SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW Z JĘZYKIEM CHIŃSKIM Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW Z JĘZYKIEM CHIŃSKIM
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: - Sporządzanie umów najmu dot. nieruchomości spółki z osobami z Chin i krajów azjatyckich.- Bieżący nadzór nad przedmiotem najmu kontakt z najemcami w języku chińskim.- Pomoc klientom posługującymi się językiem chińskim.- Prowadzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2019-12-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie umów najmu dot. nieruchomości spółki z osobami z Chin i krajów azjatyckich.- Bieżący nadzór nad przedmiotem najmu kontakt z najemcami w języku chińskim.- Pomoc klientom posługującymi się językiem chińskim.- Prowadzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 17 zł brutto/godz., nie mniej niż 2 900 zł brutto;wymiar czasu pracy 150 - 170 godzin (zgodnie z zapotrzebowaniem pracodawcy)
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW Z JĘZYKIEM CHIŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 13.12.2019
Oferta pracy ważna do: 03.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?625e40041b08c1a4e0edc4bb2ab85093
Podobne oferty pracy
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert współpracy, tłumaczenie niezbędnych informacji na język hiszpański, uczestnictwo w targach.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umowy zlecenie;-naliczanie na podst. Dokumentów żródłowych i terminowa wypłata innych należności tj.:za godziny nadliczbowe, stałe, nagrody, świadczenia z ubezpieczenia społecznego, należności z tytułu zleceń;-sporządzanie list płac dla nauczycieli oraz dla pracowników administracji i obsługi;-prowadzenie kart wynagrodzeń i zasiłkowych pracowników;-obsługa w zakresie umów cywilno-prawnych;-sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku;-prowadzenie ewidencji wydawanych zaświadczeń
Przedszkole Nr 56 - 2019-02-19 - Gdynia (pomorskie)
Segregacja i sortowanie odpadów. Praca stojąca w klimatyzowanym pomieszczeniu.
VANNER S.C. M. Ciak-Sabatowska, J. Sabatowski - 2018-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków będzie należało przygotowanie listów przewozowych, odpisywanie na maile np. z informacją o statusie przesyłki pomaganie przy przygotowanie i wydawanie paczek oraz przygotowaniu aukcji internetowych. Rejestracja zwrotów lub wymian. Odbieranie telefonów i kontakt z klientem. Zapraszamy osoby ambitne, odważne, z nowatorską myślą, które chciałby pracować w młodym kreatywnym zespole.
Multi -Trade Joanna Lehmann - 2018-03-28 - Zasutowo (wielkopolskie)
NAUKA OBSŁUGI KLIENTA, NAUKA OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, NAUKA OBSŁUGI KOMPUTERA I PROGRAMU WEWNĘTRZENGO "ELKA", NAUKA ROZLICZANIA INSTRUKTORÓW
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
-bieżąca analiza i monitoring należności,-kontakt i negocjacje z kontrahentami,-współpraca z księgowością oraz doradcą prawnym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż, obsługa klienta, praca w systemie handlowo-magazynowym cdn optima, składanie zamówień, wykonywanie analiz
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Puławy (lubelskie)
- KONTAKT Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ- ZLECANIE PRAC, ZAMAWIANIE TOWARÓW I USŁUG- WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY: PRACOWNIA GRAFICZNA, PRODUKCJA, INTROLIGATORNIA- INNE
DRUKARNIA TPM PROKUSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie i kontrola podległych pracowników - strażników. Nadzór nad bezpieczeństwem osób znajdujących się na terenie zakładu oraz nad obiektami zakładu. Sprawowanie stałego nadzoru nad bezpieczeństwem placówki.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2017-01-09 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż stolarki PCV , pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, oferty handlowe przygotowanie
BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-30 - Adamówka (podkarpackie)
Transport międzynarodowy (UE).
PIOTR PILARCZYK "VIAPOLONIA" LOGISTYKA TRANSPORT SPEDYCJA - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, wykonywanie analiz statystycznych, przeprowadzanie badań oraz kontroli półproduktów oraz wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jasło (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców; sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie; obsługa programów Optima, Płatnik; sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników i zleceniobiorców, zgłoszenia i rozliczenia ZUS, deklaracje PIT, RMUA, zaświadczenia RP 7, Z-3 itp. rozliczanie wynagrodzeń. Przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczania; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; wystawianie i rozliczanie delegacji pracowniczych; prowadzenie bieżących analiz i zestawień kadrowo płacowych na potrzeby Zarządu i innych działów firmy; przygotowywanie i przekazywanie okresowych sprawozdań GUS, ZUS, itp.; sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy; współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań; współpraca ze wszystkimi działami firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI - 2019-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór i prowadzenie dokumentacji systemowej, prowadzenie szkoleń pracowników, reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych, przeprowadzanie audytów dostawców, audytów wewnętrzych i inspekcji zakładu. Wynagrodzenie do negocjacji.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-05-12 - Cmolas (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień od klientów, wprowadzanie zamówień do systemu, analiza potrzeb klientów, organizacja spotkań z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Dębowiec (śląskie)
Specjalista ds zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Miejsce pracy: ul. Powstańców Warszawy 5 50-153 Wrocław w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ( może się zdrayć, że możliwa będzie od razu rozmowa kwalifikacyjna). Oferta znajduje się w sali:E
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie analiz finansowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, monitorowanie rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Kraków (małopolskie)
wyksz. min. zawodowe,ważne uprawnienia SEP,wykonywanie czynności z zakresu napraw lokomotyw
PKP CARGOTABOR Spółka z o.o - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Archiwizacja dokumentów. rejestrowanie absencji. Bieżąca obsługa kadrowa pracowników. przygotowywanie zestawień i raportów zgodnie z zapotrzebowaniem. Obsługa dokumentacji szkoleniowej.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Gdynia (pomorskie)
jw.
ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiedzialność za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy. Utrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmyWspółtworzenie strategii sprzedażowej i odpowiedzialność za prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów i usługPraca na terenie woj. mazowieckiego oraz lubelskiego
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
- organizacja zakupu i sprzedazy towarów na całym świecie,- poszukiwania kontrahentów zagranicznych w Białorusi, Niemczech, Rosji, USA,- mozliwość wyjazdów do Białorusi i Niemiec
SIRIUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
STAŁY NADZÓR NAD OBIEKTEM ZA POMOCĄ SYSTEMU WIZYJNEGO (WEWNĄTRZ, ZEWNĄTRZ); ZAWIADAMIANIE ODPOWIEDNICH SŁUŻB; OBSŁUGA I KONSERWACJA SPRZĘTU MONITORUJĄCEGO
ANKRIS PHU ZPCHR A. KURZAK - 2017-09-26 - Ustka (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZACJA PRACY I NADZÓR NAD KIEROWCAMI, W SZCZEGÓLNOŚCI PROWADZENIE DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ CZASU PRACY KIEROWCÓW I TRANSPORTU W ZAKŁADZIE,ORGANIZACJA PRACY I NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI GOSPODARCZYMI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY,PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z GOSPODARKĄ ODPADAMI ORAZ SPRAWOZDAWCZOŚĆ W ZAKRESIE GOSPODARKI ODPADAMI, WODY, ŚCIEKÓW I TRANSPORTU,PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOSAŻENIA I GOSPODARKI MATERIAŁOWO-SPRZĘTOWEJ W ZAKRESIE DZIAŁANIA ZAKŁADU,WSPÓŁPRACA Z INSPEKTOREM DS. BHP I PPOŻ,PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI W ZAKŁADZIE,ORGANIZOWANIE, KONTROLOWANIE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI OSÓB SKAZANYCH NA KARĘ OGRANICZENIA WOLNOŚCI I PRACE UŻYTECZNIE SP
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W BELSKU DUŻYM - 2018-10-19 - Belsk Duży (mazowieckie)