SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Wysokie Mazowieckie oferta pracy GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: -konstruowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w sieci z wykorzystaniem niezbędnych narzędzi informatycznych, -zarządzanie nowymi sposobami komunikacji marketingowej, marketingiem i reklamą w intrenecie,- prowadzenie marketingu na portalach społecznościowych, - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z firmami kooperującymi
Data publikacji: 2016-01-11
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Pracodawca: GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-konstruowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w sieci z wykorzystaniem niezbędnych narzędzi informatycznych, -zarządzanie nowymi sposobami komunikacji marketingowej, marketingiem i reklamą w intrenecie,- prowadzenie marketingu na portalach społecznościowych, - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z firmami kooperującymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, - wiedza z zakresu marketingu,- biegła obsługa komputera, w tym programów graficznych- doskonała organizacja pracy,- komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie.
Nazwa pracodawcy: GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy wysyłać drogą elektroniczną robert.szepietowski (at) euromilk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy ważna do: 30.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktu z klientami, prowadzenie negocjacji biznesowych, zawieranie umów handlowych, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności,współpraca z kontrahentami, poszukiwanie nowych możliwości rozwojuhurtowni, fakturowanie sprzedaży, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Opole (opolskie)
operator wózka widłowego
kontakt przez OHP - 2018-04-05 - Opole (opolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-09-18 - Polkowice (dolnośląskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Radomsko (łódzkie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
aktywizacja sprzedaży na rynku arabskim, planowanie, wdrażanie i monitorowanie w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i elektronicznych dla maszyn drogowych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Łódź (łódzkie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywania zadań przez podległe biura operacyjne, raportowanie tygodniowe pracy oddziałów
KONKRET Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
przygotowywania zamówień, kontrola i akceptacja dokumentacji, organizacja transportów, współpraca z kontrahentami i dostawcami
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-01-27 - Złotów (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowopozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Spółka Jawna - 2017-02-21 - Lubin (dolnośląskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
obsługa pełna serwisu
JAS MIN Spółka zoo Lubsko - 2017-03-30 - Lubsko (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z przy tworzeniu tablicy zadań projektów programistycznych PeP.Na podstawie tablicy zadań budowa, w kontakcie z programistami harmonogramu realizacji projektu.Monitorowania realizacji harmonogramu i eskalacja stwierdzonych opóźnień.Ewidencja zleceń wewnętrznych oraz ich przydzielanie do realizacji.Ewidencja zgłoszeń błędów i usterek oprogramowania, planowanie prac związanych z ich usuwaniem.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Tajęcina (podkarpackie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym (LEWIATAN); praca na dwie zmiany, godz. do ustalenia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MARIOLKA", MARIOLA GALICKA - 2016-04-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-02-02 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tarnów (małopolskie)
- praca na przy załadunku i rozładunku towaru przy pomocy wózków widłowych,- praca na magazynie,- praca na 3 zmiany. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 738 94 00, e-mail:
DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O. - 2018-08-08 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw
Biuro Rachunkowe "Ebor" Ewa Borkowska - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Pozyskiwanie klientów,- Wyszukiwanie ofert i przetargów w branży ogrodniczej,- Prowadzenie Fanpage,- Obsługa strony sklepu internetowego.
Garden Store Beata Orłow - 2018-02-06 - Leżajsk (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej firmy.
ROKA A.I. Kantorski Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Płock (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)
Sprzedaż internetowa tekstyliów (firany, zasłony, obrusy)
Net.Com - Roland Pelc - 2017-04-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
realizacja celów sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert praz zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)