SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W BIURZE ORGANIZCYJNO-ADMINISTRACYJNYM Pozna艅 oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W BIURZE ORGANIZCYJNO-ADMINISTRACYJNYM
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wg programu sta偶u
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: wg programu sta偶u
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W BIURZE ORGANIZCYJNO-ADMINISTRACYJNYM
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Data zako艅czenia pracy: 30.09.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰, samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, dobra organizacja pracy w艂asnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: OBS艁UGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierownie, CV i podpisane o艣wiadczenie o zapoznaniu si臋 z Informacj膮 o prywatno艣ci
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 08.05.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.03.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dca28198f9d5eb050286fb8c9a1fa7e0
Podobne oferty pracy
prace naprawcze na sprz臋cie wojskowym zgodnie z dokumentacj膮 remontow膮 i procesem technologicznym, analizy uszkodze艅 naprawianych urzadze艅 na podst. schemat贸w eksploatacyjnych, wykonywanie kompleksowego sprawdzenia i strojenia naprawianego sprz臋tu
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 Warsztaty techniki Lotniczej - 2019-09-27 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Bia艂ystok (podlaskie)
Obs艂uga klient贸w rosyjsko j臋zycznych, sprzeda偶 ofert oraz promocja na rynek wschodni
kontakt przez PUP - 2020-11-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- Wype艂nianie obowi膮zk贸w s艂u偶by bhp zgodnie z zakresem wynikaj膮cym z rozporz膮dzenia w sprawie s艂u偶by bhp. Przeprowadzanie szkole艅 bhp. - Wynagrodzenie: 3100 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze kierunkowe - BEZPIECZE艃STWO I HIGIENA PRACY lub studia podyplomowe z zakresu BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY. Minimum roczne udokumentowane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. BHP. Mile widziane do艣wiadczenie w bran偶y budowlanej. Znajomo艣膰 przepis贸w bhp i przeciwpo偶arowych. Gotowo艣膰 do podr贸偶y s艂u偶bowych. Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 504-014-886) lub e-mail: iwona.lozynska (at) szkolenia-bhp.pl
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T IN呕YNIERYJNYCH "BE-HA-PE" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-01 - Katowice (艣l膮skie)
Dostawa towar贸w do klient贸w, zbieranie zam贸wie艅, pobieranie p艂atno艣ci.
PRZEDSI臉BIORTSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE MONA WIES艁AW KUSIAK - 2015-12-04 - Kalisz (wielkopolskie)
- bie偶膮ca kontrola jako艣ci produkt贸w- pobieranie pr贸bek wyrob贸w z partii produkcyjnych- prowadzenie bada艅 produkcyjnych
BAUSER POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-04-23 - Dojutr贸w (wielkopolskie)
jw.
IVIEW RECRUITMENT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-12-20 - Pabianice (艂贸dzkie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:- tworzenie, gromadzenie, opracowywanie i przekazywanie informacji i materia艂贸w do publicznej wiadomo艣ci o dzia艂alno艣ci jednostki wojskowej;- uczestniczenie w akcjach promocyjnych, kulturalnych i militarnych organizowanych przez organy administracji pa艅stwowej, samorz膮dowej i organizacje pozarz膮dowe;- zapewnienie serwisu fotograficznofilmowego i obr贸bki technicznej materia艂贸w;- prowadzenie dzia艂alno艣ci w zakresie promocji obronno艣ci oraz wsp贸艂pracy ze 艣rodowiskiem cywilnym w celu kreowania w艂a艣ciwego wizerunku w spo艂ecze艅stwie;- utrzymywanie wi臋zi oraz wsp贸艂praca w zakresie pomocy i wsparcia kombatant贸w na obszarze odpowiedzialno艣ci jednostki wojskowej;- prowadzenie korespondencji telefonicznej/mailowej z podmiotami zewn臋trznymi.KLAUZULA INFORMACYJNAAdministrator Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1. Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej z siedzib膮 przy ul. Kawaleryjskiej 70, 15-601 Bia艂ystok. Inspektor ochrony danychMog膮 si臋 pa艅stwo kontaktowa膰 z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:o1. Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej ul. Kawaleryjska 70 15-601 Bia艂ystokom.gasowska-lupa (at) ron.mil.pl Cel i podstawy przetwarzaniaPa艅stwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy b臋d膮 przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego post臋powania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust.1 lit. a RODO), kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie.Je偶eli w dokumentach zawarte s膮 dane osobowe, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna b臋dzie Pa艅stwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie.Przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz 搂 1 rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawc贸w dokumentacji w sprawach zawi膮zanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. Okres przechowywania danychPa艅stwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym b臋d膮 przechowywane do zako艅czenia procesu rekrutacji.W przypadku wyra偶onej przez Pa艅stwa zgody na wykorzystanie danych osobowych dla cel贸w przysz艂ych rekrutacji, Pa艅stwa dane b臋d膮 wykorzystywane przez 3 miesi膮ce.Prawa os贸b, kt贸rych dane dotycz膮Maja Pa艅stwo prawo do:1.praw dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,2.prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,3.prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,4.prawo do usuni臋cia danych osobowych,5.prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urz臋du Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Pa艅stwa danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w post臋powaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pa艅stwa innych danych jest dobrowolne.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIA艁YMSTOKU - 2020-09-14 - Bia艂ystok (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej, naliczanie wynagrodze艅 pracowniczych, prowadzenie rozlicze艅 z ZUS, US, GUS, PFRON; ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, urlop贸w wypoczynkowych. Okres pr贸bny do 3 m-cy, docelowo um. na czas nieokre艣lony. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 7.30-14.30.
PRZEDSI臉BIORSTWO WYROB脫W METALOWYCH - NAPRAWA URZ膭DZE艃 ELEKTRYCZNYCH - Bogus艂aw Seemann - 2019-02-15 - Kobylnica (pomorskie)
Opracowanie i redagowanie materia艂贸w informacyjno-reklamowych; kreatywny udzia艂 w planowaniu kampanii wizerunkowych w艣r贸d pacjent贸w i lekarzy zarz膮dzanie tre艣ciami na stronie internetowej
GLOBE BADANIA KLINICZNE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-11-15 - K艂odzko (dolno艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - 艁owicz (艂贸dzkie)
POD艁膭CZENIE ZASILANIA DLA REMONTOWANYCH JEDNOSTEK ORAZ UZIEMIANIE KAD艁UB脫W, MONTOWANIE URZ膭DZE艃 GRZEWCZYCH I WENTYLACYJNYCH NA REMONTOWANYCH JEDNOSTKACH, MONTA呕 I DEMONTA呕 SPRZ臉TU NA JEDNOSTKACH (WRAZ Z POD艁膭CZANIEM I ROZ艁膭CZANIEM), MONTOWANIE O艢WIETLENIA ZAST臉PCZEGO W ZBIORNIKACH I POMIESZCZENIACH REMONTOWANYCH JEDNOSTEK, KONSERWACJA I NAPRAWY URZ膭DZE艃 ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRYCZNO-MECHANICZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA SEP DO 20 KV, MIN. 3 LATA PRACY PRZY URZ膭DZENIACH ELEKTRYCZNYCHSTAWKA ZA GODZIN臉: 19,00 Z艁
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
SPECJALISTYCZNE LABORATORIUM BADAWCZE ITA-TEST S.C. MA艁GORZATA CZAJKIEWICZ, IRENA KRUSZLENICKA - SZAPA艁AS - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
-
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PE艁NEJ DOKUMENTACJI KADROWO-P艁ACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZE艃 I SPORZ膭DZANIE LIST P艁AC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOP脫W ORAZ ZWOLNIE艃 LEKARSKICH, SPORZ膭DZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORT脫W I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-P艁ACOWEGO
HR OPTICENTER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-01 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Prowadzienie prac zwi膮zanych ze sprzeda偶膮: oferowanie produkt贸w firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produkt贸w, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrob贸w, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie harmonogramu dostaw, wysy艂ka do klient贸w, sprawdzanie cen, oraz dost臋pno艣ci adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zam贸wie艅,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produkt贸w, gromadzenie dokumentacji niezb臋dnej do przetarg贸w, wykonywanie innych zada艅 zleconych przez prze艂o偶onych.
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowo Us艂ugowe 艁UKPOL Sp. z o.o. - 2018-01-26 - 艁uk贸w (lubelskie)
Specjalista do spraw ubezpiecze艅 spo艂ecznych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
oferta dla os贸b do 30 roku 偶ycia-Specjalista do spraw sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - August贸w (podlaskie)
Wykonywanie zabieg贸w fizjoterapeutycznych i fizykoterapeutycznych, masa偶e, prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie spraw kadrowo-p艂acowych podmiot贸w gospodarczych, obs艂uga firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bie偶膮ca obs艂uga klient贸w kluczowych z kraj贸w arabskich, a tak偶e ich pozyskiwanie,odpowied偶 na zapytania ofertowe, negocjacjawarunk贸w oferowanych us艂ug, podpisanie um贸w i utrzymanie sta艂ego kontaktu z najwa偶niejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Sprzeda偶 nasion, pod艂o偶y ogrodniczych i innych artyku艂贸w ogrodniczych w hurcie.
Przedsi臋biorstwo Handlowe OGR脫D sp贸艂ka z o.o - 2019-01-29 - Zamo艣膰 (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta kierowana jest tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.- Rejestrowanie pracownik贸w, prowadzenie teczek osobowych,- Obs艂uga programu Comarch Optima,- Obs艂uga dokumentacji PFRON, sprawozdawczo艣膰 GUS- Po okresie pr贸bnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot koszt贸w dojazdu dla os贸b spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-02 - Peplin (pomorskie)
obs艂uga sklepu internetowego, sprzeda偶 zabawek dla dzieci
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Olkusz (ma艂opolskie)
Wykonywanie zada艅 zamkni臋cia dziennego/miesi臋cznego w spos贸b efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawi膮zaniu do Warunk贸w Zlecenia, Standard贸w Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepis贸w prawnych; Procesowanie zada艅 w spos贸b dok艂adny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesi臋cznie/kwartalnie/p贸艂rocznie/rocznie); Wykonywanie zada艅 opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowi膮zk贸w i z uwzgl臋dnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raport贸w zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesi臋cznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzaj膮cych si臋 i nietypowych wpis贸w do dziennik贸w dla przypisanych podmiot贸w; zapewnianie, 偶e ka偶dy wpis zosta艂o prawid艂owo wykonany - w razie konieczno艣ci stosowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych; zapewnienie, 偶e ka偶dy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem okre艣lonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupe艂niaj膮cej i komunikowanie si臋, gdy transakcje s膮 ksi臋gowane w spos贸b okre艣lony w SP; utrzymywanie dziennik贸w i tracker贸w, kt贸re umo偶liwiaj膮 realizacj臋 transakcji; Zapewnienie, 偶e konta zawieszone dla przypisanych podmiot贸w s膮 rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Ksi臋gi G艂贸wnej) do ksi臋gi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przegl膮danie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problem贸w i mo偶liwo艣ci poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wyst膮pienia b艂臋d贸w; W艂a艣ciwe i terminowe rozwi膮zywanie zapyta艅 Klient贸w; Eskalowanie zapyta艅/problem贸w/b艂臋d贸w wed艂ug dost臋pnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i post臋powanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w; Obs艂uga i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie si臋 w powy偶szym zakresie w j臋zykach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
PLANOWANIE DZIA艁A艃 PROWADZ膭CYCH DO ZREALIZOWANIA PROJEKTU, PLANOWANIE I OPRACOWYWANIE HARMONOGRAMU ORAZ KOSZTORYSU PROJEKT脫W, NEGOCJOWANIE CEN I WARUNK脫W DOSTAW, RAPORTOWANIE O POST臉PACH W REALIZACJI PLAN脫W W J臉ZYKU KOREA艃SKIM.Praca na czas okre艣lony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:15
LG Chem Wroc艂aw Energy Sp. z o.o. - 2020-11-04 - Biskupice Podg贸rne (dolno艣l膮skie)
Pe艂na obs艂uga infrastruktury i urz膮dze艅 o艣wietleniowych na terenie Szczecinka i okolic, linie kablowe nN, linie napowietrzne nN,trasy kablowe, rozdzielnie elektryczne, o艣wietlenie, inne urz膮dzenia elektryczne.
ENERGA O艢WIETLENIE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-17 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki na stanowisku pracy:-sporz膮dzanie wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego na artyku艂y 偶ywno艣ciowe zwi膮zane z planowaniem 偶ywienia funkcjonariuszy SG, pracownik贸w i innych os贸b w Warmi艅sko-Mazurskim Oddziale Stra偶y Granicznej, Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej oraz os贸b przebywaj膮cych w Strze偶onym O艣rodku dla Cudzoziemc贸w,-samodzielne rozpoznawanie rynku na dostawy, us艂ugi w dziale 偶ywno艣ciowym w celu zapewnienia nieprzerwanego zabezpieczenia potrzeb Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej, Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej oraz os贸b przebywaj膮cych w Strze偶onym O艣rodku dla Cudzoziemc贸w,-bie偶膮ce samodzielne prowadzenie elektronicznej ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych Sekcji Gospodarki Mundurowej i 呕ywno艣ciowej, prowadzenie ksi膮偶ki kontowej wydatk贸w bud偶etowych, sprawdzanie, przygotowywanie i opisywanie operacji finansowych zwi膮zanych z op艂atami na 艣rodki trwa艂e. Sporz膮dzanie sprawozda艅 rocznych ze 艣rodk贸w trwa艂ych, sporz膮dzanie Planu Zam贸wie艅 Publicznych w zakresie dzia艂alno艣ci dzia艂u 偶ywno艣ciowego. Odpowiadanie za jego realizacj臋 zgodnie z planem rzeczowo-finansowym. Branie udzia艂u w rocznym planowaniu potrzeb rzeczowo-finansowych dzia艂u 偶ywno艣ciowego,-sporz膮dzanie projekt贸w decyzji Komendanta Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej w zakresie Sekcji Gospodarki Mundurowej i 呕ywno艣ciowej i opiniowanie wniosk贸w o odp艂atne wy偶ywienie kierowane do Komendanta Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej celem uzyskania zgody,-bie偶膮ce branie udzia艂u w klasyfikowaniu i wybrakowaniu sprz臋tu Sekcji Gospodarki Mundurowej i 呕ywno艣ciowej,- kompletowanie i archiwizowanie dokument贸w celem przekazania do Archiwum Zak艂adowego.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2018-03-08 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)