SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 1716) Bydgoszcz oferta pracy PRIORYTET SN Sp z.o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 1716)
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników z Ukrainy i Europy Wschodniej, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, ocena przydatności pracowników, stosowanie procedur rekrutacyjnych i kanałów informacyjnych
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRIORYTET SN Sp z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 33 lok. 1A, 85-005 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Europy Wschodniej, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, ocena przydatności pracowników, stosowanie procedur rekrutacyjnych i kanałów informacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 1716)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Data zakończenia pracy: 22.06.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie średnie i doświadczenie na stanowisku, znajomość rynku rekrutacji, uregulowań i przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców w Polsce, znajomość technik rekrutacji i procedur wyboru pracowników, znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: PRIORYTET SN Sp z.o.o.
danePracodawcy_nip: 9671394522
danePracodawcy_regon: 367698507
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gdańska 33 lok. 1A, 85-005 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
PRIORYTET SN Sp. z o.o. ul. Gdańska 33 lok. 1A, 85-005 Bydgoszcztel. 574-259-889 w godz. 10-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 33 lok. 1A
danePracodawcy_nrKraz: 16966
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|812
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2fca38e66e06a5e045170da1363f37f9
Podobne oferty pracy
zarządzanie zespołem sortowaczy
Zakłady Usługowe "EZT" S.A. - 2018-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i księgowanie list płac, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dot. wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, US, prowadzenie selekcji i wstępnej rekrutacji pracowników, rozliczanie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Łebieniec (pomorskie)
przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt
Domy Wczasowe WAM sp. z o.o. w Warszawie - 2017-06-14 - Jurata (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2018-05-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
1. Nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, kontrola surowców i nadzór nad poprawnością stosowania receptur. 2. Udział we wdrażaniu nowych technologii.3.Wypełnianie dokumentacji technologicznej.4. Nadzór nad aparaturą kontrolno – pomiarową. 5. Tworzenie treści etykiet produktów. 6. Uczestnictwo w kontrolach, audytach. 7. Wykonywanie audytów wewnętrznych i dostawców. 8. Współpraca z przedstawicielami innych działów.
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-05 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
obsługa techniczna urządzeń wchodzących w skład wypożyczalni rowerów miejskich, naprawa terminali, fremlocków, komputerów pokładowych i montaz tych urządzeńzatrudnienie na umowę zlecenie około 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność według potrzeb cały tydzień w godzinach 9:00-19:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH (OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE). ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI, NADZÓR NA PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM REKLAMACJI. MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ MODY I WZORNICTWA, OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI. Wynagrodzenie 2500.00 zł brutto, 2200,00 podstawa + 300,00 premia; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-04-25 - Słupsk (pomorskie)
Brak danych
Agro-Rydzyna Sp. z o.o. - 2017-12-28 - Jastrowie (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników na powierzone stanowiska. spisywanie umów z kandydatami. Obsługa kandydatów w biurze.
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie pracowników z Europy Wschodniej, organizacja pracy pracowników zagranicznych
MLG TRADE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
f
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie zamówień, analiza ofert
GRUPA SOLAR Piotr Wójcik - 2017-11-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
praca wdziale kadr: naliczanie wynagrodzeń, obsługa ZUS, PFRON, GUS w zakresie dotycz acym spraw personalnych, analizy
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-05-27 - Brzyście (podkarpackie)
wg zakresu czynności
YARD HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-08 - Radomsko (łódzkie)
Sprzątaczka biurowa.
Firma Handlowo-Usługowa "BŁYSK" Dariusz Buśko - 2017-01-05 - Zbąszynek (lubuskie)
współpraca z menedżerami w celu koordynacji rocznego budżetu i miesięcznej analizy wariancji w zakresie informacji zarządczej, współpraca z działem produkcji w celu koordynacji analizy wariancji zleceń produkcyjnych, współpraca z działem inżynierii i produkcji w celu koordynowania routingów i szybkości pracy maszyn w celu zapewnienia danych źródłowych do analizy, identyfikowanie słabych punktów kontroli wewnętrznej i zgłaszanie usprawnień, przygotowywanie analiz, raportowanie miesięcznych wyników dla kadry zarządzającej i kierowniczej, monitorowanie kosztów BOM w systemie, obliczanie kosztów produktu i wsparcie działu sprzedaży w kwotowaniu, wsparcie ww.przygotowaniu terminowego i dokładnego budżetu rocznego, prognozy śródrocznej i miesięcznych prognoz dla zakładu, przygotowywanie wszelkiego rodzaju sprawozdań finansowych wymagających przez centralę w Chinach w wyznaczonym formacie dla podmiotów z regionów EMEA, w oparciu o wymagania każdej jednostki biznesowej, przygotowywanie i stale ulepszanie procedur pracy
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Tychy (śląskie)
stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog; analizowanie pod względem formalno-prawnym: projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych, projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów), dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań; dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi: opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych, wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.); występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej; prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2); przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych; udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLogpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich i w Turcji, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacj sprzedażowej.
GEVLINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Godzisz (mazowieckie)
Prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa plotera tnącego sterowanego numerycznie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu AutoCad. Znajomość rysunku technicznego w podstawowym zakresie. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-411-42-66, 503-149-649) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefowska 5, 40-144 Katowice).
AQUADEM-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż usług i budowanie relacji z klientami
K-EX Sp z o.o. - 2016-07-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, znajomość obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych, prace porządkowe na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Częstochowa (śląskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
bezpośrednia i pośrednia obsługa klientów z Chin i Wietnamu, wysyłka ofert
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analiza rynku, wystawianie produktów w sklepie internetowym i na serwisach aukcyjnych, fotografia i obróbka zdjęć produktów, umiejętność pracy w zespole,
ACK Jacek Księżarek - 2018-06-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nauczanie mediów cyfrowych Sala C
Robert Burszewski - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)