SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy HAMID TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
Data publikacji: 2018-01-15
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: HAMID TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZAFARNIA 11/F8, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na czas określony] : 12.03.2018-11.03.2021[Godzina zakończenia pracy] : 17:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2018
Data zakończenia pracy: 11.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: perski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zarządzanie czasem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, 2 lata doświadczenia zawodowego, umiejętność obsługi komputera Ms Office, praca zdalna, dobra znajomość języka angielskiego i perskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczy: 734183230 lub e-mail: office (at) orugagroup.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
HAMID TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
SZAFARNIA 11/F8, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: SZAFARNIA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Legionowo (mazowieckie)
Wykonywanie konstrukcji stalowych, aluminiowych, montaż reklam.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Sopot (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Modelowanie, wdrażanie i wspierania procesów zarządzania w produkcji oraz w systemach zapewnienia jakości w oparciu o narzędzia Lean Management oraz standard ISO 9001
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2015-12-03 - Augustów (podlaskie)
Współpraca z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert i kalkulacji cenowych
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2016-11-04 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
opracowanie i wdrożenie strategii biznesowej i marketingowej, organizowanie procesu sprzedaży, analiza potrzeb klientów, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
-
Salon Urody KATRIN Katarzyna Ryżko - 2016-03-03 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie biura, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wadowice (małopolskie)
Szycie odzieży lekkiej damskiej.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe M&J Małgorzata Juraszek - 2017-04-05 - Niwnica (opolskie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy w ramach wykonywanych zadań.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Opalenica (wielkopolskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowych, sporządzanie ofert, zamówień, dokumentów dotyczącyh reklamacji, rozładunek towaru, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługatelefonów, teleksów i telefaksów; przedkładanie pism ikorespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywaniekorespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie sięróżnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługakserokopiarki; prowadzenie grafiku konferencji i spotkańkierownictwa, dbanie o porządek biura obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Częstochowa (śląskie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Tczew (pomorskie)
praca w dziale zaoptrzenia
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łazy (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
koordynowanie procesów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie biuletynu informacji publicznej, obsługa systemu kadrowo- księgowego QNT oraz Windows serwer 2008 standard
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Ścisła współpraca z klientami zagranicznymi. Udział w targach krajowych i zagranicznych. Obsługa transportu i logistyki.
POM Ltd. Spółka z o.o. - 2015-12-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Rozwijanie sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, kształtowanie i promowanie wizerunku firmy, bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji, realizacja założonych celów sprzedażowych.
Holzexport Sp.zo.o. - 2017-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zlecen ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
wykonuwanie wylewek, posadzek, przygotowywanie podłoża pod wylewki, obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ochotnica Dolna (małopolskie)
raportowanie do klienta i rozwiązywanie problemów, nadzór nad głównymi projektami koordynowanie obsługi klienta w każdej lokalizacji (kilka lokalizacji w Europie), badanie potencjalnych możliwości i potrzeb klienta, projektowanie usług oraz negocjacje, wspieranie działu w realizacji projektów, ponadtwo rozwijanie i utrzymywanie właściwych realizacji z Tureckim dostawcą poprzez uzgadnianie nowych logistycznych warunków współpracy oraz ciągłe doskonalenie procesów w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzienia podczas transferu towarówpraca na umowę: kontrakt menedżerski, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Głowno (łódzkie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, organizowanie transportów poprzez wpływające zamówienia. Wymagane: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży budowlanej. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-06-20 - Krzeszyce (lubuskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży usługi począwszy od analizy rynku, przygotowanie ofert do podpisania umowy z klientem oraz sprzedaży usług. Podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usługi.
WYKOPIEMY PIOTR BUJARA - 2018-01-17 - Łubie (śląskie)