SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU 艁臋czyca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Reklama w social mediach.2. Reklama w portalach typu OLX, Allegro3. Pisanie og艂osze艅/ bloga4. Budowanie ofert handlowych5. Wsp贸艂praca przy tworzeniu kampanii reklamowej.
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: 艁臋czyca, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Reklama w social mediach.2. Reklama w portalach typu OLX, Allegro3. Pisanie og艂osze艅/ bloga4. Budowanie ofert handlowych5. Wsp贸艂praca przy tworzeniu kampanii reklamowej.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 艁臋czyca
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂臋czycki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 28.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Pracodawca oczekuje od kandydata znajomo艣ci medi贸w spo艂eczno艣ciowych, bieg艂ego poruszania si臋 po internecie oraz kreaktywno艣ci.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 艁臋czyca, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na sta偶
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: 艂臋czycki
Gmina pracodawcy: 艁臋czyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艁臋czyca
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2020
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 27.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1cd13e2b7205b11af2d3835dee06c5d4
Podobne oferty pracy
aktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug bankowych, w tym sprzeda偶 wi膮zana; pozyskiwanie nowych Klient贸w oraz utrzymywanie i rozwijanie trwa艂ych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klient贸w o pe艂nej ofercie Banku; realizowanie zada艅 sprzeda偶owych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 bezgot贸wkow膮 Klient贸w.
Bank Pekao S.A. - 2018-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sporz膮dzanie raport贸w zgodno艣ci podatkowej mi臋dzy firm膮 a kontraktorami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddzia艂 w Krakowie - 2018-03-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga parku maszynowego w firmie, konserwacja i naprawa maszyn, nadzorowanie procesu produkcyjnego
"MICROFOOD" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-04-06 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
Profesjonalna obs艂uga klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzeda偶 produkt贸w, prowadzenie spotka艅 handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientem i jego obs艂uga po-sprzeda偶owa, udzielanie wsparcia technicznego do sprzedawanych rozwi膮za艅
Scooter Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Bytom (艣l膮skie)
Pobieranie pr贸bek i prowadzenie bada艅 oraz pomiar贸w terenowych w stoczni i na jednostkach morskich, kontrole 艣rodowiskowe i monitorowanie gospodarki odpadami oraz selektywnej ich zbi贸rki, badania chemiczne i fizykochemiczne olej贸w, stali i stop贸w, wykonywanie bada艅 艣rodowiska pracy i naturalnego, prowadzenie zapis贸w dotycz膮cych pobieranych pr贸bek oraz prowadzonych analiz.
Gda艅ska Stocznia REMONTOWA im. J.Pi艂sudskiego S.A. - 2020-02-14 - Gda艅sk (pomorskie)
.
Nadwi艣la艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Warszawie - 2020-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykszta艂cenie 艣rednie,konieczne do艣wiadczenie w sprzeda偶y internetowej,konieczna znajomo艣膰 bran偶y odzie偶owej;sprzeda偶 na Allegro, Olx, Facebookopracowywanie, wystawianie, sprzeda偶, prowadzenie witryny firmy, promowanie firmy i jej wyrob贸w
NOWAK BOGDAN PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-US艁UGOWE "BONEX " - 2019-01-09 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
1.Wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne2. Zakres obowi膮zk贸w: kalkulacja koszt贸w, bud偶et贸w, analiza rentowno艣ci.3. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe w przedsi臋biorstwie produkcyjnym.4. Wysoko艣膰 proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpo艣rednio z pracodawc膮
ODLEWNIA RAFAMET Sp贸艂ka z o. o. - 2018-01-11 - Ku藕nia Raciborska (艣l膮skie)
Wykonywanie czynno艣ci w oparciu o ustaw臋 o rachunkowo艣ci, zak艂adowy plan kont i wewn臋trzne regulacje PRS czynno艣ci zwi膮zanych z prowadzeniem ksi臋gowo艣ci, a w szczeg贸lno艣ci: dekretowanie, ksi臋gowanie i kompletowanie dowod贸w ksi臋gowych,ksi臋gowanie rozrachunk贸w; naliczanie amortyzacji, wycena aktyw贸w i pasyw贸w na dzie艅 bilansowy. Naliczanie zobowi膮za艅 podatkowych z tytu艂u podatku dochodowego od os贸b prawnych, wp艂aty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporz膮dzania sprawozdawczo艣ci GUS. Sprawozdawczo艣膰 wewn臋trzna - sporz膮dzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obs艂uga administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obs艂uga korespondencji, sporz膮dzanie wniosk贸w o archiwizacj臋 dokument贸w ksi臋gowych. Przestrzeganie przepis贸w i zasad BHP i ppo偶
Polski Rejestr Statk贸w S.A. - 2018-03-22 - Gda艅sk (pomorskie)
obs艂uga klient贸 sklepu internetowego, logistyka, handel detaliczny i hurtowy
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Wieliczka (ma艂opolskie)
do uzgodnienia
EDMAR Mariusz Mortka - 2016-08-25 - Milejowice (mazowieckie)
-obs艂uga zam贸wie艅 zewn臋trznych firmy,- organizacja i monitorowanie zlece艅 serwisowych, - organizacja transport贸w, - obs艂uga klient贸w oddzia艂u firmy,- promowanie i sprzeda偶 oferowanych przez firm臋 produkt贸w,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w艣r贸d klient贸w
''JASKOT'' SP脫艁KA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2017-01-17 - Budzisz贸w Wielki (dolno艣l膮skie)
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze, specjalno艣膰 kadry, min. 3 letni sta偶 pracy, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego. Kandydat powinien posiada膰 za艣wiadczenia o uko艅czeniu szkole艅 z zakresu prawa pracy, potwierdzenie sta偶u pracy na wymaganym stanowisku. Kontakt telefoniczny z pracodawc膮.
KINGSTAL PRECYZYJNA OBR脫BKA METALI SYLWIA BULENDA - 2018-01-23 - 艢wierklany G贸rne (艣l膮skie)
realizacja zlece艅 NFZ, prowadzenie dokumentacji, raport贸w kasowych, obs艂uga kasy fiskalnej
"M & J CORPORATION" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-01-29 - Chorz贸w (艣l膮skie)
specjalista ds spraw sprzeda偶y
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
TWOJE ZADANIA: realizacja wyznaczonych plan贸w sprzeda偶owych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Sp贸艂ki w kanale telefonicznym oraz innych kana艂ach zdalnych, realizacja procesu sprzeda偶y, umawianie spotka艅, badanie opinii Klient贸w.
CENTRUM ROZLICZE艃 ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EP艁ATNO艢CI SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-01-09 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Kontrola jako艣ci surowca i wyrobu gotowego, kontrola stanu sanitarno-technicznego, weryfikacja znajomo艣ci procedur, szkolenie z obowi膮zuj膮cych procedur, monitoring CCP, prowadzenie audyt贸w wewn臋trznych, nadzorowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych.
POLMLEK Raci膮偶 Sp. z o.o. - 2019-06-24 - Raci膮偶 (mazowieckie)
Wykszta艂cenie: zawodowe, mile widziane wy偶sze; min. rok do艣wiadczenia zawodowego; komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie; organizacja oraz sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug reklamowych; znajomo艣膰 rys. poligraficznego; komunikatywno艣膰, dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera; zakres obowi膮zk贸w: dbanie o relacje z aktualnymi klientami; pozyskiwanie nowych kontrahent贸w; przygotowywanie ofert firmy do przetarg贸w oraz wycen; sporadyczne wspieranie introligatorni przy wyka艅czaniu zlece艅 poligraficznych; obs艂uga maszyn kserograficznych/ cyfrowych; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice;
F.H.U. "NOMIS" MARZENA URBAN - 2018-04-04 - Gliwice (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta, oferowanie zawieranie ubezpiecze艅 na 偶ycie, maj膮tkowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Ch臋ciny (艣wi臋tokrzyskie)
jw
Voyager Sebastian Czerniakowski - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sporz膮dzanie list p艂ac (pracownicy, zleceniobiorcy). Sporz膮dzanie list wyp艂at ZFS艢. Sporz膮dzanie dokument贸w rozliczeniowych ZUS, zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 pracownik贸w i cz艂onk贸w rodzin. Zg艂aszanie pracownik贸w do FEP. Sporz膮dzanie druk贸w RP-7. Sporz膮dzanie pit贸w rocznych. Rozliczenia kosztowe p艂ac. Odpowiadanie na zaj臋cia komornicze. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracuj膮cych emeryt贸w.
Przedsi臋biorstwo Budowy Urz膮dze艅 Ch艂odniczych S.A. - 2017-04-28 - Gdynia (pomorskie)
- bezpo艣redni kontakt z klientami i kontrahentami turecko- i angloj臋zycznymi- zapewnianie bezb艂臋dnych dzia艂a艅 wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Przyjmowanie klient贸w - obr贸bka skrawaniem, us艂ugi tokarskie (przyjmowanie zlece艅, obs艂uga klienta). Praca przez 8 godzin dziennie w godz.: 7-16. Oferta dost臋pna w sali G, F. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 512 225 393, e-mail: zmm (at) srednicki.pl
Krzysztof 艢rednicki Zak艂ad Mechaniki Maszyn - 2016-04-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Bie偶膮ca obs艂uga kontrahent贸w, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie sprzedawanych produkt贸w, podtrzymywanie relacji z klientami.
ATLAS MEBLE KUCHENNE SP脫艁KA Z O.O. - 2016-03-09 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji zwi膮zanej z zatrudnieniem pracownika (prowadzenie akt osobowych, rejestry bada艅 lekarskich, itp.)Sporz膮dzanie um贸w o prac臋 (z uwzgl臋dnieniem r贸偶nych rodzaj贸w um贸w o prac臋)Prowadzenie ewidencji nieobecno艣ci (urlopy, choroby, nieobecno艣ci nieusprawiedliwione, itp.)Ewidencje i rozliczenie czasu pracy (harmonogramy czasu pracy, rozliczanie po zako艅czeniu okresu rozliczeniowego)Rozwi膮zywanie um贸w o prac臋 (przy zastosowaniu r贸偶nych tryb贸w zako艅czenia umowy o prac臋)
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2016-11-16 - Chojnice (pomorskie)
obs艂uga sprzeda偶owa przysz艂ych i obecnych klient贸w hurtowni, ca艂o艣ciowy nadz贸r nad procesem zakupowym i sprzeda偶y towar贸w, wysy艂anie zapyta艅 ofertowych, nawi膮zywanie kontakt贸w z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jako艣ci towar贸w, sk艂adanie zam贸wie艅, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obs艂uga reklamacji i zwrot贸w, kontakt i wsp贸艂praca z osobami tureckoj臋zycznymi
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Jab艂onowo (mazowieckie)
zapoznanie si臋 z zadaniami i zakresem dzia艂a艅, prace pomocnicze w Oddziale Higieny Pracy, zasady urz臋dowej kontroli-procedury,prace biurowe, okazjonalne roznoszenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kutno (艂贸dzkie)
Zakres obowi膮zk贸w, w szczeg贸lno艣ci: Z zakresu kadr:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych zwi膮zanych z przebiegiem zatrudnienia pracownik贸w.3. Konsultowanie zakres贸w obowi膮zk贸w pracownik贸w Wroc艂awskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustaw膮 o pracownikach samorz膮dowych, prowadzenie dokumentacji nabor贸w w WCI we wsp贸艂pracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowo艣ci wykonania bada艅 okresowych pracownik贸w i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppo偶. pracownik贸w.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w, w tym rejestru urlop贸w, zwolnie艅 lekarskich oraz nadz贸r nad kartami czasu pracy pracownik贸w.8. Prowadzenie rejestr贸w plan贸w urlop贸w.9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracownik贸w.10. Ustalenie uprawnie艅 pracownik贸w do nagr贸d jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z poleceniem wyjazd贸w s艂u偶bowych.13. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze szkoleniami pracownik贸w.14. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracownik贸w oraz zmian danych.15. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o zatrudnieniu.17. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestr贸w urlop贸w wypoczynkowych, upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upowa偶nie艅 do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 p艂ac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Z zakresu p艂ac:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosk贸w o emerytury i renty pracownik贸w Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz zmian danych, wprowadzanie do programu P艂atnik danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz pracownik贸w,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w.4. Prowadzenie dokumentacji zaj臋膰 komorniczych pracownik贸w i beneficjent贸w Centrum oraz spraw zwi膮zanych z rozliczeniem tych zaj臋膰 komorniczych.5. Sporz膮dzanie sprawozda艅 oraz prowadzenie rozlicze艅 z Pa艅stwowym Funduszem Rehabilitacji Os贸b Niepe艂nosprawnych. 6. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie p艂acowym.7. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie p艂acowym.8. Naliczanie 艣wiadcze艅 nale偶nych beneficjentom Wroc艂awskiego Centrum Integracji.9. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac pracownik贸w Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporz膮dzanie nalicze艅 i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z zasi艂kami macierzy艅skimi, zasi艂kami chorobowymi i zasi艂kami opieku艅czymi. 11. Sporz膮dzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wyp艂at z tytu艂u nagr贸d jubileuszowych. 12. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac zwi膮zanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracownik贸w.13. Kontrola prawid艂owo艣ci naliczania ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych na li艣cie p艂ac zwi膮zanych z wyp艂atami dla beneficjent贸w Centrum.14. Prowadzenie rozlicze艅 z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych oraz spraw zwi膮zanych z przekazem elektronicznym w systemie P艁ATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozlicze艅 w zakresie podatku dochodowego od os贸b fizycznych z Urz臋dem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wyp艂acaniem um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o.17. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Forma i termin sk艂adania ofert :1. Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wroc艂awiu. 2. Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nab贸r na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. p艂acowych we Wroc艂awskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego Wroc艂awia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wroc艂awskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCI po terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spe艂niaj膮ce kryteria formalne naboru, zostan膮 powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji b臋d膮 przetwarzane przez okres trwania post臋powania rekrutacyjnego, nie d艂u偶ej jednak ni偶 2 miesi膮ce (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostan膮 w艂膮czone do akt osobowych). 3. Po up艂ywnie okresu, o kt贸rym mowa w pkt. 2 dokumenty zostan膮 komisyjne zniszczone. Z czynno艣ci tej sporz膮dzony zostanie protok贸艂.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa 呕muda - Zast臋pca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dost臋pna w sali E, A. Oferta skierowana tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Przygotowywanie ofert handlowych.Wprowadzanie faktur zakupowych.Wystawianie faktur sprzeda偶owych.Mailowy kontakt z klientem.
MIX FILTERS Sp. z o.o. - 2019-09-16 - S臋dzisz贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
Do zada艅 nale偶e膰 b臋dzie: - kompleksowa obs艂uga klienta- realizacja szkole艅 z obs艂ugi system贸w informatycznych tworzonych i wdra偶anych przez firm臋- udzielanie klientom informacji i realizacja dla nich wsparcia- budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy - wsp贸艂praca z zespo艂em w zakresie wdro偶e艅 system贸w informatycznych- konfiguracja system贸w wdra偶anych dla klienta- sporz膮dzanie raport贸w z wykonywanych dzia艂a艅- prace biuroweMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoOferujemy:- umow臋 o prac臋, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodze艅- mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych do艣wiadcze艅- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)