SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Lębork oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacyjne im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 619 PLN
Zakres obowiązków: obliczanie wnagrodzeń za pracę oraz innych świadczeńpieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacyjne im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pionierów 16, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obliczanie wnagrodzeń za pracę oraz innych świadczeńpieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 619 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 619 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów komputerowo-płacowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu "Płatnik"
Nazwa pracodawcy:
Powiatowe Centrum Edukacyjne im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Pionierów 16, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Pionierów
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae54eae41f2a95375723f0a2997548d1
Podobne oferty pracy
sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,realizacja planów sprzedażowych,budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
LeasingTeam Group - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
-
OSKAR BURCHARD ASTERIA - 2016-11-03 - Kościerzyna (pomorskie)
Koordynacja działań logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kalisz (wielkopolskie)
specjalista do spraw zakupów będzie odpowiedzialny za współpracę z działem produkcji oraz działem technicznym w zakresie zakupów oraz dostaw części biorąc pod uwagę utrzymanie czasu dostaw, cen oraz jakości elementów zakupowych;obowiązki podstawowe: codzienna obsługa bieżących zamówień, kontrola jakościowa oraz kosztowa zakupowanych towarów,utrzymywanie dobrych stosunków z dostawcami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi oraz warunków dostaw,praca z dokumentacją 2D w celach określenia komponentów niezbędnych do zakupu,negocjowanie cen bazując na prototypach oraz ilościach produkcyjnych oraz monitorowanie kosztów zamówień,przygotowywanie zamówień oraz zapytań ofertowych z równoczesnym przestrzeganiem warunków zakupowych,koordynowanie spraw jakościowych oraz zmian w komponentach poprzez współpracę z dostawcami oraz działem technicznym,wyszkiwanie nowych dostawców oraz określanie ich możliwości produkcyjnych, przygotowywanie terminarzu zamówień oraz dostaw odpowiadających planom produkcyjnym;inne: ewaluacja produktów w celach obniżenia kosztów produkcji, ciągłe udoskonalanie procesów zakupowych, współpraca z innymi działami w celach sprawnego rozwiązywania problemów,działanie jako menadżer projektu na rządanie menadżera produkcji lub wice-prezydenta d/s operacyjnych
Cold Jet Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Oborniki (wielkopolskie)
Skuteczne pozyskiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa klienta. Prowadzenie procesu sprzedaży. Organizacja logistyki.
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala - 2017-05-05 - Stara Bukówka (mazowieckie)
ORGANIZOWANIE SPOSOBÓW TRANSPORTU, ORGANIZOWANIE WSTĘPNEJ WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI, NEGOCJOWANIE CEN I WARUNKÓW DOSTAW.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Grójec (mazowieckie)
udział w naradach zarządzu dotyczących strategii firmy, , współpraca z klientami zagranicznymi (kraje UE, Rosja, Białoruś), nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, produkcyjnych, poszukiwanie nowych klinetów z Polski, krajów UE, Rosji, Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Procesowanie kuponów podatkowych (potwierdzanie i weryfikacja); wykonywanie codziennych zadań zgodnie z wewnętrznymi; kontrolami dla wszystkich przypisanych procesów; identyfikowanie problemów, przeprowadzanie działań naprawczych; pomoc przy projektach doraźnych i funkcjach, gdy jest to wymagane; rozwijanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami, kolegami i kluczowymi dostawcami wewnętrznymi; aktywne uczestnictwo w rozwoju departamentu poprzez zaangażowanie w projekty, spotkania, konferencje
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-12-31 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzorowanie i wykonywanie robót budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa polegająca na obsłudze spraw administracyjno - biurowych
kontakt przez PUP - 2020-11-16 - Słonowice (świętokrzyskie)
Jakie będą Twoje zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Co oferujemy: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym) • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2019-07-05 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa systemów sprzedażowych firmy, bieżące raportowanie działań sprzedażowych, dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji z nimi,- realziacja wyznaczonych celów sprzedażowych,- przyjmowanie klientów indywidualnych i przekazywanie informacji o zakresie działaności firmy.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie szeregu wyspecjalizowanych czynności związanych czynności związanych z operacjami na papierach wartościowych; - identyfikowanie niezgodności między księgami pracodawcy a księgami depozytariuszy oraz operacjami na rachunkach banków korespondentów; - współpraca z innymi zespołami w ramach struktur pracodawcy oraz instytucjami zewnętrznymi w celu prawidłowej priorytetyzacji oraz zapewnienia rozwiązania dla zidentyfikowanych niezgodności w księgach; udział w projektach i inicjatywach związanych z poprawą efektywności procesów wewnątrz zespołu oraz w ramach procesów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej.
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Białystok (podlaskie)
malawanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
"INŻYNIER" DARIUSZ WILCZYŃSKI - 2017-06-28 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obliczanie wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków chorobowych, odpraw emerytalnych i jubileuszy, ekwiwalentów za urlop i innych,- sporządzanie list wypłat z tytułu wynagrodzeń osobowych, umów o dzieło i umów zleceń oraz świadczeń finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Funduszu Motywacyjnego,- miesięczne i roczne rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, podatku od nagród konkursowych i dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- sporządzanie deklaracji ZUS, korekt do deklaracji, zarejestrowań i wyrejestrowań pracowników i zleceniobiorców i inne,- prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, komornikami, innymi urzędami w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
przygotowanie tuszek do obróbki termicznej, ręczne odpierzanie, patroszenie, segregacja, pakowanie drobiu, czyszczenie i dezynfekowanie
Zakład Wielobranżowy Adam Brzozowski - 2016-09-27 - Serock (kujawsko-pomorskie)
- Kompleksowa obsługa klienta eksportowego.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-13 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Aktywne propagowanie kultury bezpiecznej pracy wśród pracowników, kontrahentów, dostawców Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i stanu BHP oraz współpraca z kierownictwem Firmy w celu poprawy warunków pracy Prowadzenie szkoleń wstępnych BHP, kierowanie pracowników na badania lekarskie Realizowanie zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom monitorowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych Opracowywanie wewnętrznych instrukcji, procedur, zarządzeń Opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań eliminujących zagrożenia na stanowiskach pracy Gospodarowanie odzieżą roboczą, środkami ochrony osobistej oraz prowadzenie ewidencji kart przydziału Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowych Realizowanie zadań związanych z systemami OHSAS 18001/45001, ISO 14001, ISO 9001
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-24 - Chojnice (pomorskie)
- kompleksowa obsługa klientów telefoniczna oraz mailowa- utrzymanie pozytywnych relacji z klientami- praca w języku urdu- praca może odbywać w trybie zdalnym i stacjonarnym
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, praca z personelem, zapewnienie atmosfery w pracy, kontrola zamówiń, prawidłowa transakcja, okresowa inwentaryzacja ( branża gastronomiczna). Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydató telefonicznyOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego;organizacja pokazów, demonstracji i szkoleń dla rolnikówudzielanie pomocy rolnikom i mieszkańcom wsi w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków UE i innych instytucji. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniapraca: w biurze oraz w terenie, dysponowanie samochodem osobowym
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2019-05-14 - Opole (opolskie)
poszukiwanie nowych kontrahentów, budowanie współpracy z klientami, organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów
FUTURE LEADER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)