SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Oświęcim oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: nauka programu komputerowego ( arkusze kalkulacyjne)pozyskiwanie klientóweksponowanie towaru na ekspozycjinauka dobrego podejścia do klientazmiana wystroju w sklepiezakładanie karty stałego klientaprowadzenie dokumentacji sprzedażowejwspółpraca z hurtowniami weryfikacja merytoryczna dokumentacji. Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia
Data publikacji: 2020-04-21
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
nauka programu komputerowego ( arkusze kalkulacyjne)pozyskiwanie klientóweksponowanie towaru na ekspozycjinauka dobrego podejścia do klientazmiana wystroju w sklepiezakładanie karty stałego klientaprowadzenie dokumentacji sprzedażowejwspółpraca z hurtowniami weryfikacja merytoryczna dokumentacji. Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1213
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5492091406
danePracodawcy_regon: 362755749
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie-kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: oświęcimski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1213
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0924997
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242228
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 28.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2327b06fccf23695fa57c6a256e706b
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Sanok (podkarpackie)
obsluga maszyn sterowanych numerycznie
Zakład Kół Zębatych Cz.A. Borkowski, A.M. Olszacki - 2015-12-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań związanych z finansowaniem usług i instrumentów rynku pracy, obsługa elektronicznego systemu Syriusz, weryfikacja wniosków i dowodów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań oraz analiz. Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać do dnia 21.11.2016 r. do godz. 15.30 z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw Programów - stażysta" w zamkniętej kopercie w sekretariacie - II piętro. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14351277?version=1.0
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-11-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Ciechanów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Rozpatrywanie spraw interesantów
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jeziorzany (lubelskie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON; prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Świadczenie pracy socjalnej w tym w miejscu zamieszkania beneficjentów.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy - 2018-12-11 - Łęczyca (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta umawianie wizyt, prace porządkowe, prowadzenie terminarza
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Grójec (mazowieckie)
zarządzanie półkami sklepów, dbanie o wizualizację produktu, wdrażanie i instalacja materiałów promocyjnych, regularne wizyty w wyznaczonych sklepach.
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2016-07-29 - Koło (wielkopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośrednie kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie faktur do zamówień i bezpośrednio w koszty (bez zamówienia). Wykonywanie innych czynności przypisanych do roli Specjalisty ds. zobowiązań według wytycznych od Lidera . Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
j.w.
CONTACT POLAND Joanna Skrobisz-Sowińska - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
systematyczna kontrola jakości w czasie produkcji konstrukcji stalowych (kontrola materiałów oraz jakości gotowych wyrobów), nadzór nad prawidłową jakością produkowanych elementów, kontrola jakości wymiarów, nadzór procesu spawania i anty korozji, wykonywanie badań jakościowych w zakresie posiadanych uprawnień, kontrola spoin spawalniczych, przygotowania i wykonania powłoki antykorozyjnej, koordynacja w zakresie wyjaśnienia ewentualnych błędów, wad, niezgodności dokumentacja projektową a działem produkcji wytwórcy i działem projektowym zamawiającego, współpraca z działami kontroli jakości i produkcji wytwórcy, organizacja odbiorów z udziałem : Inwestora, Zamawiającego, Wytwórcy, systematyczne sporządzanie raportów, kompletowanie dokumentacji jakościowej, nadzór nad realizacją harmonogramów dostaw konstrukcji na teren budowy, kontakt z odbiorcami wyrobów
E003B7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Chojnice (pomorskie)
Krycie dachów blachą, obróbki blacharskie, inne prace ogólnobudowlane.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE PROBUDREM KAZIMIERZ LIPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-30 - Ogrodzieniec (śląskie)
wykonywaie czynności w zakresie taboru kolejowego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2017-02-21 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa klientów salonu fryzjerskiego
PRETTY WOMAN-BEAUTY CENTER WIOLETA ŚLEDZIEWSKA - 2018-12-13 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
bezpośrednia, e-mailowa, telefoniczna obsługa klienta; przygotowywanie, prezentacja i sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń turystycznych; prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek biura
FERAJNA Events Maciej Chodur - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie deklaracji Zus
BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN - 2016-01-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
AUTO ONE SPÓŁKA JAWNA ROBERT PILAREK I KRZYSZTOF NIESPODZIAŃSKI - 2019-02-13 - Wrząca (wielkopolskie)
sprzedaż płytek gresowych i ceramicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu subiekt, obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. 8-16
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)
- zapewnienie obsługi eksploatacyjnej nieruchomości i prowadzenie dokumentacji zasobów Gminy;- sporządzanie kosztorysów inwestorskich;- wykonywanie inspekcji wysokich obiektów budowlanych, na które jest utrudniony dostęp
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- zamawianie i zakup towarów, materiałów, sprzętu, narzędzi,- dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą PZP,- prowadzenie dokumentacji magazynowej,- prowadzenie zleceń produkcyjnych,- ewidencja materiałów i towarów,- bilansowanie stanów magazynowych,- prowadzenie ewidencji pracy kierowcy,- składanie ofert cenowych,- odpowiedzialność za gospodarkę odpadami płynnymi,- prowadzenie korespondecji związanej z zakresem obowiązków.
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA - 2019-09-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych oraz związanych z rozliczeniem produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-11-03 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
- stały monitoring bieżącego stanu należności powierzonej grupy kontrahentów,- prowadzenie negocjacji telefonicznych i korespondencji z zadłużonymi kontrahentami, ustalanie harmonogramu spłat,- wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach z Klientami,- prowadzenie windykacji należności zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami wewnętrznymi- współpraca z Radcą Prawnym- raportowanie do przełożonych
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2020-06-17 - Dębica (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałego kontaktu z dotychczasowymi odbiorcami, bieżąca obsługa klienta, nadzór nad realizacją zadań, monitorowanie rynku lokalnych inwestycji budowlanych, raportowanie wyników pracy zgodnie z wewnętrznymi wymogami
COMPLEX- BUD Spółka z o.o. - 2018-07-25 - Szczucin (małopolskie)