SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KASOWEJ I SPRZEDAŻY Piła oferta pracy BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KASOWEJ I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 500 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w zakresie obrotu gotówkowego, pozyskiwanie klientów (sprzedaż produktów bankowych), doradztwo w zakresie obsługi produktów bankowych.Zatrudnienie od styczeń/luty na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na dwie zmiany: 8.45-16.45; 9.15-17.15.Miejsce pracy oddział banku w Pile lub w Złotowie.
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Browarna 21, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów w zakresie obrotu gotówkowego, pozyskiwanie klientów (sprzedaż produktów bankowych), doradztwo w zakresie obsługi produktów bankowych.Zatrudnienie od styczeń/luty na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na dwie zmiany: 8.45-16.45; 9.15-17.15.Miejsce pracy oddział banku w Pile lub w Złotowie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KASOWEJ I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, orientacja na klienta, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania relacji, mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta.
Nazwa pracodawcy: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Browarna 21, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: rekrutacja_OK1 (at) pekao.com.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: Browarna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie (w tym płytkowanie)
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Golasowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Sanok (podkarpackie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
-opracowywanie projektów planów inwestycyjnych, planów remontów,-przygotowywanie dokumentów i materiałów dotyczących przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych,-przygotowywanie umów zwiazanych z realizacją procesu budowlanego (dokumentacja projektowa, roboty budowlane),-przygotowywanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych,-przygotowywanie zleceń wykonawstwa zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych,-kompletowanie materiałów i dokumnetów dotyczących pozwolenia na budowę,-przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wykonywanie dokumentacji projektowej, wykonywanie robót budowlanych ),-prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na korzystanie z nieruchomościami czasowo zbędnych będących w zarządzie OSS SG zgodnie z obowiązującymi przepisami,-prowadzenie spraw finansowych dotyczących realizacji zawartych umów,-wystawianie faktur VAT,-rozliczenie umów w zakresie korzystania z obiektów Ośrodka przez podmioty zewnętrzne,-nadzorowanie i egzekwowanie wypełniania warunków umowy przez użytkown
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2019-02-14 - Lubań (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Sprzedaż paszy i karmy dla zwierząt domowych
F.H.U. VetRol Sylwia Zych - 2017-02-01 - Sokolniki (podkarpackie)
Za pomocą kamer monitoringu wizyjnego prowadzenie obserwacji i rejestrowanie zaistniałych zdarzeń w miejscach publicznych w przypadku gdy czynności te są niezbędne do wykonywania zadań Straży Miejskiej w celu:a) utrwalenia dowodów popełnia przestępstwa lub wykroczenia,b) przeciwdziałaniu przypadkom naruszenia spokoju i porządku w miejscach publicznych,c)ochronny obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej. więcej na stronie http://bip.strazmiejska.bielsko.pl/nabor-22016 Praca od pn do pt.
STRAŻ MIEJSKA - 2016-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów dla kancelarii, kompletowanie dokumentów, niezbędnych do zgłoszenia szkody, obsługa klientów. Wynagrodzenie prowizyjne. Praca w terenie.
Kancelaria Prawna Legatis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-11-30 - Wyszków (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe techniczne; min. 2 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej lub agencji celnej; znajomość klasyfikacji celnej; biegła znajomość j. angielskiego oraz portugalskiejgo (brazylijskiego); analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio i bezpośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Gliwice (śląskie)
-
RRB INVEST Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów; propozycja ofert; sprzedaż pakietów; praca z portalami
Bożena Kuśmierczyk-Przystupa Firma Handlowo-Usługowa - 2016-09-06 - Wilimy (warmińsko-mazurskie)
ewidencja i księgowanie listy płac, przygotowanie i uzgadnianie deklaracji VAT-7, VAT-UE, VAT-27, przygotowanie sprawozdań GUS, przygotowanie deklaracji INTRASTAT, ewidencja i księgowanie operacji gospodarczych dot. środków trwałych, rozliczanie i uzgadnianie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji ciągłychi rocznych, księgowanie, rozliczanie i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych, ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, ewidencja i księgowanie leasingów, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowanie danych na potrzeby Zarządu, czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2017-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
- Praca na samodzielnym stanowisku od poniedziałku do piątku. Obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie na koniec miesiąca dokumentów dla księgowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%). -Praca: 9:00-16:00. Wymagania wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana podstawowa znajomość j. angielskiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 886-142-255) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: tablice.tloczone (at) gmail.com
DAAK DAMIAN KRECZMER - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
Tworzenie sieci przedstawicieli firmy, szkolenie personelu przedstawicieli oraz regularna komunikacja, rozwiązywanie bieżących problemów.Komunikacja i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrywanie klientów w materiały reklamowe oraz wzorniki, wystrój miejsc sprzedaży, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.Regularna analiza bazy klientów oraz wyników sprzedaży.Dążenie do stałego zwiększania sprzedaży, sprzedaż dodatkowych towarów i dodatków.Sporządzanie i analiza sprawozdań.
Aksinterier - 2016-02-25 - Litwa (Litwa)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
Grupa Azoty "KOLTAR" Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Puławy (lubelskie)
tworzenie nowych dokumentacji technicznychwdrażanie zmian i modyfikacja istniejących dokumentacji technicznych,weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych,generowanie zamówień New Maint dla działu technicznego,5S - szkolenia audyty,Leyaut -organizacja stanowisk pracy,Wspomaganie działu handlowego - opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-03-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Administrowanie bazą sprzętową i budynkiem. Organizacja pracy taboru samochodowego firmy, rozliczanie paliwa, rozliczanie kart pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-05-06 - Bytom (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny i mailowy ze swoją grupą klientów, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych i bieżące raportowanie swojej pracy, udział w szkoleniach produktowych i technicznych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2016-03-03 - Gdynia (pomorskie)
Praca biurowa, podejmowanie działań handlowych ofertowanie,dokonywanie tłumaczeń ofert, utrzymanie dobrych relacji zpartnerami B2B,rozbudowa bazy kontrahentów w EU. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)
Prace budowlane związane z budową sieci wodno-kanalizacyjnych.
INSTAL-GROCH - 2018-01-04 - Solec-Zdrój (świętokrzyskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Ostrowąs (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, generowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedaży, nawiązywanie stałych kontaktów z klientami.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (zarządzanie), obsługa komputera, umiejętności negocjacyjne, organizacyjne, umiejętność motywowania, praca w zespole, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, j. angielski w stopniu komunikatywnym. Ogolny zakres obowiązków: opracowywanie strategii rozwoju organizacji, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów, analiza wskaźników działalności firmy , monitorowanie i nadzór nad przebiegiem rozwoju firmy, również współpraca z kontrahentami oraz pracownikami z Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń, budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakupy maszyn, części zamiennych, wyposażenia oraz usługi. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO,SMS, MMS
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)