SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU. DYSPOZYTOR TRANSPORU MIĘDZYNARODOWEGO. Sanok oferta pracy WOLANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU. DYSPOZYTOR TRANSPORU MIĘDZYNARODOWEGO.
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie, odbieranie zleceń transportowych,wystawianie faktur.
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: WOLANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerteż 157, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie, odbieranie zleceń transportowych,wystawianie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU. DYSPOZYTOR TRANSPORU MIĘDZYNARODOWEGO.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
WOLANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Adres pracodawcy:
36-207 Niebocko 139, powiat: brzozowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: brzozowski
Gmina pracodawcy: Dydnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niebocko
Numer budynku pracodawcy: 139
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b805a02f52390a8424d335d08291593f
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów, wystawianie dokumentów handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja personelu opiekuńczego. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zapoznanie z pracą w Dziale Jakości, administrowanie bazą danych jakości, aktualizacja, przygotowywanie nowych dokumentów systemu jakości zgodnie z potrzebami wynikającymi z rozwojem firmy, nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mielec (podkarpackie)
- obsługa urządzeń biurowych-prowadzenie korespondencji- przyjmowanie, segregowanie , klasyfikowanie dokumentów- współpraca z interesantami- przyjmowanie i składanie zamówień- wprowadzanie i wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, doradztwo w zakresie doboru oferowanych produktów, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego
AMICUS STANISŁAW MAZUREK - 2019-01-07 - Lębork (pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolu z zakresu języka francuskiego
EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska - 2016-06-03 - Chełm (lubelskie)
Pozyskuje i obsługuje najważniejszych klientów, współtworzy strategię sprzedażową, zarządza działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi.
ADVANTER-PL Spółka z o.o. - 2018-04-16 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie bilansów, kosztorysowanie ofert, prawidłowa realizacja projektu, obliczanie zapotrzebowania materiałów z projektów, zaopatrzenie budowy w materiały wg zapotrzebowania, logistyka materiałów. Praca dwuzmianowa w godz. 7.30-18.00 od poniedziałku do piątku (1 sobota w miesiącu pracująca) w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-02 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń dodatkowych, rozliczanie czasu pracy pracowników,sporządzanie deklaracji ZUS i PIT sporządzanie umów o pracę i pozostałych dokumentów związanych z zatrudnieniem, wystawianie zaświadczeń prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie raportów i zestawień.
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Dębica (podkarpackie)
Zarządzanie kontentem produktów,kompleksowa realizacja sprzedaży przez internet, obsługa e-commerce
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert turystycznych, ich promowanie i sprzedaż, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie rozmów biznesowych, również w języku angielskim, obsługa urządzeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2019-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w firmie produkcyjnej zajmującej się produkcją konstrukcji stalowych, obsługa ładowarki typu Manitou, kontrola stanu technicznego ładowarki, kontrola ilości zużytego paliwa, realizacja poleceń bezpośredniego przełożonego
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-11-25 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzedaż akcesoriów elektronicznych (praca w biurze)
kontakt przez OHP - 2019-01-18 - Rybnik (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Organizuje i nadzoruje wykonanie robót budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem, projektem budowlanym, dokumentacją wykonawczą, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz obowiązującymi przepisami prawa i wiedzą techniczną.Wykonuje pracę w zakresie organizacji i zarządzania procesem budowy. Do jego zadań należy m.in. czytanie rysunków technicznych, analiza projektu wykonawczego, a także planowanie, kontrola i ocena sposobu wykonania i postępu robót realizowanych przez zespół pracowników budowlanych.
Mariusz KUTERSKI HYDROMAK - 2018-12-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Czyszczenie, prostowanie, cięcie oraz gięcie prętów zbrojeniowych.Miejsce pracy: Województwo Pomorskie
FIRMA BUDOWLANA DOM-BUD JACEK SZYMICHOWSKI - 2017-08-18 - Kiełpino (pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą elektroniczną, telefoniczną, poprzez fax/czat, korespondencją tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań. kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2015-12-01 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Wdrażanie strategii i metod promocji, doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Włodawa (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie wycen dokumentów skierowanych do tłumaczenia, rozliczenia projektów, poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, praca w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku. Po okresie próbnym umowa o pracę.
AGNIESZKA OPAŁKO BIURO TŁUMACZEŃ HERMENEUS - 2016-04-14 - Podkowa Leśna (mazowieckie)