SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH Chęciny oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, oferowanie zawieranie ubezpieczeń na życie, majątkowych.
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Chęciny (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chęciny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, oferowanie zawieranie ubezpieczeń na życie, majątkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chęciny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w zawodzie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość branży ubezpieczeniowej
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: łatwość nawiązywania kontaktów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Kolberga 4, 25-620 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ofpr/18/2853
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Kolberga
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 04.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowa pozytywnego wizerunku spółki,
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kawczyn (wielkopolskie)
• Wsparcie operacyjne przedstawicieli handlowych (potwierdzanie spotkań, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych),• Wspomaganie działań handlowych poprzez przygotowanie ofert, statystyk sprzedaży i innych raportów,• Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w sprawach dotyczących produktu, np. wysyłanie dokumentacji ofertowej, przetargowej• Sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim• Zarządzanie i aktualizacja bazy danych w systemie CRM
ACP Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-01-10 - Gogolin (opolskie)
Branża tsl, aktywne prowadzenie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych. Miejsce pracy Sosnowiec/k Strykowa
GRUPA GEIS - 2016-11-28 - Sosnowiec (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie odlewów do naprawy spawaniem oraz usuwanie zalewk i śladów po układzie zasilającym drogą dłutowania zgodnie z instrukcjami technologicznymi.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
organizacja i zlecanie wysyłek, wystawianie faktur, kompletowanie dokumentacji , przygotowywanie dokumentów dla Zespołu Księgowości,rozliczanie sald paletowych klientów, bieżący kontakt z klientem,
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-01-17 - Zabrze (śląskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie i nadzorowanie przewozów w transporcie międzynarodowym. Monitorowanie pracy kierowców z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń telematycznych. Nadzór nad dokumentacją transportową. Współpraca z klientami.
KASZYŃSKI Logistyka S.A. - 2017-06-01 - Zakroczym (mazowieckie)
obieranie naklejek, laminowanie
NORDSIGN XLP SP. Z O.O. - 2017-01-13 - Kowanowo (wielkopolskie)
K/M
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Klasyfikowanie elementów tht i smd, przygotowanie element na montaż, liczenie elementów po produkcji, pilnowanie prawidłowych stanów magazynowych
PRINTOR SP. Z O.O - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pokoi w internacie wojskowym.
LIRECO Krzysztof Komajda - 2018-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferta skierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
szczegóły dot. wymaganych kwalifikacji, niezbędnych dokumentów na stronie www.slupsk.so.gov.pl w zakładce "oferty pracy"
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego- prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie i oklejanie towarów handlowych
"OAZA" Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
GRS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6 m-cy praktyki w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz wyrejestrowaniem, sporządzanie zaświadczeń, listy płac, umów, świadectw pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-11-27 - Lębork (pomorskie)
Wg programu stażuRPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Głusko (lubuskie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów w sklepie stacjonarnym, przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych, przyjmowanie dostaw, obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Kłobuck (śląskie)
prace porządkowe przy kląbach kwiatowychoraz terenach zielonychw parkach, przy drogach na terenie miasta Jastrowia. Przycinanie gałęzi, wycinanie krzaków.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jastrowie (wielkopolskie)
prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)