SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Grodziec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA. PRZYJMOWANIE REKLAMACJI , WPROWADZANIE FAKTUR. REKLAMA FIRMY, KREOWANIE POLITYKI SPRZEDAŻOWEJ, TWORZENIE OFERT, OBSŁUGA PROGRAMU SERWISOWEGO. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
Data publikacji: 2017-07-20
Lokalizacja: Grodziec (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grodziec, powiat: koniński, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTA. PRZYJMOWANIE REKLAMACJI , WPROWADZANIE FAKTUR. REKLAMA FIRMY, KREOWANIE POLITYKI SPRZEDAŻOWEJ, TWORZENIE OFERT, OBSŁUGA PROGRAMU SERWISOWEGO. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodziec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koniński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA. WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE. ZNAJOMOŚĆ BRANŻY IT. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE Z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: ZAKŁADOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2017
Data dodania oferty pracy: 18.07.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż ofert turystycznych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Głogów (dolnośląskie)
Samodzielne wykonywanie pomiarów mebli, pomoc przy montażu mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Żabokliki-Kolonia (mazowieckie)
dekretowanie, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych, księgowanie rozliczeń z właścicielami mieszkań, obsługa klienta, naliczanie opłat właścicielom, przygotowywanie deklaracji do Urzędu Skarbowego , przygotowywanie sprawozdań do GUS.
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Lędziny (śląskie)
1.Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną.2.Przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych.3.Bieżące regulowanie aneksami warunków umów, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami.4. Prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów.5. Prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie.6. Przygotowywanie projektów umów wchodzącychw skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień.7. Posiadanie zbiorów przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie.8. Realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro.Sporządzanie umów w szczególności związanych z robotami budowlanymi, umów o dzieło oraz innych dokumentów wynikajacych z prawa zamówień publicznych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka nad wychowankami półkolonii w okresie od 29.01 do 2.02. w godzinach od 9-15, a w czwartek od 8-17.
kontakt przez OHP - 2018-01-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Giełda towarowa, współpraca z kontrahentami na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
załadunki i rozładunki, realizacja dostaw gazu propan, propan-butan oraz gazów technicznych w butlach na terenie Poznania i okolic - około 40km; dostawy do wskazanych klientów indywidualnych i firm
Emgas S.C. Dorota Tomalak, Katarzyna Przybył - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Polska Press - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)
SELEKCJA KANDYDATÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, STAŁY KONTAKT Z PRACODAWCAMI-UŻYTKOWNIKAMI, PRACE ADMINISTRACYJNE, PROWADZENIE PROCESU LEGALIZACJI POBYTU OBCOKRAJOWCÓW, KONTAKT Z INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI (URZĘDY WOJEWÓDZKIE ORAZ URZĘDY PRACY);WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ SELEKCJI KANDYDATÓW, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, OBSŁUGA PROGRAMU PRESTIŻ, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA BAZY PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PROCESU LEGALIZACJI POBYTU CUDZOZIEMCÓW, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU DS REKRUTACJI LUB POKREWNYM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.UKRAIŃSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
APS PROFIT S.C. ARTUR SAWASTIAN, GRZEGORZ SEWASTIAN - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem zatrudnienia, naliczanie i sporzadzanie list płac, ewidencja zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych, sporządzanie deklaracji ZUS DRA, RCA, RSA oraz dokumentów ZUS ZUA, ZZA i ZWUA,obsługa programu Płatnik, współpraca z Urzędami Pracy w zakresie zatrudniania cudzoziemców i obsługi prac interwencyjnych, sporządzanie dokumenów Z-3 oraz PIT-4R, PIT-11, PIT-8AR
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-09-19 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa magazyny, obsługa klienta, sprzedaż, koordynacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Niepołomice (małopolskie)
Wymagania:•Wykształcenie wyższe,•Bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny ze względu na kontakt z rosyjskojęzycznymi klientami),•Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,•Znajomość reguł handlu zagranicznego, wiedzy nt. dokumentacji eksportowej, •Dobra znajomości programu Open Office,•Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,•Samodzielność, terminowości i umiejętności negocjacyjne,•2 letniego doświadczenia w pracy w dziale handlowym lub sprzedażowym,•Prawo jazdy kategorii B (min. 1 rok),•Gotowości do odbywania podróży służbowych.Miejsce wykonowyanej pracy : KUTNO
JOBHOUSE SP. Z O.O - 2016-10-06 - Kutno (łódzkie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata w zarządzaniu projektami. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rogoźnica (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane
PPHU SAN-MET Leszek Tadych Technika grzewcza, sanitarna i gazowa - 2017-04-14 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- planowanie i organizacja kampanii reklamowo-promocyjnych związanych z działalnością Muzeum- opracowywanie materiałów promocyjnych- bieżąca obsługa strony internetowej- prowadzenie sekretariaru redakcji wydawnictwa muzealnego- współpraca z instytucjami kultury
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Leszno (wielkopolskie)
Praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie ofert handlowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrolowanie jakości dostaw materiałów podstawowych, półwyrobów i części kooperacyjnych w tym:- dokonywanie ich odbioru, ocena jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Dokonywanie kontroli w procesie produkcyjnym poprzez:- stałą ocenę jakości pracy bezpośrednich wykonawców - przeprowadzanie wyrywkowych kontroli operacji, ich kolejności oraz zgodności z zapisami w planach produkcyjnych. Dokonywanie odbioru jakościowego wyrobów wg obowiązujących dla nich wymagań jakościowych oraz przeprowadzenie kontroli gotowych elementów. Przestrzeganie przepisów dotyczących postępowania z przyrządami kontrolno-pomiarowym. Odbiory techniczne u kooperantów, inicjowanie reklamacji do dostawców. Inicjowanie reklamacji wewnętrznych Karty Braków. Konsultowanie z klientami wymagań jakościowych. Pomiary i sprawdzenia wspomagające w toku produkcji nie stanowiące elementu odbioru operacji.Wykonywanie badań nieniszczących w certyfikowanych metodach.
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-11-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji; obsługa strony internetowej; obsługa Klienta zgodnie ze standardami; weryfikowanie oraz uzupełnianie bazy klientów; kontakt telefoniczny z nowymi oraz potencjalnymi klientami celem sprzedaż produktów i usług; ogólne wparcie administracyjne działu handlowego; dbanie o wizerunek firmy; samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność; wysoka kultura osobista;
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientem; przygotowywanie i wystawianie faktur; sporządzanie sprawozdań itp.; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
KING JOANNA STANIUK SOMMER - 2017-08-22 - Słupsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: współpraca z partnerami beiznesowymi, kompleksowa obsługa klientów, koordynacja pobytu pracowników za granicą, werifikacja znajomości języka niemieckiego zatrudnionych pracowników. Osoby zainteresowane pracą proszone są o nadsyłanie podań na adres e-mail p.zgrzedek (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Rybnik (śląskie)
badanie potrzeb klienta,przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Trzebinia (małopolskie)
Prowadzenie zajęć z plastyki z uczniami niedostosowanymi społecznie (chłopcy w wieku 13-18 lat). Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 7.50 a 14.15 według ustalonego grafiku w Jaworzu.
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY - 2017-07-10 - Jaworze (śląskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych min.: malowanie, szpachlowanie, glazura, terakota, żelbety
W&P S.C. Sławomir Wiciński Robert Piątkowski - 2016-09-23 - Płock (mazowieckie)
aktywna sprzedaż ponad 40000 powierzchni reklamowych m.in: na lotniskach, przychodniach medycznych,autobusach komunikacji miejskiej - budowanie długotrwałych relacji z partneramibiznesowymi - realizacja celów sprzedażowych - dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
Sprzątanie na terenie szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Zdobywców Wału Pomorskiego - 2017-11-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)