SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA Gdynia oferta pracy Korina Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kasowa, prawidłowe rozliczanie się z codziennych utargów kasowych, wystawianie faktur VAT, rozliczanie kasjerów, przyjmowanie zwrotów i reklamacji, przygotowywanie konwojów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przestrzeganie porządku na stanowisku pracy, współdziałanie w tworzeniu wizerunku firmy.
Data publikacji: 2019-11-08
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Korina Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PUŁKOWNIKA STANISŁAWA DĄBKA 338, 81-980 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kasowa, prawidłowe rozliczanie się z codziennych utargów kasowych, wystawianie faktur VAT, rozliczanie kasjerów, przyjmowanie zwrotów i reklamacji, przygotowywanie konwojów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przestrzeganie porządku na stanowisku pracy, współdziałanie w tworzeniu wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik kas
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poszukiwane osoby komunikatywne, mile widziane doświadczenie w handlu. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 07:00-21:00.
Nazwa pracodawcy: Korina Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
PUŁKOWNIKA STANISŁAWA DĄBKA 338, 81-980 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: PUŁKOWNIKA STANISŁAWA DĄBKA
Numer budynku pracodawcy: 338
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik kas
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b0079347aca3a7df71548f83e2d655a
Podobne oferty pracy
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: - pełna obsługa kadrowa klientów biura (w tym prowadzenie akt osobowych);- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych;- sporządzanie deklaracji ZUS i PIT.
PROXIMUS SP. Z O.O. - 2020-07-02 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie rozliczeń produkcji.Nadzór nad listą obecności i natychmiastowe wyjaśnianie wszelkich braków podpisów bądź innych wątpliwości.Nanoszenie na listę obecności absencji pracowniczych zgodnie z przyjętymi oznaczeniami literowymi.Rzetelne i prawidłowe sporządzanie kart pracy oraz wyliczanie wynagrodzenia akordowego zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.Kontrola prawidłowości wniosków urlopowych i wniosków o dni wolne za pracę w soboty i dni wolne od pracy.Nadzór nad odbieraniem przez pracowników dni wolnych za pracę w soboty.
ABWood Spółka z o.o. - 2018-04-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Altercar Tomasz Nawrot - 2018-08-08 - Ryjewo (pomorskie)
nadzór nad pomiarami, kierowanie grupą elektroenergetyków
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa urządzeń osuszających, ustawianie sprzętu osuszającego, konserwacja,
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień, doradztwo produktowe , przygotowywanie wycen
Producent Drzwi "Barański" Sp. J. Ignacy Barański i Zbigniew Barański - 2019-07-16 - Babięty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwach klientów Biura,- kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i wypłaty należnego wynagrodzenia pracowników klientów biura,- współpraca z ZUSem, polegająca między innymi na przygotowywaniu wszelkich oficjalnych pism dotyczących pracowników – ich zarobków czy wniosków,- obsługa funduszu PFRON,
Biuro Rachunkowe Votum Legis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-10-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
OGÓLNE PRACE STOLARSKIE, MONTAŻ MEBLI
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "LOBELA" mgr inż. Marek Moskal - 2017-10-19 - Ostrów (podkarpackie)
- Opracowywanie rocznych harmonogramów remontów, przeglądów technicznych maszyn i urządzeń- Przygotowanie, koordynacja, nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz usług utrzymania technicznego maszyn, urządzeń i infrastruktury technicznej,- Wsparcie w przygotowywanie wieloletnich i rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie inwestycji i remontów maszyn i urządzeń i infrastruktury technicznej, ich analiza i opiniowanie,- Planowanie, nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie wykonywania prac remontowych i utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i infrastruktury technicznej,- Prowadzenie dokumentacji technicznej, ewidencji zleceń, dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami, przeglądami i naprawami, bieżącej analizy stanu technicznego maszyn, urządzeń i infrastruktury techniczne,- Raportowanie bieżącego stanu technicznego maszyn, urządzeń i infrastruktury technicznej- Prowadzenie harmonogramów, dokumentacji i udział w przeprowadzaniu badań, urządzeń objętych dozorem Urzędu Dozoru Technicznego, Transportowego Dozoru Technicznego,- Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez nadzór i rozwiązywaniem bieżących problemów związanych z utrzymaniem w ruchu maszyn, urządzeń i infrastruktury techniczne.
INOFAMA SA - 2020-10-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań i odpowiedzialności:- codzienna komunikacja i obsługa określonej grupy klientów- przygotowywanie dokumentacji i organizacja dostaw towaru- współpraca z magazynem i nadzór nad prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru- przygotowywanie analiz i raportów- realizowanie planów sprzedażyPracodawca oferuje:- ciekawą i pełną nowych wyzwań pracę w profesjonalnym i młodym zespole- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
CDRL S.A. - 2019-03-28 - Pianowo (wielkopolskie)
Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. łotewski i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji firmy, obsługa urządzeń biurowych, windykacja należności, obsługa programu księgowego i bakowego;
MULTI-FRIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Lublin (lubelskie)
Prace związane z systemem instalacji elektrycznych, wentylacyjnych. Praca na terenie Małopolski, Krakowa i okolic. Praca w godzinach: 07:00-17:00 (dokładne godziny pracy do ustalenia)
Radwan Wacław Firma Handlowo Usługowa Klimacenter - 2019-02-19 - Zarzyce Wielkie (małopolskie)
przygotowanie dokumentacji dla księgowości, obsługa płatności, przygotowywanie zestawień dla potrzeb Zarządu, bieżąca obsługa klientów indywidualnych, wystawianie dokumentów sprzedaży, dokumentów zakupowych, rozliczanie kasy gotówkowej
NAWIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-13 - Siedliszcze (lubelskie)
doświadczenie pracy w dziale księgowości firmy prywatnej posiadającej wdrożony system elektronicznego obiegu dokumentów
Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-11-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
ANTARES GROUP RAMANIUK DZMITRY - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
chęć do pracy na stanowisku sprzedawcybranża ogólnospożywczapraca na 1/2 etatu ( w godzinach od 6 do 20),godziny pracy do uzgodnieniawynagrodzenie: 1000 zł brutto
CUKIERNIA Andrzej Pachura - 2017-06-13 - Odolanów (wielkopolskie)
Nadzór nad produkcją betonu, dostarczanie go do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków będzie należało przygotowanie listów przewozowych, odpisywanie na maile np. z informacją o statusie przesyłki pomaganie przy przygotowanie i wydawanie paczek oraz przygotowaniu aukcji internetowych. Rejestracja zwrotów lub wymian. Odbieranie telefonów i kontakt z klientem. Zapraszamy osoby ambitne, odważne, z nowatorską myślą, które chciałby pracować w młodym kreatywnym zespole.
Multi -Trade Joanna Lehmann - 2018-03-28 - Zasutowo (wielkopolskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
• obsługa posprzedażowa i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługa administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
Bank Pocztowy S.A. - 2018-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja przewozu towarów do klienta w Polsce i za granicą, organizacja pracy kierowców, współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi z Polski i krajów ościennych celem pełnej obsługi cyklu logistycznego.
Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. w Gdańsku - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
-pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na rozwój firmy-pozyskiwanie kontrahentów z zakresu działalności komunalnej-przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z Ustawą Pzp-monitorowanie wyników postepowań ofertowych i kompletowanie dokumentów-przygotowanie umów z kontrahentami-koordynacja realizacji zawartych umów przetargowych-prowadzenie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych
ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY OŚWIĘCIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-21 - Brzezinka (małopolskie)