SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Wólka Kosowska oferta pracy ALEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie planów marketingowych, analiza rynku, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategi i planów marketingowych, współpraca z działem sprzedaży

Data publikacji: 2020-04-29

Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)

Pracodawca: ALEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nadrzeczna 3B/B-10A, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowywanie planów marketingowych, analiza rynku, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategi i planów marketingowych, współpraca z działem sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1418

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lesznowola

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020

Data zakończenia pracy: 10.05.2023

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Pracodawca jak i pracownicy firmy są pochodzenia wietnamskiego dlatego pracodawca wymaga języka wietnamskiego w celu komonikacji.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy:
ALEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 1231337496

danePracodawcy_regon: 36647857700000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
Nadrzeczna 3B/B-10A, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: piaseczyński

danePracodawcy_kodPowiatu: 1418

Gmina pracodawcy: Lesznowola

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wólka Kosowska

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0005084

Ulica pracodawcy: Nadrzeczna

Numer budynku pracodawcy: 3B/B-10A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1

Data dodania oferty pracy: 29.04.2020

Oferta pracy ważna do: 13.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66240daa6e41ad1e7938f5dc96f26a87

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I KONTAKTÓW ZE WSCHODEM (NR 2261) - od 17 PLN

organizacja spotkań z klientami z Europy Wschodniej, rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenia w j. rosyjskim, ukraińskim, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji,
SK WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

Koordynowanie pracy kierowców i pojazdów, znajomość taboru, organizowanie transportów, dbałość o jakość i terminowość świadczonych usług, kontakt z dostawcami materiałów, towarów i usług - negocjacje cenowe, realizacja procedury zamówień poprzez przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert i wysyłanie zamówień.
KOTULAK JERZY Produkcja Handel Usługi EKOMAX - 2019-11-13 - Wolica (podkarpackie)

SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 3 318,22 PLN

- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-12-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 1 033,7 PLN

oferta dla osób powyżej 30 roku życia - przyjmowanie dokumentacji księgowej, wydawanie dokumentów, zapozanie się z programem księgowym.księgowanie i dekretacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO - od 2 100 PLN

prowadzenie nadzoru sanitarnego nad środkami transportu żywności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 700 PLN

obsługa klientów, współpraca z kontrahentami z Chin, pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z producentami i dostawcami towarów z Chin i z Azji, pozyskanie klientów hurtowników z tak zwa-nych sklepów chińskich położonych poza Warszawą
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA [O.KDR. 110-1102-10/17] - od 3 000 PLN

- Zarządzenie Nr 15/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-10/17, w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu - ul. Leona Kruczkowskiego 2, 41-200 Sosnowiec. - Ilość wolnych stanowisk: 1 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 000 - 4 000 PLN

Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń ZUS, SOD, PFRON i GUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy w krajach UE, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, dodatkowo rozliczanie czasu pracy kierowców.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Bełchatów (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 11,6 PLN

Utrzymanie w czystości i porządku terenu wokół Zakładu stosownie do pory roku. Dbałość o czystość w budynku wewnątrz i na zewnątrz. Utrzymanie w czystości i porządku w pomieszczeniach gospodarczych. Utrzymanie czystości w należytym stanie stanowiska pracy i używanym sprzętem. Zgłaszanie przełożonym zauważonych uszkodzeń , innego sprzętu i oraz innych zagrożeń. Drobne naprawy sprzętu, wyposażenia pomieszczeń. Wykonanie innych czynności wynikających z potrzeb placówki zleconych przez dyrektora. Sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników, trawników, kwietników i otoczenia b
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2015-12-10 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 5 000 - 12 000 PLN

Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZARZĄDU, KADR I ADMINISTRACJI OŚWIATY - od 2 300 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - 2 400 - 2 800 PLN

Rozpatrywanie reklamacji i sporządzanie dokumentacji, przyjmowanie zwrotów, wystawianie dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6:45-15:00, 12:45-21:00 lub 13:45-22:00.
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZDOLNOŚCIAMI I WIEDZĄ - od 6 277,09 PLN

- Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 4 200 PLN

- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ (OFPR/17/2878) - od 2 000 PLN

Prace biurowe, obsługa kontrahentów niemieckojęzycznych
RÓG ALINA Firma "AR" - 2017-10-12 - Mszana Dolna (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MEBLI - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), mile widziana znajomość branży meblarskiej, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, dobra znajomość obsługi komputerazakres obowiązków: dbanie o wizerunek salonu meblowego, sprzedaż produktów (łóżka, materace), pozyskiwanie klientów
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik - 2018-08-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW/REKRUTER PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH - od 18 PLN

-Prowadzenie procesów rekrutacyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych, kontakt z pracownikami, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych, raportowanie wyników procesów rekrutacyjnych, stały kontakt z resztą działów w firmie.WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT),-UMIEJĘTNOŚCI: PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACJI I SELEKCJI,-MIŁE USPOSOBIENIE,-MILE WIDZIANA BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO,-DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK, 6 MIESIĘCY.UMOWA ZLECENIE, PRACA W GODZ. 10:00-13:00,WYNAGRODZENIE 18,00 ZŁ BRUTTO/GODZ.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 23 PLN

Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 2 500 PLN

Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA - od 2 250 PLN

realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA SO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - od 2 700 PLN

ORGANIZOWANIE SPOSOBÓW TRANSPORTU, PLANOWANIE TRAS PRZEJAZDU; ORGANIZOWANIE WSTĘPNEJ WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI; NEGOCJOWANIE CEN I WARUNKÓW DOSTAW.
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

- obsługa sekretariatu/klienta i wsparcie w zadaniach biurowych; - wsparcie działu sprzedaży oraz marketingu; - współpraca z innymi działami firmy.
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miłosław (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 2 000 - 4 000 PLN

doświadczenie na ww stanowisku min. 2 lata, elewacje budynków, docieplanie,pracodawca dowozi do pracy z bazy w Odolanowie
PIOTR BEREK BER-BUD - 2017-03-23 - Odolanów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 4 200 PLN

oferowanie ,negocjacjie z kontrahentm ,wyjazdy na targi profilowane,podpisywanie umów ,kontakty z klientem
FORMO-PLAST Bogdan Jeżewski - 2015-11-02 - Godzikowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat