SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Lesznowola oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie pracowników, w tym chińskojęzycznych, dla nowych projektów planowanych do realizacji przez Spółkę, prowadzenie rekrutacji i dalszy nadzór nad zatrudnionymi pracownikami Spółki w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków, kontakt z Kontrahentami Spółki z Chin
Data publikacji: 2018-09-26
Lokalizacja: Lesznowola (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lesznowola, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie pracowników, w tym chińskojęzycznych, dla nowych projektów planowanych do realizacji przez Spółkę, prowadzenie rekrutacji i dalszy nadzór nad zatrudnionymi pracownikami Spółki w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków, kontakt z Kontrahentami Spółki z Chin
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lesznowola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Data zakończenia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 27.09.2018
Oferta pracy ważna do: 10.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• Nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania jakością oraz jego dalszy rozwój;• Tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego;• Statystyczna analiza zdolności procesów,• Nadzór nad środkami pomiarowymi;• Opracowywanie reklamacji, raportów 8D;• Współpraca z innymi działami firmy w zakresie doskonalenia jakości
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-06-17 - Mława (mazowieckie)
Doskonalenie i optymalizacja procesu produkcji, rozwiązywanie problemów produkcyjnych, testy, próby, opracowywanie raportów, analiz wyników , monitorowanie jakości produkcji, surowców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakup i sprzedaż materiałów do produkcji i wyrobów gotowych )branża metalowa), zdobywanie nowych klientów, wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji, opracowywanie dokumentacji do przetargów i tym samym zabezpieczenie produkcji.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-02-02 - Bieruń (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Planowanie produkcji, kontrolowanie realizacji planów produkcji, planowanie logistyki i pakowania nowych produktów, przygotowywanie raportów, nadzór nad całym łańcuchem dostaw, wypełnianie danych o produktach, tworzenie zamówień surowców, wystawianie faktur, optymalizacja i kontrola stanów magazynowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, kontroling budżetów projektowych, systematyczne raportowanie statusu projektów, systematyczne raportowanie godzin projektowych
EDS Polska Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Rydułtowy (śląskie)
badanie i analiza zagranicznych rynków zaopatrzenia i zbytu na systemy obrony przeciwlotniczej i przeciw rakietowej, przygotowanie i udział w prowadzeniu negocjacji handlowych, realizacja obsługi kontrahentów handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskelnej, obsługa urządzeń sklepowych, przyjmowanie towarów, obsługa klienta
MAT Mirosław Adam Trzciński w Gołdapi - 2016-03-11 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Branża: produkcja systemów uzdatniania wody.Realizacja sprzedaży towarów do klientów, pozyskiawanie nowych klientów, analiza ofert konkurencyjncyh, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów uzbeckich, kontaktowanie sie z kontrahentami i klientami, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 11-14
Canapca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-23 - Raszyn (mazowieckie)
Przedmiotem umowy jest realizacja przez Zleceniobiorcę programu korekcyjno- edukacyjnego w oparciu o wytyczne zawarte w:1.Ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.);2.Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno- edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno- edukacyjne.3.Krajowym Programie Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014- 2020.4.Ramowym Programie Oddziaływań Korekcyjno-Edukacyjnych dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie dla Województwa Dolnośląskiego, stanowiącym Załącznik nr 3 do Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2015 2020, przyjętego Uchwałą Nr 710/V/15 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 16 czerwca 2015 r. Wymagania dotyczące realizacji Programu:1. Łączny czas Programu powinien obejmować 60 godzin zajęć grupowych i 10 godzin spotkań indywidualnych z uczestnikami Programu.2. Miejsce realizacji Programu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu.3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji dotyczącej realizacji Programu : listy obecności, sprawozdanie, udokumentowanie rozmów indywidualnych.4. Termin realizacji: wrzesień 2017 r. - grudzień 2017 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-05 - Pszczyna (śląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie i wzmacnianie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych, aktywna sprzedaż produktów z oferty firmy, negocjacje warunków handlowych z dostawcami i klientami, przygotowywanie wycen i ofert handlowych, prowadzenie prezentacji biznesowych oraz rozmów handlowych
ALKAM SECURITY Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
wykonywanie pizzy,dobry smak i poczucie estetyki dań
Bistro-Kawiarnia Pizzeria "Pepino" Beata Szczygieł - 2018-01-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa organów wyborczych, prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wyborczych,prowadzenie spraw związanych ze sprawozdaniami finansowymi, archiwizowanie dokumentacji wyborczej
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-04-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizowanie planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
"PARTNER CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Wolbórz (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, obsługa bezpośrednia telefoniczna, e-mailowa klientów, obsługa administracyjna, pozyskiwanych klientów( przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności , ewidencjonowanie reklamacji) , przygotowanie spersonalizowanych ofert handlowych, regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych, inicjowanie spotkań biznesowych u klienta w siedzibie firmy
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-11-30 - Borzytuchom (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kompletacja zamówień do drogerii
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Pyskowice (śląskie)
obsługa ZSI Maks; dekretowanie i księgowanie faktur zewnętrznych, faktur kosztowych; analiza sald rozrachunków, rozliczanie płatnosci z dostawcami i odbiorcami; rozliczanie delegacji służbowych i szkoleń; prowadzenie ewidencji zapasów, rozliczanie magazynów; rozliczanie produkcji ekogroszku; obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie płatnościGodziny pracy: 7-15
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2018-06-12 - Krasnystaw (lubelskie)
kelner
Aqua project s.c. Damian Korzeń i Agnieszka Kwoka-Szaknis - 2016-04-18 - Mielec (podkarpackie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dań zgodnie z zaleceniami dietetyka oraz wykonywanie czynności związanych z pracą na kuchni
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POWRÓCISZ TU" - 2018-03-28 - Turek (wielkopolskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów Handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
Liberty Poland S.A. - 2017-02-23 - Bytom (śląskie)