SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Wólka Kosowska oferta pracy ALEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie planów marketingowych, analiza rynku, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategi i planów marketingowych, współpraca z działem sprzedaży
Data publikacji: 2020-04-29
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: ALEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadrzeczna 3B/B-10A, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie planów marketingowych, analiza rynku, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategi i planów marketingowych, współpraca z działem sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1418
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lesznowola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Data zakończenia pracy: 10.05.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Pracodawca jak i pracownicy firmy są pochodzenia wietnamskiego dlatego pracodawca wymaga języka wietnamskiego w celu komonikacji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
ALEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 1231337496
danePracodawcy_regon: 36647857700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Nadrzeczna 3B/B-10A, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: piaseczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1418
Gmina pracodawcy: Lesznowola
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wólka Kosowska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0005084
Ulica pracodawcy: Nadrzeczna
Numer budynku pracodawcy: 3B/B-10A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 29.04.2020
Oferta pracy ważna do: 13.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66240daa6e41ad1e7938f5dc96f26a87
Podobne oferty pracy
organizacja spotkań z klientami z Europy Wschodniej, rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenia w j. rosyjskim, ukraińskim, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji,
SK WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie pracy kierowców i pojazdów, znajomość taboru, organizowanie transportów, dbałość o jakość i terminowość świadczonych usług, kontakt z dostawcami materiałów, towarów i usług - negocjacje cenowe, realizacja procedury zamówień poprzez przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert i wysyłanie zamówień.
KOTULAK JERZY Produkcja Handel Usługi EKOMAX - 2019-11-13 - Wolica (podkarpackie)
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-12-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
oferta dla osób powyżej 30 roku życia - przyjmowanie dokumentacji księgowej, wydawanie dokumentów, zapozanie się z programem księgowym.księgowanie i dekretacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Augustów (podlaskie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie nadzoru sanitarnego nad środkami transportu żywności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)
obsługa klientów, współpraca z kontrahentami z Chin, pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z producentami i dostawcami towarów z Chin i z Azji, pozyskanie klientów hurtowników z tak zwa-nych sklepów chińskich położonych poza Warszawą
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Zarządzenie Nr 15/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-10/17, w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu - ul. Leona Kruczkowskiego 2, 41-200 Sosnowiec. - Ilość wolnych stanowisk: 1 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń ZUS, SOD, PFRON i GUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy w krajach UE, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, dodatkowo rozliczanie czasu pracy kierowców.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Bełchatów (łódzkie)
Utrzymanie w czystości i porządku terenu wokół Zakładu stosownie do pory roku. Dbałość o czystość w budynku wewnątrz i na zewnątrz. Utrzymanie w czystości i porządku w pomieszczeniach gospodarczych. Utrzymanie czystości w należytym stanie stanowiska pracy i używanym sprzętem. Zgłaszanie przełożonym zauważonych uszkodzeń , innego sprzętu i oraz innych zagrożeń. Drobne naprawy sprzętu, wyposażenia pomieszczeń. Wykonanie innych czynności wynikających z potrzeb placówki zleconych przez dyrektora. Sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników, trawników, kwietników i otoczenia b
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2015-12-10 - Tychy (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
Rozpatrywanie reklamacji i sporządzanie dokumentacji, przyjmowanie zwrotów, wystawianie dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6:45-15:00, 12:45-21:00 lub 13:45-22:00.
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)
- Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw
PARKER LANE POLSKA Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe, obsługa kontrahentów niemieckojęzycznych
RÓG ALINA Firma "AR" - 2017-10-12 - Mszana Dolna (małopolskie)
wymagania: wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), mile widziana znajomość branży meblarskiej, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, dobra znajomość obsługi komputerazakres obowiązków: dbanie o wizerunek salonu meblowego, sprzedaż produktów (łóżka, materace), pozyskiwanie klientów
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik - 2018-08-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
-Prowadzenie procesów rekrutacyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych, kontakt z pracownikami, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych, raportowanie wyników procesów rekrutacyjnych, stały kontakt z resztą działów w firmie.WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT),-UMIEJĘTNOŚCI: PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACJI I SELEKCJI,-MIŁE USPOSOBIENIE,-MILE WIDZIANA BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO,-DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK, 6 MIESIĘCY.UMOWA ZLECENIE, PRACA W GODZ. 10:00-13:00,WYNAGRODZENIE 18,00 ZŁ BRUTTO/GODZ.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ORGANIZOWANIE SPOSOBÓW TRANSPORTU, PLANOWANIE TRAS PRZEJAZDU; ORGANIZOWANIE WSTĘPNEJ WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI; NEGOCJOWANIE CEN I WARUNKÓW DOSTAW.
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Grójec (mazowieckie)
- obsługa sekretariatu/klienta i wsparcie w zadaniach biurowych; - wsparcie działu sprzedaży oraz marketingu; - współpraca z innymi działami firmy.
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miłosław (wielkopolskie)
doświadczenie na ww stanowisku min. 2 lata, elewacje budynków, docieplanie,pracodawca dowozi do pracy z bazy w Odolanowie
PIOTR BEREK BER-BUD - 2017-03-23 - Odolanów (wielkopolskie)
oferowanie ,negocjacjie z kontrahentm ,wyjazdy na targi profilowane,podpisywanie umów ,kontakty z klientem
FORMO-PLAST Bogdan Jeżewski - 2015-11-02 - Godzikowice (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)