SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI (NR 0886) Nowa Wieś Wielka oferta pracy TRIBO sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI (NR 0886)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie zestawień materiałóów, wprowadzanie i analiza danych, współpraca z działami projektowym i zaopatrzenia, sporządzanie raportów i analiz
Data publikacji: 2017-03-21
Lokalizacja: Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TRIBO sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie zestawień materiałóów, wprowadzanie i analiza danych, współpraca z działami projektowym i zaopatrzenia, sporządzanie raportów i analiz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI (NR 0886)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Wielka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Wielka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość arkusza EXCEL,płynność posługiwania się formułami,
Nazwa pracodawcy: TRIBO sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Al. Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt pod nr tel. 52 381 23 78 lub osobiście Nowa Wies Wielka, ul. Aleja Pokoju 5
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Nowa Wieś Wielka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Wieś Wielka
Ulica pracodawcy: Al. Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.03.2017
Oferta pracy ważna do: 21.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
-telefoniczna sprzedaż w kanale gastronomicznym-analiza potrzeb i ofertowanie-aktywe pozyskiwanie zamówień i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, -monitorowanie zatowarowania Klientów, -realizacja akcji promocyjnych i targetów sprzedażowych
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Krzeszowice (małopolskie)
SPRZĄTANIE KLAS, AULI, KORYTARZY, POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I TOALET, MYCIE OKIENna spotkanie umawiać się telefoniczniewymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, 1 rok doświadczenia
Gmina Miasto Szczecin Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Tadeusza Szeligowskiego - 2018-01-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie współpracy, reprezentowanie firmy na rynkach międzynarodowych, samodzielne działania handlowe oraz inne obowiązki wynikające ze stanowiska. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00 - 16:00, wynagrodzenie podstawowe + premia
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Przygotowanie ofert przetargowych, wykonywanie kosztorysów, analiza ofert dostawców
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-12 - Sosnowiec (śląskie)
Tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excel Odpowiedzialność za przygotowanie, aktualizowanie i zarządzanie planami projektu, a także kontrola jakości i ryzyka zgodnie z wymaganiami Managera Projektu. Aktywne monitorowanie postępu prac projektowych zgodnie z najlepszymi praktykami metodyk zarządzania projektami. Wsparcie zarządzania - planowanie, koordynacja, sporządzanie protokołów z posiedzeń i raportowanie dalszych działań. Odpowiedzialność za modelowanie procesów biznesowych, standaryzację i optymalizację
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzenie listy płac, prowadzenie dokumentacji ZUS, zaiświadczenia dla pracowników, realizacja spraw kadrowych.
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 6 - 2018-10-09 - Brzeg (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, kreatywność, znajomość rynku Europy Wschodniej (branża transportowa), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa, łańcucha dostaw towarów, gromadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych. Współpraca z kontrahentami z rynków wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
WYSZUKIWANIE KONTRAHENTÓW, NOWYCH KLIENTÓW (ODBIORCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH) NA KUBIE I W KRAJACH AFRYKI PÓŁNOCNEJ. ZNAJOMOŚĆ RYNKU MOTORYZACYJNEGO W TYCH KRAJACH. NEGOCJOWANIE UMÓW I WARUNKÓW ZBYTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH. KONTAKTY Z POTENCJALNYMI KONTRAHENTAMI NA KUBIE.
STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW - 2017-05-04 - Stróżewko (mazowieckie)
Przedmiotem umowy jest realizacja przez Zleceniobiorcę programu korekcyjno- edukacyjnego w oparciu o wytyczne zawarte w:1.Ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.);2.Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno- edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno- edukacyjne.3.Krajowym Programie Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014- 2020.4.Ramowym Programie Oddziaływań Korekcyjno-Edukacyjnych dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie dla Województwa Dolnośląskiego, stanowiącym Załącznik nr 3 do Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2015 2020, przyjętego Uchwałą Nr 710/V/15 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 16 czerwca 2015 r. Wymagania dotyczące realizacji Programu:1. Łączny czas Programu powinien obejmować 60 godzin zajęć grupowych i 10 godzin spotkań indywidualnych z uczestnikami Programu.2. Miejsce realizacji Programu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu.3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji dotyczącej realizacji Programu : listy obecności, sprawozdanie, udokumentowanie rozmów indywidualnych.4. Termin realizacji: wrzesień 2017 r. - grudzień 2017 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Nowy Targ (małopolskie)
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-03-27 - Gorzyce (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa partnerów handlowych z Rosji i Ukrainy. Realizowanie planów sprzedaży mebli. Pozyskiwanie wiedzy o rynku meblarskim. Posługiwanie się branżową terminologią w języku ukraińskim lub rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łobodno (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Biuro Podróży Euro-Relax - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
kadry, czas pracy, płace
SANTINES Sp. z o.o - 2016-08-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
Rozmowy handlowe, ofertowanie i utrzymanie dobrych relacji zpartnerami B2B, rozbudowa bazy kontrahentów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-06-12 - Opole (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa procesów zwiazanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywanie umów o pracę
HMG CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-02-23 - Turek (wielkopolskie)
wsparcie administracji portalu klienta, udział w przygotowaniu harmongramu i planu sprzedaży, wsparcie administracji bazy zamówień i wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)
jw.
Zespół Szkół Fototechnicznych - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych klientów. Utrzymywanie współpracy z obecnymi klientami. Przygotowywanie dla przwoźników ukraińskich instrukcji przewozu, w tym podawanie warunków przewozu, środka transportu oraz ustalanie tras. Znajomość topografii Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zakroczym (mazowieckie)
księgowaanie, fakturowanie, dokumentów na rachunkach klientów arabs, kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
organizacja transportu w kraju i poza granicą, sporzadzanie dokumentacji transportowej, obsługa klientów, optymalizacja kosztów logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Prace zgodne ze stanowiskiem.
IGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-16 - Brusy (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami doradztwa dla rolników i mieszkańców obszarów wiejskich, w zakresie systemów produkcji rolnej: rolnictwa integrowanego, rolnictwa konwencjonalnego i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe- mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, wynagrodzenie chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy-obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON-sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientem portalu turystycznego (rezerwacje hoteli, wycieczek, zmiany w rejestracjach itp.)
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
CAFE UNIVISON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Gdańsk (pomorskie)