach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych; sporządzanie raportów; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP; prowadzenie ewidencji odebranych oświadczeń; odpowiedzialność za jakość oraz poprawność przygotowywanych i składanych dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę (znajomość języku ukraińskiego jest wymagana do prowadzenia procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych)
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Piaseczno (mazowieckie)
specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2020-03-23 - Kartuzy (pomorskie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia, prowadzenie zestawień sprzedaży i inne (narzędzia do pracy komputer+telefon)
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznych i portugalskojęzycznych- osiąganie celów zgodnych z realizowanymi politykami, procedurami i metodami wyznaczonymi przez firmę- aktywne uczestnictwo w procesach podnoszenia jakości usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami; bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych; rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami; terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin-księg. do realizacji; bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy; znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA PRZY PAKOWANIU I SEGREGOWANIU ODZIEŻY SPORTOWEJ,PRZYGOTANIE WYSYŁEK TOWARÓW
STUDIO KAMELEON IWONA JĘDRUCHÓW - 2016-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Monitorowanie poprawności danych finansowych zgodnie z procedurami firmy. Rozliczanie kont księgowych i sporządzanie raportów. Wsparcie w procesie zamykania miesiąca. Prowadzenie księgowości w obszarze gospodarki materiałowej. Bieżąca analiza dokumentacji finansowej pod kątem rozliczeń VAT. Dekretowanie dokumentacji finansowej. Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego. Wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola faktur zakupowych. Rozliczanie delegacji pracowniczych.
OPTIMA Medycyna SA - 2019-01-11 - Prudnik (opolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)