SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Gdynia oferta pracy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - deklaracje do ZUS i Urzędu Skarbowego - znajomość programu Płatnik - płace, finanse i rozrachunki, kadry (Program) - sporządzanie sprawozdawczości
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płk. Stanisława Dąbka 207, 81-155 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- deklaracje do ZUS i Urzędu Skarbowego - znajomość programu Płatnik - płace, finanse i rozrachunki, kadry (Program) - sporządzanie sprawozdawczości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe mgr- 2 lata, wykształcenie średnie - 3 lata. Umiejętność płac w jednostkach budżetowych, znajomość Płatnika, Płace Progmana. Możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
Nazwa pracodawcy:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Płk. Stanisława Dąbka 207, 81-155 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - akta osobowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Płk. Stanisława Dąbka
Numer budynku pracodawcy: 207
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?90d698d82257af3b0a3e1988c128ebe5
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów i nowych dostawców na terenie Bliskiego Wschodu ( kraje arabskie)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż i demontaż dachów, praca na terenie powiatu mławskiego
Usługi Dekarsko-Handlowe "EKO-DACH" Jerzy Cychowski - 2019-05-06 - Mława (mazowieckie)
Specjalista sprzedazy internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Oława (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
- Opracowywanie konstrukcji elektronicznych lamp oraz sterowań- Samodzielne prowadzenie wszystkich etapów projektu;- Opracowywanie dokumentacji technicznej nowych produktów, urządzeń;- Opracowywanie i wykonywanie rysunków, wykazów kompletacyjnych;- Opracowywanie kalkulacji ofertowej i powykonawczej;- Nadzorowanie wykonania prototypów; - Pełnienie nadzoru konstrukcyjnego nad wykonaniem wyrobu;- Analiza dokumentacji konstrukcyjnej i przyjętych rozwiązań- Sporządzanie instrukcji stanowiskowych i dokumentacji DTR;- Doskonalenie rozwiązań konstrukcyjnych już istniejących- Gotowość do wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;- Współpraca z produkcją w zakresie wykonania projektu;- Odpowiedzialność za terminową realizację projektów;
"FAMOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kontakt i obsługa klientów w zakresie przyjmowania zleceń oraz wysyłki dostaw, - Kontrola i nadzór nad realizacją zamówień klientów zgodnie z ich wymaganiami, - Fakturowanie, terminowy przepływ dokumentów, - Współpraca z działem handlowym
ALURON sp. z o.o. - 2019-08-29 - Zawiercie (śląskie)
pełna obsługa kadrowo płacowa, obsługa rachunków bankowych (płatności i rozrachunki)
Transtech Sp. z o.o. - 2019-06-17 - Police (zachodniopomorskie)
Pakowanie i adresowanie paczek• Przyjmowanie paczek i układanie towarów w magazynie• Wystawianie dokumentów sprzedażowych• Obsługa programu księgowego Optima• Dbałość porządek w magazynie• Generowanie etykiet adresowych• Obsługa zamówień
MM500 SPÓŁKA CYWILNA MICHAŁ WĘGRZYN, MICHAŁ KLESZCZ - 2016-09-16 - Straszęcin (podkarpackie)
obsługa klientów i projektów
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Gdynia (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasowa, prawidłowe rozliczanie się z codziennych utargów kasowych, wystawianie faktur VAT, rozliczanie kasjerów, przyjmowanie zwrotów i reklamacji, przygotowywanie konwojów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przestrzeganie porządku na stanowisku pracy, współdziałanie w tworzeniu wizerunku firmy.
Korina Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w przygotowaniu ofert budowlanych, pomoc w przygotowywania przetargów, bieżąca analiza usterek, współpraca z podwykonawcami.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-09-18 - Luzino (pomorskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-02-16 - Rusiec (łódzkie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawieńpraca w godz. 7-15
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)
obsługa klientawystawianie ofert handlowychobsługa systemu sprzedażypakowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Cieszyn (śląskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2018-12-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kancelaryjnasporządzanie pism i dokumentówprowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencji i spotkańprowadzenie działań promocyjnychpozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Leszno (wielkopolskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych. Praca w godzinach popołudniowych; praca w godzinach 15-19
ABC Service Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Opole (opolskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klientow biura w zakresie kadrowo-płacowym
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Puławy (lubelskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)
Opis stanowiska• Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta z językiem niemieckim• Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontrahentami• Kontakt z firmami kurierskimiWymagania• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
Specjalista ds. transportu odpowiedzialny jest za ustalanie tras przejazdu pojazdów, zajmuje się również rozliczaniem i ewidencją paliwa, odpowiedzialny jest za terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw samochodów znajdujących się w firmie. Do jego obowiązków będzie należało również optymalizacja, i kontrola kosztów i prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka zo.o. - 2017-12-22 - Mościbrody (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientami. Sprzedaż usług marketingu internetowego.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdynia (pomorskie)
-Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji;-Analiza jakościowa surowca i produktu finalnego;-Organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego; -Monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne);-Nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków;-Pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22 w Wieniotowie.
BG Production Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)