SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Rzeszów oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "SECURITY OFFICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2017-09-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "SECURITY OFFICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KS. JAŁOWEGO 29, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "SECURITY OFFICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KS. JAŁOWEGO 29, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KS. JAŁOWEGO
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Analiza firmy klienta biznesowego pod katem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych ze środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych; analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie teczek akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, aneksów oraz innych dokumentów kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Godz. pracy 7.30-15.05.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta zagranicznego, korespondencja e-mail, przekazywanie ofert do działu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Chojnów (dolnośląskie)
Utrzymanie kontaktów z partnerami Anglii, Holandii, Belgi w zakresie sprzedaży domków holenderskich.Poszukiwanie nowych rynków zbytu, korespondencja obcojęzyczna.Delegacje-sporadycznie.Prace montażowe-prezentacje(preferowani mężczyźni ze względu na charakter pracy).
Niko Stawecki Jerzy - 2018-03-06 - Gołaszyn (lubuskie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Mazańcowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)
obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-06-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej pracowników związanych stosunkiem pracy i innymi formami zatrudnienia. Sporządzanie rachunków do umów zleceń. Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (Symfonia Kadry i Płace). Rozliczanie czasu pracy pracowników. Naliczanie wynagrodzeńPrzygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik) oraz dokumentacji zgłoszeniowej. Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji do Urzędu SkarbowegoPrzygotowywanie i wysyłanie deklaracji do PFRON. Przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego. Samodzielne przygotowywanie list płac.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. 2 lata doświadczenia zawodowego. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Znajomości Microsoft Excel, Word, Płatnik, Symfonia Kadry i Płace. Znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, przepisów BHP, Kodeksu Pracy itp. Chęć zdobywania wiedzy. Kontakt e-mail: michal.szkola (at) finetto.pl
FINETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, negocjowanie i sprzedaż produktu
IRM Spółka z o.o. - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
rejestrowanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Słubice (lubuskie)
-obsługa urządzeń -wykonywanie czynności produkcyjnychPraca od pon.-pt. 06:00-14:00,14:00-22:00,22:00-06:00.Bezpłatny transport ze Starogardu Gdańskiego.
IGLOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-27 - Skórcz (pomorskie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, księgowości
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-11-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
jw,
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie - 2016-02-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Rakoniewice (wielkopolskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym, - koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach, - pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych, - pozyskiwanie kontrahentów
GSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)
-konstruowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w sieci z wykorzystaniem niezbędnych narzędzi informatycznych, -zarządzanie nowymi sposobami komunikacji marketingowej, marketingiem i reklamą w intrenecie,- prowadzenie marketingu na portalach społecznościowych, - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z firmami kooperującymi
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-11 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)
utrzymanie porządku i czystości w otoczeniu budynków DPS, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy, dozorowanie instalacji dostarczających media do obiektu, wykonywanie prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynków.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Przatówek (łódzkie)
telefoniczna obsługa klientów w języku rosyjskim, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, wsparcie i udział w bieżących pracach działu
GAMET S.A. - 2016-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
czynności administracyjne związane z realizacją usług transportowych, nauka organizacji transportu, tj. : planowanie pracy dla kierowców, pozyskiwanie zleceń transportowych, współpraca z klientami i kierowcami firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Ustrzesz (lubelskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Łęczeszyce (mazowieckie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Wietnamu, obsługa poczty w języku wietnamsku, dbanie o relacje z klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)