SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA OFERT Kielce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA OFERT
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Wstępne zaprojektowanie wyrobu oraz przygotowanie listy części wyrobu.2.Określenie kosztu materiałów oraz pracochłonności wyrobu.3.Określenie kosztu wyrobu.4.Podanie kosztu robót zlecanych na zewnątrz.
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Wstępne zaprojektowanie wyrobu oraz przygotowanie listy części wyrobu.2.Określenie kosztu materiałów oraz pracochłonności wyrobu.3.Określenie kosztu wyrobu.4.Podanie kosztu robót zlecanych na zewnątrz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA OFERT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
czytanie dokumentacji technicznej w języku angielskim
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytania rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku konstruktora/technologa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
mile widziane doświadczenie w branży produkcji zbiorników ciśnieniowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Budownictwo ogólne inżynieria lądowa
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?61df6be7f2730ea3122f038080caa5b8
Podobne oferty pracy
1. przyjmowanie i kontrola dokumentów otrzymanych z zewnątrz, oraz z wewnątrz biura. 2. rozliczanie i sporządzanie dowodu wypłaty zaliczek. 3. rozliczanie magazynu żywnościowego. 4. rozliczanie dochodów budżetowych i dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku dochodów. 5. rozliczanie kosztów placówek zgodnie z zawartymi porozumieniami. 6. dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. 7. import list płac w systemie księgowym. 8. terminowe sporządzanie przelewów oraz zestawień niezbędnych do ich akceptacji. 9. analiza sald kont, rozrachunków, realizacji dochodów i wydatków w stosunku do planów finansowych oraz zestawień majątku z ewidencją księgową. 10. prowadzenie ewidencji (cząstkowych rejestrów jednostki) dla potrzeb podatku od towarów i usług. 11. sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7 lub (korekty deklaracji) za dany okres rozliczeniowy. 12. przekazywanie środków finansowych na zapłatę podatku VAT. 13. księgowanie umorzeń środków trwałych. 14. prowadzenie windykacji należności (noty odsetkowe, potwierdzenia sald). 15. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. 16. zatwierdzanie dokumentów. 17. finansowa obsługa funduszu świadczeń socjalnych. 18. współpraca z prowadzonymi placówkami w celu zapewnienia prawidłowej obsługi finansowo księgowej.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Spawy zawiązane z transportem, spedycją w zakądzie produkcyjnym
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-02-02 - Jasło (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; [Praca na czas określony] : 17.10.2016r. - 30.06.2017r.[Godzina zakończenia pracy] : 14:30[Wymiar czasu pracy] : 13/24 godz. tygodniowo = 0,54 etatu
Szkoła Podstawowa im. Wandy Chotomskiej w Domaradzu - 2016-09-28 - Domaradz (pomorskie)
Prace techniczne oraz nadzór na systemami Filii ZOK w Starym Kisielinie
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2020-01-13 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Stara Łubianka (wielkopolskie)
prace murarskie
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Świętochłowice (śląskie)
Pozyskiwanie funduszy, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Milicz (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość lub ekonomia); min. 2 lata doś. zawodowego; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; mile widziana znajomość programu Reset2; doświadczenie w obszarze wyliczania wynagrodzeń, praktyczna wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, znajomość programów płacowych, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, odporność na stres jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO - 2017-11-21 - Gliwice (śląskie)
- wprowadzanie zamówień wchodzących do firmy do systemu informatycznego -projektowanie tablic drogowych i informacyjnych zgodnych z zamówieniem -opracowywanie technologii dla nowych produktów, procesów, usług -wykonywanie kalkulacji TKW i CKW wyrobów -współpraca z innymi działami.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, -zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, -wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, -przelew wynagrodzenia zawsze na czas, -miłą atmosferę w pracy
ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, prace administracyjno -biurowe
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Skawina (małopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTóW, WYKONYWANIE POKAZóW PROPONOWANYCH URZąDZEń, PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI FIRMY (praca w siedzibie firmy+praca w terenie-obszar woj.śląskiego)
ZHU AQUA Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Będzin (śląskie)
1. Administrowanie siecią teleinformatyczną ZPO oraz zapewnieniepoprawnego działania i bieżące utrzymanie serwerów, switchów, routerów itowarzyszących im systemów informatycznych. 2. Wykonywanie czynnościzwiązanych z diagnostyką, naprawą, modernizacją, bieżącymi przeglądami ikonserwacją, usuwaniem awarii sprzętu informatycznego zainstalowanych wposzczególnych komórkach organizacyjnych i pracowniach. 3. Prowadzenierejestru sprzętu informatycznego i oprogramowania.
Zespół Placówek Oświatowych - 2019-04-15 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produktów i usług kompleksowae tworzenie ofert. Utrzymywania trwałych i pozytywnyahc relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie treningu sportowego w zakresie piłki nożnej
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Żuromin (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Z ZAKRESU POŻAROWEGO, GWO,, MEDYCZNEGO, ADN, ADR, PRZEWOZU ŁADUNKÓW NIEBEZPIECZNYCH.POMOC W PRZYGOTOWANIU I PROWADZENIU ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH OSRM.PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ.NADZÓR TECHNICZNY NAD EKSPLOATACJA I PRAWIDŁOWYM WYKORZYSTYWANIEM SPRZĘTU ( W TYM INFORMATYCZNEGO) APARATURY I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH OŚRODKA.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (POŻARNICZE).OBSŁUGA KOMPUTERA.MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE.UMOWA NA CZAS PRÓBNY Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY.cv na adres email : a.druchniak (at) am.szczecin.pl
Akademia Morska - 2018-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- realizacja polityki firmy z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, BHP i HACCP, opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji.- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, w tym bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych.- proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy.- nadzór na substancjami chemicznymi i ich kartami charakterystyk.- organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP,- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej.- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego które wiąże się z wykonywaną pracą.- wykonywanie obowiązków wynikających z procedur systemu zarządzania PN-N-18001, ISO 9001, HACCP
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
prace biurowo-adminstracyjne
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; - administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16), pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie doumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie czasu pracy, itp. Wymagana wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń i podatków.
"Mo-BRUK" S.A. - 2020-03-25 - Niecew (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Radom (mazowieckie)
Rozliczanie wniosków o dofinasowanie ze środków unijnychSporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjnąUdział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektówNadzór nad poprawnością finansowo prawną projektów Współpraca z pozostałymi działami Szpitala.Praca w godz.7:25-15:00.Dodatkowo do wynagrodzenia dodatek stażowy
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu - 2019-01-24 - Opole (opolskie)
obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)
- Koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnienia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,- Koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,- Opracowywanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budżetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskami dotyczącymi dalszej jego realizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- organizowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapozniania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Skopanie (podkarpackie)
efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki,organizacja eventów,organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach,sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu Płatnik i programu Optima; znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie wynagrodzeń.
CH.TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-02 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)