SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Rybnik oferta pracy ARTECH RYBNIK SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: mechanika i budowa maszyn, minimum 6 miesięcy stażu pracy, czytanie rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach produktów, przygotowanie i prowadzenie akcji telefonicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt emailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: ARTECH RYBNIK SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wodzisławska 175B, 44-218 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: mechanika i budowa maszyn, minimum 6 miesięcy stażu pracy, czytanie rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach produktów, przygotowanie i prowadzenie akcji telefonicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt emailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
przygotowanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach produktów, przygotowanie i prowadzenie akcji telefonicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość technologii obróbki skrawaniem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: ARTECH RYBNIK SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Wodzisławska 175B, 44-218 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Wodzisławska
Numer budynku pracodawcy: 175B
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa wspomagająca pozostałe górnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 18.05.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zagadnienia kadrowe - od przyjęcia do zwolnienia pracownika - przy obsłudze programu kadrowego - Płatnik
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2016-09-23 - Poznań (wielkopolskie)
Rejestracja i skanowanie korespondencji oraz wysyłanie przesyłek (praca przy komputerze).Segregacja i rozdział dokumentów (w tym listów, przesyłek, pism, potwierdzeń odbioru, gazet),Obsługa klienta w tym udzielanie informacji i przyjmowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
- Firma SLF Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku w branży hutniczej, specjalizuje się od ponad 20 lat w sprzedaży rur oraz innych materiałów hutnicznych na terenie całej Polski. Jesteśmy wyłącznym partnerem biznesowym europejskiego koncernu działającego na rynkach światowych w branży stalowej. W związku z rozwojem i zdobywaniem nowych rynków zbytu oraz Klientów, poszukujemy energicznych i otwartych na ludzi i biznes Współpracowników, na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży (branża hutnicza).- Pracodawca oferuje: atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + prowizja od sprzedaży), niezbędne narzędzia pracy, umowę o pracę, zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość doskonalenia zawodowego i rozwoju.- Opis stanowiska pracy: pozyskiwanie nowych klientów i kontraktów, opieka i obsługa istniejących klientów firmy, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie dobrych relacji z Klientem, negocjacje cen zakupu i sprzedaży materiałów.- Wynagrodzenie: od 1900 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane roczne doświadczenie na stanowisku handlowym. Znajomość branży stalowej - rury, będzie dodatkowym atutem. Mobilność - prawo jazdy kat. B. Znajomość obsługi komputera (pakiet Office). Wysoko rozwinięte kompetencje internpersonalne. Komunikatywność, zaangażowanie, wytrwałość, samodyscyplina i uczciwość. Nastawienie na realizację celów. Odporność na stres. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) slf-rury.eu
SLF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Katowice (śląskie)
Promocja i sprzedaż usług Orange Polska (usługi bankowe i energetyczne).Obsługa klientów.Praca w godzinach: 9.00-17.00
ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Przygotowywanie ciast chlebowych, formowanie
PIEKARNIA MIKADA Ryszard & Piotr Suchecki - 2018-03-09 - Hrubieszów (lubelskie)
obowiązki zgodnie z rozporządzeniem RM z dn. 02.09.97 w sprawie służby BHP
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
- Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień związanych z ISO. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn CNC, obsługa urządzeń pomiarowych CNC
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Wiśniowa (podkarpackie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z obecnymi dostawcami, zakup towarów, analiza zapasów magazynowych, poszukiwanie dostawców, kontrola dostaw;
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Grójec (mazowieckie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
asystent ds. logistyki i zakupów (staż poniżej 30 roku życia)
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Pabianice (łódzkie)
Specjalista ds, technicnzych, prace manualne związane zelektryką/elektroniką, montaż urządzeń elektronicznych, konfiguracja.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie: min. gimnazjalne; mile widziane doświadczenie zawodowe; praca stojąca; zakres obowiązków: obsługa maszyn; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Leonarda da Vinci;
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
opracowywanie technologii napraw pojazdów,kart technologicznych,kosztorysów napraw,usuwania szkód komunikacyjnych,planowania napraw i obsługi,nadzór nad zgłaszaniem reklamacji,opracowywanie projektów umów srwisowych,analizowanie zużycia oleju,paliwa i płynów
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rejestr i wysyłka korespondencji, archiwizacja
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa i eksploatacja samochodu ciężarowego o dmc do 24 ton, przewóz ładunku zleconego przez spedytora do Rosji, Ukrainy i teren całej Unii Europejskiej. Przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy i BHp, p.poż.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-03-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wyksz.średnie lub wyższe, sprzedaż rur kanalizacyjnych i wodociągowych, kształtek
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie kalkulacji i ofert. Nadzór nad wykonaniem zleceń przez Dział Produkcji. Fakturowanie i windykacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Załadunek i rozładunek towaru. Obsługa taśmy produkcyjnej
SCO-PAK S.A W RESTRUKTURYZACJI - 2018-06-27 - Orchówek (lubelskie)
praca na terenie całego kraju, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w Internecie i prasie, prowadzenie bazy danych CV, odpowiadanie zaadministrowanie zewnętrznej strony internetowej i wewnętrznej bazy rekrutacyjnej, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi oraz agencjami pracy tymczasowej
THREEZONES Tomasz Duda - 2017-11-02 - Studzienice (śląskie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Zamość (lubelskie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Obsługa systemów informatycznych: USOS, CELCAT.3) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-11-28 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeń. Obsługa klientów biura. Pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-10-27 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
specjalista do spraw zakupówpraca na jedną zmianę08.00-16.00
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-09-13 - Mielec (podkarpackie)