SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Łazy oferta pracy ŁUKSJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: bieżące kontakty z klientami w języku angielskiem, polskim i francuskim, aktywna współpraca, utrzymywanie i nawiązywanie długotrwałych kontaktów z klientami kluczowymi, koordynacja terminowości i jakości przygotowanych projektów w branzy odzieżowej
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Łazy (lubelskie)
Pracodawca: ŁUKSJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 2, 21-400 Łazy, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżące kontakty z klientami w języku angielskiem, polskim i francuskim, aktywna współpraca, utrzymywanie i nawiązywanie długotrwałych kontaktów z klientami kluczowymi, koordynacja terminowości i jakości przygotowanych projektów w branzy odzieżowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łazy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy 3 miesiące, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego oraz francuskiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy:
ŁUKSJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 2, 21-400 Łazy, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łazy
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2019
Data dodania oferty pracy: 07.03.2019
Oferta pracy ważna do: 06.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencja-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-tworzenie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klienta-przygotowywanie niezbędnych raportów Kontakt z pracodawcą: POCZTA (at) IGLOTEX.COM.PL
Iglotex Kraków sp. z o.o Filia Wrocław - 2016-03-01 - Smolec (dolnośląskie)
- obsługa klienta- wprowadzanie wniosków do systemów bankowych- sprzedaż produktów finansowych- samodzielne zarządzanie placówką- obsługa urządzeń biurowych- praca na terenie Zawiercia
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 Blaut Barbara - 2018-07-04 - Zawiercie (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)
zamawianie transportów, przygotowywanie dokumentacji ważenia towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru, sprawdzanie jakości towaruStanowisko dla bezrobotnego powyżej 30 roku życia spełniającego co najmniej jedno z niżej wymienionych kryteriów:1/ bezrobotny długotrwale,2/ bezrobotny powyżej 50 roku życia,3/ bezrobotny korzystający ze świadczeń z pomocy społecznej,4/ bezrobotny posiadający co najmniej jedno dziecko do 6 roku życia lub co najmniej jedno dziecko niepełnosprawne do 18 roku życia,5/ bezrobotny niepełnosprawny.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Przygotowywanie zadaniowego planu pracy (części merytorycznej). Opracowywanie sprawozdań i analiz z rynku pracy. nadzór nad wydatkami środków finansowych oraz opisywanie faktur z zakresu rynku pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-31 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie dokumentacją księgową, kontrola dokumentów, dekretacja i rozliczanie dokumentów, przygotowywanie danych do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Suwałki (podlaskie)
wykształcenie średnieznajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie min. w stopniu komunikatywnym
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)
obsługa fotobudki, wideobudki, obróbka graficzna zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Żuromin (mazowieckie)
PRACA NA TAŚMIE PRODUKCYJNEJ PRZY OBRÓBCE DROBIU, FILETOWANIE, TRYBOWANIE, PAKOWANIE
kontakt przez OHP - 2018-01-31 - Finlandia (Finlandia)
układanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego , wyliczanie zaliczek na podatek, wyliczanie i wystawianie faktur VAT, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Kirsztajnów (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Polkowice (dolnośląskie)
montowanie oraz uruchamianie i konfigurowanie instalacji TV-SAT i CCTV, naprawy urządzeń;
MARDIS Roman Maciejewski - 2016-07-21 - Karczyn (dolnośląskie)
Rozwożenie napojów oraz alkoholu po sklepach, rozliczanie dokumentów. Wysokość wynagrodzenia 2000 zł netto. Miejsce pracy: powiat kartuski.
"SEZAM-FURMAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Kartuzy (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-reprezentowanie firmy- opracowywanie ofert handlowych i materiałów marketingowych- nadzorowanie portali branżowych- aktywne pozyskiwanie klientów-realizacja prac związanych z org. wydarzeń marketingowych, w tym współpraca z partnerami,sponsorami i patronami-prowadzenie rozmów handlowych-aktualizacja strony internetowej-tworzenie baz klientów-formuowanie pism
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów , uwydatnienie i poprawianie wsparcia wszystkiego co jest związane z IT. Świadczenie usług IT (Mac OS - 80%, Windows - 20%). Rozwiązywanie kwestii technicznych, współpraca ze sprzedawcami sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
obróbka granitu, montaż na cmentarzu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Uniejów (łódzkie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Nowa Sól (lubuskie)
Przygotowywanie samochodów do transportu (chłodzenie pojazdów), załadunek oraz rozładunek wyrobów piekarniczych, umiejętność posługiwania się rejestratorem temperatury połączonego z drukarką temperatur, prowadzenie dokumentacji dowód dostaw, zbiór pustych koszy, wykonywanie obowiązków związanych z utrzymaniem czystości pojazdów, praca w niskich temperaturach, w godz. nocnych oraz w sytuacjach uzasadnionych potrzeb pracodawcy praca w godz. nadliczbowych, transport towarów w różne rejony Polski. Wymagane: wykształcenie min. średnie, sprawność fizyczna niezbędna do dźwigania koszy z wyrobami piekarniczymi, sprawny wzrok, umiejętność posługiwania się rejestratorem temperatury połączonego z drukarką temperatur, gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym (godz. nocnych) oraz godz. nadliczbowych (praca w różnych godzinach), w niskich temperaturach, prawo jazdy kat. B, ważne badania - psychotesty, min. 3 miesięczne doświadczenie na stanowisku kierowca samochodu dostawczego
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Sulęcin (lubuskie)
telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, doradztwo i zawieranie umów ubezpieczenia, obsługa posprzedażowa klienta
FIX FORUM LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Kraczkowa (podkarpackie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowanie dokumentacji technicznej, technologicznej oraz normalizacyjnej dla produkowanych w fabryce wyrobów dla branży ciepłowniczejWykonywanie prób i testów surowców, półproduktów, materiałów pomocniczych i wyrobów gotowychPrzygotowanie danych do wyceny nowych wyrobów Udział w zlecaniu badań w celu uzyskania atestów i certyfikatów na wyroby Spółki .Udział w projektach rozwojowych .Prowadzenie szkoleń z zakresu montażu wyrobów termokurczliwych .Doradztwo techniczne z zakresu możliwości i sposobu stosowania wyrobów termokurczliwych .Obsługa systemu ERP w zakresie wprowadzania danych technicznych i kalkulacji TKW.
RADPOL S.A. Człuchów - 2018-01-16 - Człuchów (pomorskie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
PRACE PORZĄDKOWE I REMONTOWE NA TERENIE ZAZY FIRMY
USŁUGI TRANSPORTOWE PATRYK SZANIAWSKI - 2016-03-30 - Żabice (lubuskie)
obsługa klienta przy barze, praca na kasie
kontakt przez OHP - 2017-09-12 - Chyżne (małopolskie)
1. Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2. Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów4. Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów ofer
Brand Distribution Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)