SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Radzymin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji, współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów
Data publikacji: 2019-08-16
Lokalizacja: Radzymin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radzymin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji, współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzymin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2019
Data zakończenia pracy: 05.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
arabski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Wołomin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołomin
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 22.08.2019
Oferta pracy ważna do: 23.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7bab2d60e183fea7fcc349741bab7284
Podobne oferty pracy
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2017-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa cyrkularki
D&D SERVICE Dominika Żoch - 2017-07-07 - Strzegom (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Jaworzno (śląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzątanie pasaży handlowych, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu z klientami firmy;- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
chęci do pracy
LINDNER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- obsługa klienta - przyjmowanie próbek do badań oraz pozyskiwanie od klienta informacji związanych ze zleconymi badaniami,- opracowywanie zaleceń nawozowych dla gleb i podłoży ogrodniczych oraz gleb sadowniczych na podstawie uzyskanych wyników badań,- wykonywanie podstawowych analiz chemicznych
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Bydgoszczy - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Praca Łódź, ul. Brukowa 30
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-03-13 - Łódź (łódzkie)
Umieszczanie ofert w serwisie internetowym, zarządzanie zamówieniami, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Brzesko (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
obsługa rozliczeń składek za ubezpieczenie
"POLFINANCE" Sp. z o. o - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista w Dziale Utrzymania Ruchu Anwil, przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji, remontów urządzeń i inwestycji elektrycznych.
ORLEN SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,Realizowanie założonych planów sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych członków Kasy,Współudział w organizowaniu działań, marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-23 - Bieruń (śląskie)
Sporządzanie ofert w języku francuskim, obsługa programów produkcyjnych
"MONTOTRAS LOGISTICS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Sosnowiec (śląskie)
bieżące kontakty z klientami w języku angielskiem, polskim i francuskim, aktywna współpraca, utrzymywanie i nawiązywanie długotrwałych kontaktów z klientami kluczowymi, koordynacja terminowości i jakości przygotowanych projektów w branzy odzieżowej
ŁUKSJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-08 - Łazy (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej : przyjęcia i zwolnienia pracowników, ewidencji czasu pracy, list obecności, urlopów pracowniczych.Obsługa systemów informatycznych Symfonia Kadry i Płace, Płatnik.Kompletowanie dokumentacji i sporządzanie płac młodocianych.Okres próbny 3 m-ce, 33 m-ce um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Możliwość negocjacji wynagrodzenia.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2018-08-08 - Słupsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż wyrobów firmy, pozyskiwanie zamówień od nowych i stałych klientów, udzielanie informacji kontrahentom drogą telefoniczna i e-mail, tworzenie ofert dla klientów, prowadzenie sklepu internetowego, organizacje akcji promocyjnych i wyprzedażowych, udział w targach
PPUH KEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-10 - Cikowice (małopolskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
analiza i kontrola dokumentów i rozwiązań technicznych, technologii i materiałów, w tym przedmiarów, obmiarówi kosztorysów dotyczących robót realizowanych przez jednostki terenowe ZGN Mokotów. Współpraca z inspektorami Działu TP w zakresie kontroli materiałów wyjściowych do planowania wydatków i ogłaszania przetargów. Udział w komisjach technicznoeksploatacyjnych wynikających z zadań Działu TP oraz zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów. Współpraca z innymi komórkami i działami ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych. Przygotowywanie specyfikacji i kontrola specyfikacjisporządzonych przez DOM-y i Dział TP oraz udział w komisjach przetargowych dot. remontów nieruchomości. Analiza i popularyzacjazmian ogłaszanych w cennikach wydawnictw zajmujących się badaniem cen i kosztorysów na rynku budowlanym. Opracowanie i aktualizacja Norm Zakładowych na podstawie analiz publikowanych norm przez wydawnictwa zajmujące się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. Instruktaż i konsultacje inspektorów ZGN w branży budowlanej w zakresie poprawności stosowaniaobowiązującego Katalogu Norm Zakładowych. Przygotowywanie założeń i dokumentów związanych z ustaleniem wartości zamówienia, niezbędnych do ogłoszenia przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, dot. wymiany stolarki okiennejPCV i drewnianej. Wykonywanie stosownych zestawień i materiałów zbiorczych związanych z prowadzonymi zadaniami.Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie działalności ZGN Mokotów. Rzetelne, systematyczne i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych. Lojalny stosunek do pracodawcy i współpracowników oraz zachowanie tajemnicy służbowej.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia w języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; przeprowadzanie rozmów z kontrahentami języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; nawiązywanie kontaktów z klientami z Ukrainy; prowadzenie zestawień sprzedaży; doradztwo, badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zielona Góra (lubuskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, przegląd , weryfikacja, modernizacja istniejącej infrastruktury elektrycznej, montaż, serwis, kompleksowa dokumentacja
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Mława (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-08-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 17/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Główne obowiązki:1. Udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień świadczeniodawcom ubiegającym się o zawarcie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (w formie pisemnej i ustnej),2. Analiza i weryfikacja wniosków dotyczących zmiany warunków udzielania świadczeń zapisanych w umowie, w szczególności dotyczących: liczby, ceny świadczeń, struktury rozpoznań i procedur, zmiany miejsca wykonywania świadczeń będących przedmiotem umowy, zmiany w składzie personelu udzielającego świadczeń oraz harmonogramów udzielania świadczeń,3. Analiza i weryfikacja pod kątem zgodności wartości wskazanej w dokumentacji rozliczeniowej a sprawozdanej do właściwego oddziału Funduszu (dokumentacja dotycząca zakupu wyrobów medycznych, produktów leczniczych bądź realizacji świadczeń opieki zdrowotnej, co do których konieczność rozliczenia należy udokumentować fakturą lub rachunkiem),4. Udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień świadczeniodawcom w sprawach związanych z realizacją zawartych umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (w formie pisemnej i ustnej),5. Rejestrowanie korespondencji wpływającej, wewnętrznej oraz wychodzącej dotyczącej spraw pozostających w kompetencji Działu Kontraktowania Świadczeń w Lecznictwie Szpitalnym.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy . Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne lub medyczne). Wymagane wymagane są 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz.U. z 2018 r. 160 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (t. j. Dz.U. z 2016 r. 1146 z późn. zm.),4. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność i dyspozycyjność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie Bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac, względniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż,opracowanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzania okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
HT Skit Poland - 2017-11-15 - Bieruń (śląskie)