SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Tarnobrzeg oferta pracy CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i TelcoBudowanie i zarządzanie bazą kandydatówWeryfikacja kompetencji kandydatów w rozmowie telefonicznejKoordynacja realizowanych procesów rekrutacyjnychŚcisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Business DevelopmentPraca w Tarnobrzegu, elestyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godz. od 8.00-10.00)
Data publikacji: 2019-11-13
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 4a/11, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i TelcoBudowanie i zarządzanie bazą kandydatówWeryfikacja kompetencji kandydatów w rozmowie telefonicznejKoordynacja realizowanych procesów rekrutacyjnychŚcisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Business DevelopmentPraca w Tarnobrzegu, elestyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godz. od 8.00-10.00)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
włoski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j. angielskiego i niemieckiego lub angielskiego i włoskiego lub angielskiego i francuskiego w stopniu min. B2
Nazwa pracodawcy:
CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Targowa 4a/11, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.11.2019
Data dodania oferty pracy: 13.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28114a57d6d6f89fbcc6ecc0be0ed1c4
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pabianice (łódzkie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, opracowywanie ofert, marketing internetowy, obsługa logistyczna dostaw
DK OKNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Wołczyn (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( akta osobowe ), przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, naliczanie składek ZUS, podatków, sporządzanie deklaracji, raportów itp.
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-14 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie pracowników, obsługa finansowo-kadrowa firmy, wsparcie działu księgowego, administrowanie dokumentów pracowniczych.
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo-księgowych, fakturowanie sprzedaży usług, rozliczanie raportów sprzedaży detalicznej, analiza stanów kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald, wysyłanie wezwań do zapłaty, dekretacja i księgowanie dowodów zakupu, księgowanie faktur sprzedaży.Miejsce pracy: Wrocław ul. Lubińska 53 Praca od 8:00 : 16:00Praca na okres próbny : od 20.05- 19.08.2019Kontakt kandydatów z pracodawcą: katarzyna.szalata (at) spartan.wroc.plOferta w sali: E
WCT SPARTAN SP. Z O.O. - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-02-14 - Tczew (pomorskie)
Prace związane ze wznoszeniem budynków ( stan surowy)
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Chłopska Kępa (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
praca w biurze, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Marki (mazowieckie)
- PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE ŁADUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW TRANSPORTOWYCH I ZLECEŃ-NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZLECEŃ
ALTA-TRANS TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-14 - Żyraków (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klienta biznesowego, samodzielne koordynowanie zamówień ustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłek, bieżący kontakt z innymi działami firmyudział w targach branżowych.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie sprzedaży, obsługa klienta, obsługa sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień i ich realizacja
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
segregowanie odpadów komunalnych na taśmie (szkło, makulatura, plastik)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "CORIMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów - doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie oraz podpisywanie umów z klientami, realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, raportowanie wykonanych zadań.
P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota - 2016-06-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie dziennika korespondencji Wydziału. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wyjazdów służbowych pracowników. Kompletowanie dokumentów i zbiór przepisów prawnych niezbędnych do prowadzenia całokształtu działalności kadrowej i administracyjno-technicznej Wydziału. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji planów zatrudnień pracowników etatowych Wydziału.
Politechnika Opolska - 2019-09-17 - Opole (opolskie)
Zarządzanie reklamą firmy. Działania usprawniające obsługę klientów. Budowanie korzystnego wizerunku., Badanie rynku. Podejmowanie różnych działań promocyjnych oraz planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Zator (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń (ZUS, PIT, zajęcia komornicze, inne), kalkulacja i przygotowywanie płac, pasków, druków ZUS RMUA, wypełnianie deklaracji ZUS i PFRON
Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego - 2017-12-29 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kościerzyna (pomorskie)
Planowanie, organizacja i nadzór procesu wysyłekProwadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarówDbałość o poprawny obieg dokumentów.Współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymiPlanowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiNadzór nad dokumentacją transportowąścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedażyterminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedażykontrola dokumentów wysyłkowych
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-07-16 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiednie dobieranie oraz mieszanie lakierów na podstawie próbnika lakierów lub elementu dostarczonego przez klienta, dobieranie lakieru dwoma systemami.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Staszów (świętokrzyskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-09-15 - Szepietowo (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łapy (podlaskie)
Czyszczenie, regeneracja, konserwacja powłok ceramicznych, czyszczenie skór.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Mańkowo (mazowieckie)
wkształcenie średnie lub wyższe turystyka, obsługa klienta, sprzedaz imprez turystycznych, prowadzenie ewidencji sprzedaży, realizacja planów sprzedaży,
MAWI-TRAVEL MAGDALENA WITKOWSKA - 2017-04-27 - Wołomin (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży na rynku wietnamskim, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku wietnamskim, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Jabłonowo (mazowieckie)